Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viehättääkö miestä nainen joka on hyvin naisellinen, hame, pitkät hiukset, meikkiä jne?

Vierailija
22.05.2010 |

Minua vaan jotenkin... hmm... ahdistaa ja surettaa oma kauhea ulkonäkö. Olen ylipainoinen, hiuset on rumat ja aina ponnarilla enkä minä oikein osaa meikatakaan. Eilen taloyhtiön hiekkalaatikolla meinasi tulla itku...

Naapruin äiti oli siellä lastensa kanssa samaan aikaan kuin meidän perhe. Minä sellaisissa sandaaleissa joita miehetkin käyttää ja sorteissa ja muodottomassa t-paidassa. Ja naapurin emäntä tietysti tyköistuvassa mekossa hulmautteli pitkiä kiharoitaan. Eikä ikävä kyllä tehnyt mitenkään itseään tykö tai hulmautellut kikkuroitaan korostetusti vaan oli vain..

Ei voi mitään, että tunnen itseni rumaksi ja sukupuolettomaksi. En halunnut mieheltä edes kysyä että olisiko kiva jos mäkin näyttäisin siltä..

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut jotain kivaa itselleen että tuntuu itsestä hyvältä! Silloin tulee helpommin hymyiltyä, otettua katsekontaktia jne. Vaihda vaikka ne kengät joihin kauniisiin pistokkaisiin ja laita ponnarin sijasta vähän lakkaa ja löysä letti. Hymy ja hyvä ryhti kiinnittävät huomion varmemmin kuin kiharat ja korvakorut.

Älä hei sure ap. Ei sun tarvi hirveesti laihduttaa, osta vain kivoja, hyvännäköisiä vaatteita jotka korostavat parhaita puoliasi ja sopivat värienkin puolesta sinulle (käy vaikka pukeutumisneuvojan luona jossain). Sitten kampaajalle ja uusi kampaus. Sekin auttaa, että aamulla yrittää laittaa itsensä siedettävän näköiseksi, vaikka ei ole kummempia menoja.

Ja ei niiden vaatteiden tarvi mitään superlaadukkaita ja kalliita olla, ihan löytyy edullisia ja hyviä vaatteita. Ei vaan osta tekokuituisia hirveesti, ne menee nopeasti nyppyiseksi ja huonon näköisiksi.

Ja sitten alat vain arvostamaan itseäsi ja et vertaile enää niin paljon muihin! Kyllä meitä mahtuu sekaan kaikennäköisiä- ja kokoisia ja voimme silti olla viehättäviä. Ei tarvitse olla pitkät vaaleat kiharat miellyttääkseen silmää! Muista se! :)

Vierailija
2/49 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että monet tykkää, mutta ei kaikki. Ja jos sen naisellisen naisen päässä on vana pumpulia, niin ei varmaan hirveän pitkään useimmat miehet sitä katsele.

Ja muutos on mahdollinen sinullekin :) Itsekin liikuin ennen farkuissa, tennareissa ja peruspaidoissa mutta sitten vain päätin että jos piru vie ihailen niitä mekoissa kulkevia ja kivan näköisiä naisia niin miksen minäkin muka voisi olla sellainen! Ryhdyin ostamaan vaatteita, opettelin laittamaan hiuksia jne jne ja nykyisin saankin paljon positiivista palautetta vaikka tärkeintä onkin että ITSE viihdyn nykytilasa noin 1000x paremmin kuin entisessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ryhdyin ostamaan erilaisia vaatteita, eli sellaisia mitä ihailin muiden päällä.

Luulen että monet tykkää, mutta ei kaikki. Ja jos sen naisellisen naisen päässä on vana pumpulia, niin ei varmaan hirveän pitkään useimmat miehet sitä katsele.

Ja muutos on mahdollinen sinullekin :) Itsekin liikuin ennen farkuissa, tennareissa ja peruspaidoissa mutta sitten vain päätin että jos piru vie ihailen niitä mekoissa kulkevia ja kivan näköisiä naisia niin miksen minäkin muka voisi olla sellainen! Ryhdyin ostamaan vaatteita, opettelin laittamaan hiuksia jne jne ja nykyisin saankin paljon positiivista palautetta vaikka tärkeintä onkin että ITSE viihdyn nykytilasa noin 1000x paremmin kuin entisessä :)

Vierailija
4/49 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luolamiesreaktion. Siksi ihan muuten tavallisennäköinen tyttö on pärjännyt hyvin miesten keskuudessa.

Kahta en leikkaa: oikeaa enkä vasenta palmikkoa.

Vierailija
5/49 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri tähän ketjuun tulee näitä spämmiviestejä?

Vierailija
6/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan suurta osaa viehättää. Jos haluat itse muuttua sellaiseksi, niin sen kuin laihdutat, opettelet meikkaamaan ja käyt kampaajalla sekä hommaat uudet vaatteet.

Vierailija
7/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee itsensä niin maan pieneksi hiirulaiseksi jonkun upean samanikäisen kanssa. Kauhee fiilis.

Vierailija
8/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mitään pitkähiuksisia kauniita ikiteinäjä.

Vierailija
9/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti paljon enemmän hyväkuntoinen, naisellinen ja kaunis nainen kuin joku seinästä repäisty valas.

Tuskin naisetkaan haaveilee niistä kaikista läskeimmistä, naimaisimmista ja rumimmista miehistä.

Vierailija
10/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi seinästä repästy valasjuttu sai mut nauraan oikein kunnolla!:)

Ite olen entinen sellainen, mut laihdutin ja nyt olen tosi hyväs kunnossa ja pitkät kauniit hiukset, nätit vaatteet jne.

Vierailija
11/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei no, kyllä se kannattaa tehdä ulkonäölleen jotain. Liikuntaa, terveellinen ruokavalio, laadukkaat vaatteet, säännöllinen kampaajalla käynti. Nehän niitä avainsanoja ovat. Kyllähän se mielialakin kohoaa, kun tuntee itsensä naiselliseksi ja viehättäväksi. Tsemppiä!

Vierailija
12/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut jotain kivaa itselleen että tuntuu itsestä hyvältä! Silloin tulee helpommin hymyiltyä, otettua katsekontaktia jne. Vaihda vaikka ne kengät joihin kauniisiin pistokkaisiin ja laita ponnarin sijasta vähän lakkaa ja löysä letti. Hymy ja hyvä ryhti kiinnittävät huomion varmemmin kuin kiharat ja korvakorut.

Vierailija
13/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset voi kasvattaa ja läski lähtee, kun syö vähemmän ja oikein, vaatevarastonsa voi uusia yms. Suosittelen säännöllistä liikuntaa ja sokerin ja vaalean vehnäjauhon poistamista päivittäisestä ruokavaliosta ihan kaikille.

14/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, että annat aikaa itsellesi, teet asioita, joista saat hyvää mieltä ja onnistumisen tunnetta. Onnellinen ihminen pitää itsestään huolta huomaamattaan ja saattaa sitä laihtuakin, kun elämä alkaa täyttyä mukavilla asioilla syömisen sijaan.

Vierailija
15/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enne kaikkea sun kannattaa itseltäsi kysyä miksi sinun täytyy miellyttää muita miehiä?

Totta se on että miehiä viehättää itsestään huolta pitävät naiset jotka korostaa naisellisuuttaan ja se korostaminen ei nyt vaadi pitkiä hiuksia ja hameita vaan ihan arkivaatteillakin ja "arkihiuksillakin"voi näyttää naiselliselta!

Minulla ei tällä hetkellä muuta meikkiä ole kuin aurinkopuuteri korostamassa poskia ja tuomassa väriä,ripset ja kulmat olen värjäyttänyt aikasemmin.Päällä mukava "kotihame" ja paita,hiukset auki..tunnen itseni naiselliseksi vaikka en nyt niin puunattu ole ;)

Vierailija
16/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enne kaikkea sun kannattaa itseltäsi kysyä miksi sinun täytyy miellyttää muita miehiä? Totta se on että miehiä viehättää itsestään huolta pitävät naiset jotka korostaa naisellisuuttaan ja se korostaminen ei nyt vaadi pitkiä hiuksia ja hameita vaan ihan arkivaatteillakin ja "arkihiuksillakin"voi näyttää naiselliselta! Minulla ei tällä hetkellä muuta meikkiä ole kuin aurinkopuuteri korostamassa poskia ja tuomassa väriä,ripset ja kulmat olen värjäyttänyt aikasemmin.Päällä mukava "kotihame" ja paita,hiukset auki..tunnen itseni naiselliseksi vaikka en nyt niin puunattu ole ;)

toivottavasti saitte selvää sekavasta teksistä,täynnä virheitä ja pilkut uupuu :D Hah hah!

Vierailija
17/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-paita, jotkut ruskeat (miesten) sortsit ja urheilusandaalit on kyllä äärimmäisen epäviehättävä näky. itse kyllä aina valitsen ihan pihallekin mieluummin sen hameen kuin sortsit. Leveä hame päällä voi hyvi pyöräilläkin. Ja sandaaleistakin löytyy mukavia malleja, jotka ovat kuitenkin kivemman näköisiä kuin urheilusandaalit, esim Eccolta. Ja mieluummin sellainen hyvälaatuinen istuvat t-paita kuin sellainen teltta-t-paita tai vaikka joku kietaisupaita tms.

Tietysti se ylipaino rumentaa aina, mutta kuitenkin, jos on naiselliset ja vartalolle sopivat vaatteet, voi lihavakin näyttää viehättävältä. ja sitten tietty se kampaajalle meno on ihan hyvä juttu.

Vierailija
18/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka on oma itsensä, kantaa kroppansa kauniisti ja on normaalipainoinen. Ei siis laiha eikä lihava mutta tavallisen naisen näköinen. Hyvinhoidetut runsaat hiukset, hieman meikkiä, lakatut kynnet olisi kivat mutta ei välttämättömät, naiselliset vaatteet (mielellään hameita tms), klassisen tyylikästä, korkokengät mutta hillityt nekin (ei siis 8cm korkoja). Ei tosin edellytä tuollaista kotioloissa (vaikka selvästi ilahtuu jos kotonakin laittaudun) tai hiekkalaatikolla mutta on todella innoissaan kun aamulla laittaudun töihin lähtöä varten tai kun ollaan kaksistaan reissussa tai muuten liikenteessä.

Mutta kaikkein tärkeintä hänen mielestään on se ettei nainen ole "kauko-ohjattava" vaan ajattelee omilla aivoillaan ja on skarppi.

Vierailija
19/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvät alusvaatteet ja itsellesi istuvat vaatteet. Huolehdi itsestäsi vaikka kiloja olisikin.

Isokin voi olla nätti.

Vierailija
20/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan täysin oma valinta, miten huolitellulta näyttää. Turha semmosta on valittaa, kun tukka on aina ponnarilla tai kauhtuneet vaatteet tms. Kuka käskee olla sen näköinen? Ja vielä kadehtii semmosta joka viitsii huolehtia ulkonäöstään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän