MIksei naiset enää kiinnostu
Olen vajaa viisikymppinen mies ja kyllä ennen sain naisia mutta enään en. Miksi naiset on nykyään niin nirsoja? Mulla kaikki kunnossa on kaksi työtä ja vain 50 donaa velkaa ja vanha auto romu
Kommentit (5)
Paljonko on omaisuutesi kokonaisarvo? Yli vai alle 500.000€
Velkaa nyt on kaikilla. Sillä ei ole mitään merkitystä.
Pikkasen on mahaa ja kaljun alkua mutta ei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on omaisuutesi kokonaisarvo? Yli vai alle 500.000€
Velkaa nyt on kaikilla. Sillä ei ole mitään merkitystä.
Miksi naiset miksi naiset miksi naiset miksi naiset miksi naiset antakaa pillua antakaa pillua antakaa pillua antakaa pillua miksi naiset miksi naiset miksi naiset olen komea ja vähän mahaa ja velkaa ja vanha auto
Kaunottaret eivät tule antautumaan miehelle ellei miehen pankkitili ole séksikäs. Miehen pitää osoittaa kiinnostustaan kaunottarille, milloin iskit silmää, lähetit lentosuukon, ihailit pitkään naisen muotoja kuten paljaita koipireisiä tai lohkaisit 2-mielisen vitsin.
Oon nyt yli 10 vuotta runkutellut täällä tätä ja ennen kyllä sain naisia ja nykyään en. Mulle kelpaa kaljamaha tiukat farkut, meikki. Haluan ostaa uuden auton mutta koska olen alkoholisti, juon kaiken minkä tienaan eikä velka lyhene yhtään. Miksi naiset miksi naiset miksi naiset miksi naiset miksi naiset miksi naiset miksi naiset x 10 hrs.