n. 162 cm pitkät naiset, paljonko painatte?
Kommentit (66)
Ja olen ollut aina pieni ja siro, mutta rintava. Onko siis kaikki thaimaalaiset naiset, (jotka usein ovat minua suomalaista naista pienempiäkin) anorektikoita lautoja?
tavoita 55kg. Tavoite saada läski lihakseksi, mitä se oli ennen raskautta.
42kg jollain! sairasta :(
Vähän haluaisin kyllä laihtua, mutta en enää alle 60 kg:n (olen painanut nuorena jopa alle 50kg ja silloin olin liian laiha, rinnatonkin). Nykyisessä kropassa toki ylipainoa jonkin verran, mutta se on jakautunut sikäli kivasti, että mulla on isot tissit ja peppu, mutta melko kapea vyötärö.
tavoitteena olisi laihtua ensin 5 kg -> ja sitten vielä muutama kilo lisää. En usko pääseväni koskaan alle 60 kg tai sitten täytyisi oikeasti vaihtaa ruokavalio pelkkiin salaatinlehtiin. Olen 10 vuodessa lihonut n. 8 kg eli painoa on tullut joka vuosi n. 1 kg.
Nyt en ole tyytyväinen, aiemmin olin. Haluan vyötäröni takaisin! ja takamuksen kapeammaksi.
olen hoikka ja lihaksikas eli läskiä ei löydy. Mielestäni olen sopiva ja muodokaskin kuitenkin eli aivan tikku en ole. Semmoinen minikokoinen tiimalasi (c-kuppi, pyöreä lantio, kapea vyötärö). Aika siroluinen olen aina ollut.
47kg
Painoin 50, kun pääsin treenaamaan. Lihas on muuttunut läskiksi :(
Ihan tyytyväinen silti.
En ole tyytymätön, mutta 52-kiloisena olin tyytyväisempi, joten sinne tähtään.
En todellakaan ole tyytyväinen. Kaikki ylimääräinen vatsassa, yök. Mutta nyt parissa kuukaudessa saanut 6kg pois eli suunta on oikea. Parhaimmillaan näytän n. 53 kg:n painoisena.
ihannepainoni olis varmaan 52 kg, olen hyvin siro nimittäin. Eikä painoa tule lihaksista kun niitä ei ole. Rasvaprosentti just nyt aika korkea.
enkä ole tyytyväinen, painan liikaa
noin 47 kiloa, alimmillaan aboutta 45,5 mut ratkesin syömään ja nyt koitan palailla alkuun siihen. Tavoitteena kesäksi 42kg. Tai ainakin vyötärö 60 senttiin.
ja tavoitteena kymmenen kiloa pois. Sitten olen tyytyväinen, nytkin on ihan kivaa olla minä! Nautin elämästä, en stressaa kiloista ja liikun paljon!
et varmaan niin stressaa, kun niitä on monta kymmentä liikaa. No olipa siinä oivallus.
Näin me petämme itseämme, vuodesta toiseen.
Maailman toiseksi lihavin kansa.
Ja olen oikein tyytyväinen :)
Alimmillaan oon painanut 55kg ja voi luoja, miten pidin silloin itseäni läskinä.. Muistan sen itseinhon ja kalorien laskemisen. Ikää tuli 10v lisää ja kiloja yksi per vuosi, mutta nyt taas tykkään itsestäni juuri tämmöisenä.. Hassua!
61,5 kg. Näyttää hyvältä kun katsoo peilistä. Pitää olla peppua ja tissiäkin vähän. : ) Ei saa olla mikään hintelä kukkakeppi.
Ikää 35 v ja kaksi lasta.
Olen ihan tyytyväinen painooni nyt.
On tässä saanutkin itseään ottaa niskasta kiinni ja tehdä ruokaremonttia jne. Lapsen syntymän jälkeen painoin 71kg joka oli paljon liikaa :x.
Luulin aina etten pysty laihduttamaan, enkä takuulla pääse alle 60kilon..pöh, eikä tarvitse elää salaatilla.
Pömppömahaa sain tosin kiinteämmäksi vain jumppaamalla, viime keväänä painoin 1,5kg vähemmän mutta vatsa oli pömpömpi.
47:lle Rintojen pieneneminen, roikkuminen tms laihdutuksen yhteydessä riippuu ihosta ja iästäkin jonkin verran. Minulla lihominen/laihtuminen ei ole koskaan vaikuttanut rintoihin, ympätysmittaan vain vähäisen (65E, Chic:n liivit)
En vielä tietenkään tyytyväinen, mutta suunta on oikea!