Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viehättääkö miestä nainen joka on hyvin naisellinen, hame, pitkät hiukset, meikkiä jne?

Vierailija
22.05.2010 |

Minua vaan jotenkin... hmm... ahdistaa ja surettaa oma kauhea ulkonäkö. Olen ylipainoinen, hiuset on rumat ja aina ponnarilla enkä minä oikein osaa meikatakaan. Eilen taloyhtiön hiekkalaatikolla meinasi tulla itku...

Naapruin äiti oli siellä lastensa kanssa samaan aikaan kuin meidän perhe. Minä sellaisissa sandaaleissa joita miehetkin käyttää ja sorteissa ja muodottomassa t-paidassa. Ja naapurin emäntä tietysti tyköistuvassa mekossa hulmautteli pitkiä kiharoitaan. Eikä ikävä kyllä tehnyt mitenkään itseään tykö tai hulmautellut kikkuroitaan korostetusti vaan oli vain..

Ei voi mitään, että tunnen itseni rumaksi ja sukupuolettomaksi. En halunnut mieheltä edes kysyä että olisiko kiva jos mäkin näyttäisin siltä..

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan läpi elämän kestävää itsestään huolehtimista.

olla mitään pitkähiuksisia kauniita ikiteinäjä.

Vierailija
22/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tiedostat tilanteet.

Millainen hiusmalli sulla on?

Entä paljon ylipainoa? Missä kohtaa ylipaino on? Alavartalo, keskivartalo, rinnat? Osta kunnolliset ja tukevat rintaliivit ja niihin sopivia kivoja pitsisiä alushousuja.

Mene kampaajalle. Älä anna leikata ihan lyhyitä hiuksia, vaan pätkäise latvoista ja leikkauta kiva malli mitä on hyvä kasvattaa. Ja kiva väri mitä on helppoa ylläpitää.

Onko ihosi kunnossa? Käy kosmetologilla.

Kuntosalit ovat myös melko halpoja...uiminen melkein ilmaista. Olet kotiäiti? Lapsikin armaan tykkäisi käydä uimassa. Ruokavalion korjaus myös. KArkit, limut, sipsit ja roskaruoka pois. Juo paljon vettä ja kasvikset tilalle. Hedelmäsalaatti on tosi hyvää, oikeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä että kirppariltakin saa kivoja vaatteita edullisesti. Ei tarvitse maltaita maksaa.

Osta vaikka yhdet kivat naiselliset korkkarit, ei hirveästi tarvi korkoa olla, ja sukkahousut.

Jos joku ajattelee että on teinimäistä näyttää hyvältä, ei ole totta.

Osta hyvä hajuvesi ja laadukkaat perusmeikit. Esim. Stockmannilta ja sokokselta voi saada opastusta ilmatteeksi mitkä värit sopii ja he myös auttavat meikkien valinnassa. Meikkivoide voi hyvin maksaa sen 35-50e, samoin puuteri, mutta laatuun kannattaa satsata. Ripsiväri, kulmakynä ja luomiväri myös, ehkä aurikopuuterikin (:

, koruja, nätti laukku..siitä se lähtee :)

Vierailija
24/49 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättää, vaan miettiä, miten itse olisi tyytyväisempi.

Jos sun ulkonäkö häiritsee sua, tee asialle jotain.

Vierailija
25/49 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaksi hankit kunnolliset alusvaatteet, erityisesti rintaliivit. Mene liikkeeseen missä on palvelua ja pyydä mittaamaan rintojen koko jotta voit ostaa oikean kokoisia liivejä. Muista kuitenkin että sopiva koko riippuu myös liivin mallista. Kunhan koko on mitattu, osta vaikka sieltä liikkeestä yhdet liivit ja loput liivit voit ostaa Prismasta tai Cittarista. Niistäkin löytyy hyviä perusvärisiä rintaliivejä jotka kuitenkin tukevat rintaa oikein.

Sen jälkeen kun olet ostanut oikeankokoiset liivit, pyydä joku hyvä kaveri mukaan ja mene vaatekauppaan. Osta vain itsellesi vaatetta. Pyydä joka vaatteesta kaverin mielipide ja pyydä häntä perustelemaan miksi joku on hyvä tai huono vaate. Jätä tietoisesti kaikki perussortsit ja isot t-paidat kauppaan. Älä katsokaan niihin päin.

Vierailija
26/49 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi pitää sinusta ja rakastaa sinua juuri tuollaisena. Naisessa on paljon muutakin kuin ulkokuori, luonne jne. Eivät kaikki miehet ole ulkonäön perään :)

AINA löytyy nainen joka on toista kauniimpi ja seksikkäämpi, mutta se ei kerro heidän luonteestaan mitään. On monia 40vuotiaita sinkkunaisia jotka ovat todella upean näköisiä, mutta ei heistä ole sitoutumaan syystä tai toisesta.

Vierailija
27/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lyhythiuksinen ja farkkuihin pukeutuva nainen voi olla seksikäs ja naisellinen.

Vierailija
28/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka, pitkähiuksinen ja jos en nyt ihan missiltä näytä niin eivät kasvoni nyt rumatkaan ole. Pidän korkokengistä ja hameista ja tyylini on aika tyttömäinen, luonnostaan.

Pidän itse itsestäni ja mieheni rakastaa minua ja viehätän varmasti myös joitain muita miehiä. En kuitenkaan todellakaan ajattele että kaikki miehet pitäisivät juuri minunlaisistani naisista, päinvastoin! Moni muu mies ja nainen pitää kauniina ja tavoiteltavana jotain ihan muuta!

Omasta mielestäni se ei siis ole ongelma, miltä näytät vaan se miltä sinusta tuntuu. Jos et ITSE ole tyytyväinen, mieti mikä tekisi olon paremmaksi. Haluaisitko erilaisen tukan, vaikka sitten lyhyen mallin? Haluaisitko pukeutua erilaiseen paitaan ja housuihin? Haluaisitko laihtua vaikka 5kiloa?

Vartalomallit ja pituus ja hiusten laatu yms. yms. ja ennen kaikkea maku vaihtelevat! Sun täytyy vain miettiä mistä itse tykkäisit ja miten itsellä olisi hyvä olla :)

Vierailija
29/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perimmiltään tää on itsetuntokysymys, sieltä se ap lähtee.

Rakasta ja hyväksy itsesi, myös sellaisena kuin nyt olet. olet numero ykkönen lapsellesi ja miehellesi, siitä se lähtee, ruvetaan pitämään itsestämme, sellaisina kuin olemme. Silloin voi loistaa vähän kulahtaneemmassakin kunnossa!

Vierailija
30/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen lihava (167/94) yleensä tukka ponnarilla takaraivolla, päällä miehen huppari ja tarjoustalosta ostetut lökäpöksyt,MUTTA eilen lähdin ekaa kertaa moneen vuoteen siskoni kanssa ostoksille ihan kaksin ja ostin vain itselleni: farkkuhame, toppeja, alusvaatteet, lepakkohihainen tunika ym. + hiusväri ja meikkejä.

Eilen illalla sitten värjäsin tukkani, leikkasin otsiksen, laitoin tekokynnet ja hoidin varpaat ym. mihin en yleensä panosta laisinkaan, aamulla meikkasin laitoin uuden väriset kutrini nätisti kiinni, puin uudet vaatteet ja oikeasti tunsin itseni kauniiksi!

Mies kun heräsi niin hän kysyi ekana että mihin muotinäytökseen olen menossa ja että näytätpäs hyvältä! (tälläisiä kohteliaisuuksia ei ole tässä taloudessa kuultu vuosiin) mies on pitkin päivää halaillut, suukotellut ja taputellut pepulle. Onhan se miehellekkin kiva kun vaimo näyttää paremmalta NAISELTA eikä kulje niissä miehen releissä, mies pitäkööt omat vaatteensa!

Panosta siis itseesi!

Vierailija
31/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta istuvissa ja kauniissa sellaisissa. Farkkutytöt voi olla tosi seksikääitä.

Panosta itseesi, vaikka tyyli olisikin poikamaisempi.

Vierailija
32/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvin naisellinen ja yleensä saan paljon huomiotakin, jos ei muuta niin pitkiä katseita, hymyjä jne. Kaikki huomio ei tosin ole aina mukavaa.

Vierailija
33/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paljon huomiota. Mä hymyilen. ;o)

Vierailija
34/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paljon huomiota. Mä hymyilen. ;o)

Vierailija
35/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tietyntyyppinen nainen viehättää kaikkia miehiä. Kauheata tuo olisi. Emmehän mekään ihaile kaikki samanlaisia miehiä - toiset tykkää laihoista, toiset lihaksikkaista.

Kaipa tuo ulkonäköpuoli on ennenkaikkea sellainen, että miehet pitää siitä, että olemme sinut itsemme kanssa ja kannamme sen, mitä meillä on kannettavana.

Eivät kaikki naiset ole kauniita pitkissä kutreissa - harvat muuten ovat. Hyvin leikatut lyhyet hiukset, joiden alta kaunis niska ja korvat pilkottavat, saattavat kutkuttaa miehiä paljon enemmän.

Monet miehet rakastavat muotoja, harvat lautoja, ja jotkut, ehkä useatkin, herkuttelevat ajatuksella, että kumppani on pehmeä - eikä mikään luukasa tai tiukka lihaskimppu.

Nosta leukasi ja mieti, mikä on sinun vahvuutesi - ovatko ne kaunis suu tai ne kolme pisamaa nenänpäässä ja lopeta itsesi vertaaminen naapuriin - hän on vain erilainen. Ei parempi eikä sinua huonompikaan.

Vierailija
36/49 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki naiset ole kauniita pitkissä kutreissa - harvat muuten ovat. Hyvin leikatut lyhyet hiukset, joiden alta kaunis niska ja korvat pilkottavat, saattavat kutkuttaa miehiä paljon enemmän.

n. 75 % on sitä mieltä että naisilla pitäisi olla pitkät hiukset mielummin kuin lyhyet.

Vierailija
37/49 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiputat painoa pikkuhiljaa, alat liikkumaan ja ulkoilemaan, syömään hedelmiä, vihanneksia ja ottamaan ylimääräisiä vitamiineja. Rupeat huolehtimaan itsestäsi ja ostamaan uusia vaatteita ja meikkaamaan huolellisesti. Johan kohta miehes kuolaa sun perään kun viimestä päivää!

Vierailija
38/49 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen vaan vissisti masentuu jos käyttää rumia (siis omasta mielestään rumia) vaatteita. Jos pidät mekkoja ym. kauniina, älä nyt hyvä ihminen rankaise itseäsi pukeutumalla johonkin kulahtaneisiin telttapaitoihin.

Minä pukeudun naisellisesti, leveähelmaisiin hameisiin ja nätteihin sopivan istuviin yläosiin, ja tunnen niissä oloni viehättäväksi. Joskus puutarhatöihin tai marjastamaan mennessä tms. kun laittaa verskat ja tuulitakin tms. niin nousee aina ihmetys mieleen niitä kohtaan jotka muutenkin kuin mullassa tai metsässä möyriäkseen pukeutuu noin. Ei siinä muuten mitään, mutta sitten ihmettelevät minulle kun "olisi niin kiva pitää joskus tuollaisia mekkoja kuin sinulla" tms....

Vierailija
39/49 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tule mieleen, että mun pitäis miellyttää miehiä ylipäänsä? Tai siis, kun mä näen miehen, en mä mieti että sen pitäis olla ihmisenä tai ulkonäöltään erilainen, että mulla ois kiva katsella sitä. Mä otan ihmiset sellaisena kuin ne on, ja jotenkin olen ajatellut että minutkin otetaan sellaisena kuin olen. Tää elämä on tiimipeliä, ja jos joku on hyvä tyyppi, niin kyllä se otetaan joukkoon vaikka sillä ois säkki päällä. Ja tämä on siis mun oma, aito kokemus. Ne vaatteet on vaan vaatteita, se tyyppi niiden vaatteiden sisällä on se mikä merkitsee.

Vierailija
40/49 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis no, mää aloin ekan kerran elämässäni katsomaan mitä syön (että syön ja usein) ja aloin liikkumaan.

Ensin säännöllisesti. Merkkasin kalenteriin 2 pakollista urheilua (ei kannata jättää molempia viikonloppuun niin voi relatakin) ja kohta siitä tuli ihan mielekäs asia! ;)

Laihduin. Kävin kampaajalla. ITSENI VUOKSI!

En muiden.

Menin ekan kerran juoksulenkille ja se oli NIIIIN ahdistavaa ja kamalaa, mutta tunne karisee.

Ja mää meinasin pyörtyä kun yksi mies jäi katsomaan kun juoksin häntä kohti, vislasi kun menin ohi. Onneksi oli hyvä syy olla punaset posket! :D Tämä vuoden säännöllisen juoksemisen jälkeen.

Hanki kivat kesävaatteet, helppo tukka, vähän meikkiä silmiin, jokkut korut kilisemään!

Ei seksikkyyteen tai naisellisuuteen ole yhtä tyyliä!

Sää elät omaa elämää ja tää on ainutlaatuista. Joskus on ihan hauskaa ostaa joku söpönvärinen kynsilakka ja ihailla söpöjä varpaitaan!

Älä vertaa itseäsi muihin ihmisiin. Tee itsellesi hyvä fiilis ja se on paljon kauniimpaa kuin pitkät kiharat ja hoikka naisekas runko. Usko pois!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi