Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikään mies ei oikeasti halua hoitaa ja kasvattaa..

Vierailija
18.05.2010 |

..toisten siittämiä jälkeläisiä. Jos joku haluaa, se on adoptioisä. Se on eri asia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se joka kasvattaa

Vierailija
2/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole isä joka siittää vaan se joka kasvattaa

Se että käy ruiskimassa siemeniään ei tee kenestäkään oikeaa isää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos rakastuu naiseen jolla jo lapsi/lapsia niin voi hän niihinkin kiintyä, niinkuin muihinkin ihmisiin.

Vierailija
4/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toisten siittämiä jälkeläisiä. Jos joku haluaa, se on adoptioisä. Se on eri asia.

Vierailija
5/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pikkuveljen kaverilla on kyllä biologinenkin isä, mutta "oikea" isä on kyllä äidin nyk. mies. En tiedä, onko hän adoptoinut pojan. Samoin yhdellä peruskoulukaverillani oli äidin uusi mies isänä. "Uusi" isä oli kyllä adoptoinut hänen, kaverini biol. isä oli kuollut.

Että älä yleistä.

Vierailija
6/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla vois sanoa, että yksikään nainen ei halua kasvattaa ja hoitaa kuin kohdustaan tulleita lapsia. On sulla ap mustavalkoinen maailma!

Vierailija
7/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainaki pitää mun lasta omanaan tietenkin voi johtua siitä että poika vasta kolme kuukautta ku ruvettiin olee yhes...

Vierailija
8/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"perimmäisiä totuuksia". Huoh.

Vierailija
9/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"perimmäisiä totuuksia". Huoh.

..huokaus täältäkin..

Vierailija
10/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eniten elämässä jurppii se, kun vaimolla on lapsia aikasemmasta liitosta.

Mulle saattoi sen sanoa, kun oletti, etten revi silmiä päästä, kun olemme mä & mieheni& meidän lapsemme ja ei muita

Vierailija
11/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanoi pihatalkoissa noin :(

ja nää on muutenkin niin näitä....

Vierailija
12/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanoi pihatalkoissa noin :( ja nää on muutenkin niin näitä....

..niin hän KOKEE asian näin. Pitäisikö naisten miettiä vähän tarkemmin sitä lisäätymisvimmassaan, että ihan jokaiselle kulkujätkälle ei tarvitse lapsia tehdä

Vierailija
13/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään haaveillut (lähi)äitipuolen roolista koskaan.

Joten ymmärrän kyllä täysin sitä naapurin setää...

Vierailija
14/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanoi pihatalkoissa noin :( ja nää on muutenkin niin näitä....

..niin hän KOKEE asian näin. Pitäisikö naisten miettiä vähän tarkemmin sitä lisäätymisvimmassaan, että ihan jokaiselle kulkujätkälle ei tarvitse lapsia tehdä

ennakkoon, että miehenpaskiainen ottaa ja perkele kuolee nuorena tai sairastuu skitsofreniaan. (Nämä molemmat tapauksia elävästä elämästä.)

Vierailija
15/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oikein korostuu kun luen näitä "yksikään mies" tai "naapurimies" -juttuja ;)

Vierailija
16/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, lääkkeet on keksitty.

Vierailija
17/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää lapset on mulle kuin omia ja olisin ne adoptoinut jos "oikea isä" ei sitä kieltäisi. On se kumma että se saa sen estää vaikkei itse edes huoltajuutta suostunut pitämään. Vaimoni siis nyt yksinhuoltaja.

Vierailija
18/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs se naapurin ukko ei oo valinnu toisin? Kuka sen pakotti yh:n kanssa alottamaan suhteen?

Sääliks käy rouvan aikasemmasta liitosta olevia lapsia, jos tommonen mulkku niillä asuu.

Vierailija
19/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia? Entä sitten, lääkkeet on keksitty.

taitaa olla aivan viimeisen päälle asiantuntija paikalla? En ole tavannut tätä kyseistä skitsofreniaan sairastunutta kaverini isää koskaan, mutta poikansa kertoman perusteella isä ei ole lääkkeistä ja kuntoutuksesta huolimatta oikein tässä maailmassa. Hän on erittäin vetäytynyt, eikä juuri puhu. Hänellä on säännöllisin väliajoin huonompia jaksoja, jolloin käyttäytyy itsetuhoisesti, on mm. yrittänyt useamman kerran itsemurhaa. Hänen sairautensa on sitä luokkaa, että oli sairauden puhjettua useamman vuoden sairaalassa, nykyään avohoidossa tuetussa asumismuodossa. Käy myös suojatyössä. Perhe-elämään hänestä ei oikein ole, entinen vaimo ja nyt jo aikuiset lapset tapaavat kyllä häntä säännöllisesti ja ovat läsnä hänen elämässään.

Toisten kohdalla lääkitys saattaa taata normaalin elämän, ei kaikkien, vaikka sinä olisit mitä mieltä tahansa.

Vierailija
20/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee joku katkera ämmä, joka täällä nyt purkaa omaa pahaa oloaan muihin. Tai ainakin ap elää tosi mustavalkoisessa maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi