Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko kesti että tulit raskaaksi lopetettuasi ehkäisyn?

Vierailija
10.05.2010 |

Ikäsi?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsahti heti kun tuli yksi toinen juttu päälimmäiseksi mieleen enkä edes muista miten paljon tähän projektiin keskityttiin. Ärsyttävää mutta totta.

Vierailija
22/73 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v, esikoinen 8-9kk (pillereiden jälkeen)

24v, seuraava tärppi 5kk ->km

siitä seur. 4kk -> km

siitä seur. 4kk -> km



esikoisen ja km:n välissä ei käytetty ehkäisyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkaisyn 21v ja 27v olin raskaana, no ei siina mitaan yritetty, mutta siis seksuaalisesti aktiivinen kuitenkin olin.



Sitten 2008 otin kierukan veks tammikuussa, kesakuussa plussa. Sen jalkeen tuli keskenmeno. Olin 33.



10kk eteenpain uusi plussa, olin 35v.ja 27v olin raskaana, no ei siina mitaan yritetty, mutta siis seksuaalisesti aktiivinen kuitenkin olin.



Sitten 2008 otin kierukan veks tammikuussa, kesakuussa plussa. Sen jalkeen tuli keskenmeno. Olin 33.



10kk eteenpain uusi plussa, olin 35v.

Vierailija
24/73 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

einyt ihan tähän ketjuun kuulunut mutta kuitenkin. :)

Vierailija
25/73 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yli vuosi, siitä km viikolla 15. Nyt mennään taas kohta kuudetta kiertoa.

Vierailija
26/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntyessä 26.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 5. kierrosta tärppäsi (oli vähän kierto sekaisin ja pitkä aluksi). Ikää on 24 v.



Aiemmissa kierroissa harrastettiin n. 2-3 kertaa viikossa kierron puolivälin ja lopun välillä. Tärppikierrossa saman verran mutta meni kerrankin ajoitus kohdilleen. Eli pe ja la, kun ovis oli su. Ja ajoitus meni ihan tuurilla kohdilleen.

Vierailija
28/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannella yrittämällä (olettaisin, voi olla, että ekalla kerralla pillerien lopettamisen jälkeen normaalia ovista ei tullut).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen puoli vuotta pillerien jälkeen, kuopus heti ekalla kierrolla kierukan jälkeen.

Vierailija
30/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kerralla yritys alkoi elokuussa, seuraavan vuoden helmikuussa tein positiivisen raskaustestin. Ikää oli tuolloin 24 vuotta. Kuukautiset epäsäännölliset, olisikohan tuona aikana tullut vain 2 kuukautiset. Seksielämä aktiivista, tuore pari kun olimme. Ja huuhaata totta kai, mutta jostain syystä tulin raskaaksi juuri siinä kierrossa, missä nostin jalat ylös seksin jälkeen ;)



2. kerralla ehkäisy jätettiin pois joulukuun lopussa ja positiivisen raskaustestin tein maaliskuussa. Eli kaksi säännöllistä kiertoa oli välissä. Ikää 27 vuotta. Seksielämän aktiivisuutta en muista, kai joku 2 krt/vko. Itse kuvittelin raskautumiseen menevän pitempi aika ja raskaustestinkin tajusin tehdä vasta 8. viikolla, kun mahatauti ei parantunutkaan :)



Olen kiitollinen, että meille lasten saaminen on ollut helppoa. Myötätuntoni on niiden puolella, jotka joutuvat kulkemaan vaikeamman ja pitemmän tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa siis sitä, että ultran mukaan hedelmöittyminen tapahtui seuraavana päivänä.



Ikää oli tuolloin 29 v.

Vierailija
32/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tulo kesti:

-ekalla kerralla vuoden (olin 22)

-tokalla kerralla kuukauden (olin 23)

-kolmannella kerralla yksi kerta ilman ehkäisyä riitti



Eli aina vaan helpommin. Enempää ei ole lapsia suunnitteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 20. Aloitettiin yrittäminen ja kappas, 10 päivää ja testi näyttää plussaa. Hyvä ajoitus. :D

Vierailija
34/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan luomusti eli ei mitään hoitoja takana.

ja ikää mulla on 26.v Raskaudesta sain tietää kun heräilin ensimmäiseen aamuuni vaimona :) eli häälahja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paivä kest oon 12

Vierailija
36/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v

Vierailija
37/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauduin ekasta kierrosta. "Ehkäisynä" meillä oli sitä ennen ollut parin vuoden ajan keskeytetty yhdyntä. Seksiä 3 - 4 kertaa viikossa.



Ekan ja tokan välissä kolmen vuoden ajan ehkäisynä jälleen keskeytetty. Kun aloimme yrittämään toista, raskauduin taas heti ekasta kierrosta.



(Nyt on lapsiluku täynnä ja mies meni sterilisaatioon.)

Vierailija
38/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää oli raskautuessani 19-vuotta.

Vierailija
39/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti tasan kaksi vuotta, nyt menossa rv6, toivottavasti saa jatkua ... :) Ikää nyt 22v.

Vierailija
40/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 28 kun tulin raskaaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi