Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vielä lapsen, mutta estääkö lääkitys?

Vierailija
11.05.2010 |

Mulla Ketipinor, Cymbalta ja xanor tarvittaessa.

Huolestuttaa, kuinka voin olla raskausajan ilman lääkkeitä..:(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on useita lääkkeitä, joita ilman ei oikein pärjää. Eikä niitä kuitenkaan saa raskaana ollessakaan käyttää...

Vierailija
2/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan estä raskautta eikä vaikuta lapsen kasvuun, paitsi voi olla pienikokoinen syntyessä. Ja voi imettää. Nim. käyttäjä isoilla annoksilla ja raskaana. kysy sieltä teratologisesta palvelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaikuta lapsen kasvuun, paitsi voi olla pienikokoinen syntyessä.

Nähtävästi kyseinen troppi aiheuttaa myös maailmoja järisyttävää tyhmyyttä. Pieni syntymäpaino ei ole mikään juhlan asia vaan merkki siitä, että lapsi ei ole saanut kohdussa riittävästi ravintoa. Seurauksena valitettavan usein monimuotoiset kehitysongelmat.

Vierailija
4/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei paljon kannata vauvanhoidosta haaveilla. En ole koskaan tajunnut, miksi hullut mammat väen vängällä vääntävät lapsia, vammauttavat ne lääkkeillään ja sitten eivät muutenkaan niitä pysty hoitamaan vaan sysäävät yhteiskunnan huollettaviksi.

Vierailija
5/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun sairaus... Luuletko että pystyisit hoitamaan vauvan kunnolla? Kuitenkin pitää olla vahva psyyke jos/kun kaikki ei menekään vauvan kanssa aina hienosti.

Vierailija
6/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttimaan paremmasta voinnistasi!

Vierailija
7/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset eivät ensin aikuistu ja hanki sitten lapsia. Opettavat vaan "fiksut" mielipiteensä lapsilleen ja tyhmyyden kierre jatkuu.

Vierailija
8/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

depressio jostain syystä pahenee hyvin vaikeaksi, käytetään mieluusti sähköhoitoa.

Kuulostaa karulta, mutta arvioi tarkasti, miten paljon sinulla on psyykkisiä resursseja vauvanhoitoon.

t: masennuspotilas

Vierailija
9/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen 17 vuotias. Lasten kasvattamisessa ja kohtaamisessa ei ole ollut koskaan ongelmaa. Pystyn pitämään traumoista johtuvat epäterveet psyyken osat pois arjesta. Lapsuudessa ja nuoruudessa syntyneet traumat ovat jatkuvassa hoidossa.

Elämä omien vauvojeni ja pikkulastenkin kanssa, on ollut minulle suurta onnen aikaa! En ole kokenut sitä mitenkään raskaana, vaikkeivat lapseni ole sen rauhallisempia kuin lapset noin keskimäärin..

Olen itseasiassa myös ammatiltani lastentarhanopettaja :) Työssäni olen arvostettu, rauhallinen ja ehdottoman lapsikeskeinen..

Toisaalta.. turhaan minä itseäni ja kykyjäni äitinä täällä todistelen

Olivatpahan vaan hieman kärkeviä ja kummallisen kategorisoivia nuo pari vastausta.

Vierailija
10/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisin hoitamaan jo olemassa olevat lapset hyvin.

Vierailija
11/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en missään nimessä söisi sitä jos olisin raskaana. lääkäri tietysti tietää paremmin.

Vierailija
12/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sen mä tiedän, että sitä ei voi syödä.

Ehkä mä mietin noita kahta muuta..

Vierailija
13/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seroquelissa on sama vaikuttava aine kuin ketipinorissa. Sairaus on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Nyt olen ollut lääkkeettä 5kk, synnyttänyt ja imetän. Neljä lasta, joista isoimmat ovat kouluikäisiä ja olen yh.

Teratologisesta sanottiin, ettei mun annostuksella seroquel aiheuta raskauden ajalle ongelmaa eikä vaikuta sikiön kehitykseen. Lääkityksen lopettamista kuitenkin suositeltiin viimesen kolmanneksen aikana, jotta vauva ei saisi vieroitusoireita. Jos oma vointi ei olisi mahdollistanu lopettamista, olisi synnytyssairaalaan pitäny kertoa lääkityksestä, jotta vauvaa olisi voitu hoitaa.

Vierailija
14/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herran tähden tee enempää lapsia, jos sinulla on tuollainen lääkitys. Ajattele nyt hyvä ihminen sitä lastakin. Joutuisit olemaan ilman lääkitystä lähes vuoden. Tuona aikana vointisi voi mennä todella huonoksi ja äitiys alkaa tällöin surkeissa merkeissä.

Ei ei ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi