Onko täällä ketään joka vetää terveyssiteet pytystä alas?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:38"]
Miten te saatten sen siteen "noin vaan repäistyä kahtia"?! Siinähän on muovia aika paljon, ei kai se repäisemällä puolitu?
Btw, ei ole kauaa kun täällä akat kuorossa kiljui, miten "mun vessaan ei ainakaan tule roskista kun se haisee", kun osa yritti selittää miten inhottavaa kyläpaikassa on viedä rättejään sinne keittiön roskikseen. Tällaiset valittajat leimattiin hulluiksi, koska on liian työlästä tyhjentää sitä vessan roskista vieraan lähdettyä, jolloin verinen side roskiksessa aiheuttaa välittömästi kaamean, suorastaan kuoleman löyhkän isoon taloon. Mites nämä Taivaan Lahjat Maailmalle, kantavatko varmasti sen siteen sinne keittiön roskiin, vai meneekö "vahingossa" sinne pönttöön...?
[/quote]
Kyllä se puolittuu aika helposti repäisemällä, pitää vain varoa, ettei märkä sisus leviä (yöks).
Idiootti, et pelkästään saa omaasi/tai taloyhtiön putkia tukkoon vaan myös kuormitat turhaan jätevedenpumppaamoita ja -puhdistamoa. Kaikki ylimääräinen voi tukkia pumput, jolloin viemäri pahimmillaan tulvii jonkun taloon. Jätevedenpuhdistamon pumput eivät ole mitään jätemyllyjä, jotka murskaavat kaiken vaan ne tukkeutuvat ja sitten ne joudutaan käsin putsaamaan. Lisäksi kasvatat jätevedestä suodatettavan massan määrää, kyllä sekin pitää jonnekin laittaa.
Nimimerkki "olen kaivanut pumpuista irti siteitä, rättejä, vaatteita ja jopa VAIPPOJA ja voin kertoa, ettei ole kivaa hommaa"
32 jatkaa, etten siis tee sellaista enää aikuisena - kerroin vain, että se puolittaminen on helppoa. Turha alapeukuttaa.
Hyvä jeesus, mitä idiootteja ihmiset osaa olla. Ymmärtäisin jos vesivessa olisi jotenkin uutuus ja juuri tullut, niin voisi olla ihmisiä jotka luulevat, että pöntöstä voi vetää kaiken ja vielä naapurin kissankin. Mutta on nuo wc:t olleet melko vakiovaruste jo aika monta vuosikymmentä. Miten kauan näillä ihmisillä kestää oppia, että wc ei ole mikään roskakorin jatke?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:38"]
Miten te saatten sen siteen "noin vaan repäistyä kahtia"?! Siinähän on muovia aika paljon, ei kai se repäisemällä puolitu?
Btw, ei ole kauaa kun täällä akat kuorossa kiljui, miten "mun vessaan ei ainakaan tule roskista kun se haisee", kun osa yritti selittää miten inhottavaa kyläpaikassa on viedä rättejään sinne keittiön roskikseen. Tällaiset valittajat leimattiin hulluiksi, koska on liian työlästä tyhjentää sitä vessan roskista vieraan lähdettyä, jolloin verinen side roskiksessa aiheuttaa välittömästi kaamean, suorastaan kuoleman löyhkän isoon taloon. Mites nämä Taivaan Lahjat Maailmalle, kantavatko varmasti sen siteen sinne keittiön roskiin, vai meneekö "vahingossa" sinne pönttöön...?
[/quote]
Vessassa ei ole roskista, en kutsu vieraita enkä todellakaan käytä siteitä vaan kuppia.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:45"]
Kaverini asui ennen vuokrakämpässä vanhan kerrostalon alimmassa kerroksessa. Eräänä päivänä hän tuli töistä kotiin ja kämpän lattialla lainehti 10cm viemärivettä, jota valui lisää pöntöstä. Sillä kertaa tuloksen ja tulvan aiheutti pönttöön heitetty siivousrätti. Hän sai tietää, että tuo sama kämppä oli tulvinut paskavettä kerran ennenkin kun joku yläkerran naapureista oli heittänyt siteitään jonkin aikaa pönttöön. Se hänen pönttönsä sattui olemaan se tie, mistä viemärivesi pääsi sitten ulos kun tukos esti normaalin poistumisen.
Yrittäkää pönttöön heittäjät ymmärtää, että kyse ei ole vaan siitä omasta pöntöstä ja siitä saatko jonkun roskan katoamaan näkyvistä. Se viemäriputki jatkuu hyvin pitkälle ja siellä on monta mutkaa joissa se heittämäsi roska voi jäädä jumiin. Siellä tukoskohdassa voi ensin olla hiustuppo, johon jää kiinni vanupuikko, johon takertuu tamponi, jonka päälle kasaantuu käsipaperimössöä, ja sitten se sinun siteesi on viimeinen niitti, joka sinetöi tukoksen. Sitten jonkun viattoman ihmisen kodissa lainehtii paskavettä ja hänen koko omaisuutensa tuhoutuu.
Älkää heittäkö sinne pönttöön yhtään mitään, ei edes sitä yhtä käsipaperia.
[/quote]
Juuri näin!
Toivottavasti te laiskimmatkin jätteiden pönttöön survojat jaksaisitte lukea tuon lainaamani viestin.
heitin kerran siteen pönttöön, olin työkaverin luona käymässä (ei siis hyvä kaveri) ja ei roskista vessassa. Ärsyttää vessat joissa ei roskista! samoin jos ei käsisuihkua! varsinkin jos asuu nainen talossa...argh!
Laittakaapa Googlen keskustelyryhmä-hakuun hakusanoiksi:
kellarin saunan lattiakaivo tulvi
Eräs heppu heitti vanhat kalsarinsa pyttyyn. Hävisivät kertanykäisyllä.
Taloyhtiön putket meni tukkoon, piha oli täynnä likakaivon vettä ja kaiken loan seasta näki kun myös siteenpalasia lillui pihalla.
Tämä tarina on totisin tosi - mutta uskon ja toivon - että kaverikin oppi ettei taida olla ihan järkevä juttu...
Väittivät että johtui siteistä, en tiedä ketä niin pimee on ollutkin.
meillä ei ollut lapsuudenkodin vessassa roskista ja kun mulla menkat alko niin äiti neuvoi että side vaan repästään puoliksi ja sitten sen voi nakata pyttyyn. No, nykysin omassa kodissani en tee niin.
Kaverini asui ennen vuokrakämpässä vanhan kerrostalon alimmassa kerroksessa. Eräänä päivänä hän tuli töistä kotiin ja kämpän lattialla lainehti 10cm viemärivettä, jota valui lisää pöntöstä. Sillä kertaa tuloksen ja tulvan aiheutti pönttöön heitetty siivousrätti. Hän sai tietää, että tuo sama kämppä oli tulvinut paskavettä kerran ennenkin kun joku yläkerran naapureista oli heittänyt siteitään jonkin aikaa pönttöön. Se hänen pönttönsä sattui olemaan se tie, mistä viemärivesi pääsi sitten ulos kun tukos esti normaalin poistumisen.
Yrittäkää pönttöön heittäjät ymmärtää, että kyse ei ole vaan siitä omasta pöntöstä ja siitä saatko jonkun roskan katoamaan näkyvistä. Se viemäriputki jatkuu hyvin pitkälle ja siellä on monta mutkaa joissa se heittämäsi roska voi jäädä jumiin. Siellä tukoskohdassa voi ensin olla hiustuppo, johon jää kiinni vanupuikko, johon takertuu tamponi, jonka päälle kasaantuu käsipaperimössöä, ja sitten se sinun siteesi on viimeinen niitti, joka sinetöi tukoksen. Sitten jonkun viattoman ihmisen kodissa lainehtii paskavettä ja hänen koko omaisuutensa tuhoutuu.
Älkää heittäkö sinne pönttöön yhtään mitään, ei edes sitä yhtä käsipaperia.
Mä olen kerran epähuomiossa heittänyt pikkuhousunsuojan... Oli pakko tunnustaa, vieläkin on huono omatunto vaikka kysesestä tapahtumasta on jo useita vuosia :D
Mä käärin siteen tiukaksi rullaksi ja heitän pönttöön.
MIKSI joku heittää siteen tai mitään muutakaan sinne kuulumatonta pönttöön? Kuinka ylivoimaista on laittaa roskat ROSKIKSEEN? Onko tällaisilla ihmisillä älykkyys hyvin vähäistä, kun ei yhtään osata omaa nenää pidemmälle ajatella tekojensa seurauksia?
Järkyttävää itsekkyyttä.
Ne samat ihmiset varmaan heittää kinkunrasvat ja kuolleet gerbiilit kans sinne pönttöön, kun ei ole ennenkään mennyt tukkoon.
Miksi side ei kuulu pönttöön? Menee sinne muutakin ja miettikää miten leveä se on! Ja vesi huuhtoo sen pois.
Eikö teillä koskaan ole käynyt mielessä miksi niin kielletään tekemästä kouluissa, huoltoasemilla yms veissoissa? Ei se repiminen ja rullaaminen sitä estä tukkimasta!
Pönttöön kuuluu VAIN ulosteet ja vessapaperi koska ne hajoavat, side ei!
Ilmeisesti jokaisen tämmöisen tohelon pitäisi itse kokea se oma tukkiutunut vessa joka tulvii kun siteet tutkivat putket ja kaiken lisäksi itse avata ja siivota se sotku. Putkimiehillä pitäisi olla oikeus kieltäytyä avaamasta tuollaisten torvien tahallisia vessatukoksia. Kuka haluaisi jonkun märkiö haisevia likaisia siteitä kaivella putkista...yyh.
Mutta onhan se nyt niin vaikeaa vaikka rullata se side pieneen vessapaperin palaan tai uuden siteen kääreseen ja laittaa siihen viereiseen roskikseen. Näillä ihmisillä taitaa olla jokin kammo että joku tutkii roskista ja huomaa että apua jollakulla on menkat.