Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin tätien "lahjomisesta"

Vierailija
21.05.2010 |

Onko väärin antaa yhdelle hoitajalle isompi lahja? Hän on lapsemme "omahoitaja" ja ollut 2 vuotta hoitamassa lastani. Muut hoitajat ovat olleet vain vuoden.

Lapsi on vaihtamassa päiväkotia, joten haluan kiittää kasvattajia hyvästä hoidosta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttiin voisi sitten kirjoittaa erityiskiitoksia tälle omahoitajalle. Kuitenkin kaikki osallistuvat lapsesi hoitoon, joten siksi samanlainen lahja.

Vierailija
2/3 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sellaisen päätöksen, että ylipäänsä lahjon just vasta siinä vaiheessa, kun lapsi on lähdössä pois päiväkodista - meillä se on kahden vanhimman kohdalla tarkoittanut kouluun lähtemistä. En siis ostele jotain pieniä joulu- ja kevätlahjoja joka vuosi. Mut sit viimeiseksi annamme jotain vähän isompaa ja hankilökohtaista, kaikille erilaista.

Tuo on tietty vaikea tilanne. Itse en ole tuijottanut niin lahjan arvoa, olen ostanut eri hintaisiakin lahjoja eri henkilöille, mutta aina olen pyrkinyt ottamaan huomioon sen, että siinä on joku ajatus just tätä henkilöä varten. Kun on aika pitkä hoitosuhde takana oppii tuntemaan hoitajat.

Poikamme lempparihoitaja jäi äitiyslomalle, eikä varmaan palaa hoitovapaalta ennen kuin poika on jo koulussa, joten halusimme muistaa häntä oikein erityisesti ja ostin yli 20 e lahjan + askartelimme kortin pojan kanssa. Tämä oli tietenkin helppoa näin päin, kun ei ollut mitään sytä muita tässä tilanteessa edes lahjoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sellaisen päätöksen, että ylipäänsä lahjon just vasta siinä vaiheessa, kun lapsi on lähdössä pois päiväkodista - meillä se on kahden vanhimman kohdalla tarkoittanut kouluun lähtemistä. En siis ostele jotain pieniä joulu- ja kevätlahjoja joka vuosi. Mut sit viimeiseksi annamme jotain vähän isompaa ja hankilökohtaista, kaikille erilaista. Tuo on tietty vaikea tilanne. Itse en ole tuijottanut niin lahjan arvoa, olen ostanut eri hintaisiakin lahjoja eri henkilöille, mutta aina olen pyrkinyt ottamaan huomioon sen, että siinä on joku ajatus just tätä henkilöä varten. Kun on aika pitkä hoitosuhde takana oppii tuntemaan hoitajat. Poikamme lempparihoitaja jäi äitiyslomalle, eikä varmaan palaa hoitovapaalta ennen kuin poika on jo koulussa, joten halusimme muistaa häntä oikein erityisesti ja ostin yli 20 e lahjan + askartelimme kortin pojan kanssa. Tämä oli tietenkin helppoa näin päin, kun ei ollut mitään sytä muita tässä tilanteessa edes lahjoa :)

Mä olen kyllä ostanut sen arvoisen lajhan jokaiselle hoitajalle joka joulu ja kevät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi