Viehättääkö miestä nainen joka on hyvin naisellinen, hame, pitkät hiukset, meikkiä jne?
Minua vaan jotenkin... hmm... ahdistaa ja surettaa oma kauhea ulkonäkö. Olen ylipainoinen, hiuset on rumat ja aina ponnarilla enkä minä oikein osaa meikatakaan. Eilen taloyhtiön hiekkalaatikolla meinasi tulla itku...
Naapruin äiti oli siellä lastensa kanssa samaan aikaan kuin meidän perhe. Minä sellaisissa sandaaleissa joita miehetkin käyttää ja sorteissa ja muodottomassa t-paidassa. Ja naapurin emäntä tietysti tyköistuvassa mekossa hulmautteli pitkiä kiharoitaan. Eikä ikävä kyllä tehnyt mitenkään itseään tykö tai hulmautellut kikkuroitaan korostetusti vaan oli vain..
Ei voi mitään, että tunnen itseni rumaksi ja sukupuolettomaksi. En halunnut mieheltä edes kysyä että olisiko kiva jos mäkin näyttäisin siltä..
Kommentit (49)
Viesti 40 oli 39.
Kauniita kesäpäiviä!!
mutta tavan tallaajatkin käyvät sitten kotivaimoksi kuitenkin.
Itse olen kyllä kaunis, hoikka, pitkähiuksinen yms naisellinen, mutta kotioloissa ja ulkoillessa pukeudun kyllä mielummin collegepöksyihin/shortseihin ja toppiin/huppariin kuin johonkin hamoseen ja korkkareihin. En vain viihdy sellaisissa naisellisissa vaatteissa vapaa-ajalla. Baariin yms lähtiessä kyllä laitan minihameen ja korkkarit tms.
tätä muottia, mitä naiset tarjoaa toisille. Kasvata hiukset, osta tyttömäisiä mekkoja ja käytä jaloille epäterveellisiä korkkareita ja laittele tekokynsinä:)
Ensinnäkin, miksi pitää miellyttää miehiä? Toiseksi. Kumppani on niin läheinen, että oletan hänen kestävän minua saunahikisenä, raskaana, läskeineni, laihana, sairaana, hiukset syöpähoitojen takia päästä lähteneenä ja rintaleikkauksenkin jälkeen.
Tsemppiä ap. Hymyä naamalle ja katse aurinkoon. Kateus ja katkeruus syö vain sinua ja sairastuttaa. Vaikka ei tämä aloitus ole kuin porvoosta, koska tyyli on jotenkin niin hauska "minä miesten shortsit jalassa ja toinen liehuvahelmainen jne..."
Tässähän on jollain hoikalla naisella tarkoitus vain kierosti päästä haukkumaan ylipainoisia ja väsyneitä naisia, jotka ei sillä hetkellä jaksa niin panostaa ulkonäköönsä.
Tällä hetkellä upeimman näköinen nainen on sukulaiseni, kuka ajeli pitkät hiuksensa pari viikkoa sitten syöpähoitojen takia. Muistan itse sen ajan, miltä tuntui katsoa kun ne kutrit tipahteli lattialle ja mietti, että elänkö niin kauaa, että ne kasvaa takaisin. Tämä sukulaiseni on nuori nainen, joka ei pukeudu hameisiin, eikä laita tekokynsiä. Upeannäköinen nainen.
Ja tämä on niin surullista ja osoittaa naisluontoa. Miehet kehuvat tämän kaljun naisen ulkonäköä. Naiset säälittelevät ja supattavat, että kyllä ne hiukset joskus vielä kasvaa ja susta tulee ihmisen näköinen. Naisilla selvää vahingoniloa, että toinen joutui leikkauttamaan pitkät hiuksensa syövän takia. Ja eniten kai näitä naisia harmittaa se, että heidän miehensä ovat laidastaan kehuneet, kuinka ihanat poskipäät tällä naisella on ja kuinka upea nainen kun uskaltaa kantaa kaljun päänsä niin rohkeasti.
No tulipa taas paasattua naisten kateellisuudesta ja pahanilkisyydestä. Mutta se on niin läpinäkyvää.
Mieluummin katsoo hyväitsetuntoista naista, kenen ei tarvitse haukkua ketään nostaakseen itseään, vaikka olisi ylikiloja ja paskainen tukka ponnarilla.
kun ei tule mieleen, että mun pitäis miellyttää miehiä ylipäänsä? Tai siis, kun mä näen miehen, en mä mieti että sen pitäis olla ihmisenä tai ulkonäöltään erilainen, että mulla ois kiva katsella sitä. Mä otan ihmiset sellaisena kuin ne on, ja jotenkin olen ajatellut että minutkin otetaan sellaisena kuin olen. Tää elämä on tiimipeliä, ja jos joku on hyvä tyyppi, niin kyllä se otetaan joukkoon vaikka sillä ois säkki päällä. Ja tämä on siis mun oma, aito kokemus. Ne vaatteet on vaan vaatteita, se tyyppi niiden vaatteiden sisällä on se mikä merkitsee.
Luulen että monet tykkää, mutta ei kaikki. Ja jos sen naisellisen naisen päässä on vana pumpulia, niin ei varmaan hirveän pitkään useimmat miehet sitä katsele.
Ja muutos on mahdollinen sinullekin :) Itsekin liikuin ennen farkuissa, tennareissa ja peruspaidoissa mutta sitten vain päätin että jos piru vie ihailen niitä mekoissa kulkevia ja kivan näköisiä naisia niin miksen minäkin muka voisi olla sellainen! Ryhdyin ostamaan vaatteita, opettelin laittamaan hiuksia jne jne ja nykyisin saankin paljon positiivista palautetta vaikka tärkeintä onkin että ITSE viihdyn nykytilasa noin 1000x paremmin kuin entisessä :)
sinäkin saat sitä huomiota juuri siksi että ITSE tunnet olosi hyväksi uusissa vaatteissasi ja hymyilet paljon, jolloin muutkin huomaavat muuttuneen olemuksesi.
Sillä ei ole niinkään merkitystä mitä vaatetta kantaa päällään, vaan se millaiseksi tuntee olonsa niissä vaatteissa. Hymy, ryhti jne, niillä on merkitystä. Siitä kannattaa aloittaa.
"herätys" huomaamaan, että ulkonäöstään voi välittää.
Eikä pelkästään miehiä viehätä huoliteltu ulkonäkö. Olin jollain tavalla järkyttynyt saatuani raskauskiloni karistettua ja aloin taas meikkaamaan ja pukeutumaan siististi, kun huomasin, kuinka innokkaasti lapset minuun suhtautuivat.
Varsinkin pikku tyttöjen suhtautuminen muuttui paljon lämpimämmäksi. Toisaalta varmaan itsekin olen muuttunut eloisammaksi, kun ei tarvitse raahata 20 ylimääräistä kiloa mukana.
Jaaá. Minua ainakin viehättää ja jopa kiihottaa kauniiseen mekkoon pukeutuva nainen. Kyllä naisen kuuluu pukeutua hameeseen ja mekkoon. Niin pitkä kuin lyhytkin mekko ja hame ovat yhtä seksikkäitä.
Yks mies tykkää lyhyt hiuksisista naisista joilla yltää just ja just ponnarille hiukset ja lippis päässä. Pyöreät kasvonpiirteet. Ei kaikki tykkää mekoissa kulkevista.ja jos on kiharat hiukset niin ei kuulemma tykkää.että se siitä....olen muuten huomannut että mun mies pitää kauniina mun mielestä mitättömän näköisiä naisia.....
Ei se ihmisen viehättävyys ole kiloista, hiuksista ja vaatteista kiinni, vaan ihmisen omasta asenteesta. Kun olet mukava, asiallinen kaikille ja otat toiset huomioon, niin sinutkin huomataan varmasti - ja muistetaan myös. Itse en ole mikään kaunotar minkään mittapuun mukaan, kiloja on muutamia ylimääräisiä, hiukset ovat ponnarilla lähes aina ja pukeudun tavallisesti, mutta aina puhtaisiin vaatteisiin ja lähes aina kun lähden vaikka kauppaan, tulee joku vieras juttelemaan. Mielestäni se juttu on siis tapa, miten kannat itsesi, miten suhtaudut muihin ja katsotko muita silmiin jne. Leukaa siis ylös vaan ja iloista mieltä mukaan, niin hiirulainen huomataan paremmin kuin ap:n kuvailema naapurin nainen.
Että sun kannattaa elää miten haluat!
Hankkia vaatteita joita haluat, harrastaa mitä haluat!
Olet aikuinen nainen ja tämä hetki menee ohi. Nopeasti!
Kohta on syksy ja ennenkö huomaat tästä illasta on muisto-parin vuoden takaa.
Elä nyt!
Älä ajattele että painat kamalasti liikaa tms tms. Sää kannat kilosi kokoajan, nyt ja parin vuoden päästä!
Niinkun me muutkin. Kaikki ne 10 vuotta sua nuorempaakin mammaa on joskus sun ikäsiä.
Mutta sää saatat olla ihmisille suuri inspiraationlähdekin muuttumalla sellaiseksi kuin haluat. Älä piiloudu, mutta älä muutu naapurin eukon kaltaiseksi; mieti mikä on sinua!
* oliko tämä nyt kiteytys?