Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko kesti että tulit raskaaksi lopetettuasi ehkäisyn?

Vierailija
10.05.2010 |

Ikäsi?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välissä käytin noin vuoden ajan (imetyksen takia mutta en halunut ihan heti raskaaksi) minipillereitä, niiden lopetuksen jälkeen kesti 7kk tulla raskaaksi mutta meni kesken rv8, nyt tulee juuri 1vuosi siitä kun alettiin toista lasta yrittämään.. :(

Vierailija
62/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista kun aloin odottaa niin 27, nyt 29.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kuitenkin keskenmeno, jonka jälkeen tärppäsi toisesta kierrosta. Seuraava tärppäsi heti ekasta mahdollisuudesta. Hyvää kannatti odottaa.

Vierailija
64/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää oli 33v ja 35 v. Kävi mielessä, että onneksi olin nuorempana ollut tarkka ehkäisystä...

Vierailija
65/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis 23v kun "vihdoin" tulin raskaaksi. Ovulaatiotesti eka kertaa kokeilussa ja adoptio jo tarkkaan harkittuna. Päätti sit tulla :)

Vierailija
66/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukan poiston jälkeen meni 1 kk, pillereiden lopetuksen jälkeen 3 kk. Sama aika meni hormonitoiminnan tasaantumiseen takaisin normaaliksi.



Ikää ollut 17- 20- 22- 28- ja 35 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin uusia pilleri-reseptin ja kuukauden tai no, vajaan olin niitä syömättä. Ajattelin että kumin kanssa sen pärjää :D ostin pillerit ja aloin odotella menkkoja, ei kuulunut.

nyt olen kohta 4kk vanhan pojan onnellinen äiti 24v :)

Vierailija
68/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v - yhden kerran jäi kondomi käyttämättä...

30v - kuudet kuukautiset pillereiden jälkeen

31v - kuukautisia ei kuulunutkaan - ajattelin jo olevani vähän vähemmän hedelmällinen ja luotin imetykseen...

Nyt 38v - uusi suhde ja oltu ilman ehkäisyä jo vuosi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudet alkaneet heti kerrasta kun ehkäisy jätettiin. Esikoinen syntyi kun olin 27v ja toka kun olin 29v. Alkaessani odottaa toista lasta imetin vielä eli omalla kohdallani imetys ei vaikuttanut raskaaksi tulemiseen. Menkat alkaneet molemmilla kerroilla 3kk synnytyksestä vaikka täysimetin sen 6kk :(

Vierailija
70/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seuraavat raskaudet tärpänneet heti ekalla yrityksellä. Älkää syökö femodenia yli kymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkinut näitä sivustoja 2 vuoden verran, monesti pettynyt, ostanut Paaaaaaaljon ovulaatiotestejä ja raskaustestejä. Lopetin renkaat käytön1,5 vuotta sitten, eikä sen jälkeen lasta näkynyt meillä. Masennuin ja totuttelin itteäni, että ei saada koskaan lapsia. Mies lupasi mulle, et jos vuoteen ei onnistu mitään, niin ostaa mulle pikkukoiran :( tein mielestäni kaiken oikein, kaikki maailman vitamiinit, urheilemista, hyvä aineenvaihdunta, puhdas E-vitamiini,jonka mun äiti suositteli mulle.Kroppa kunnossa, syön kaikken,paitsi roskaruoka.Laskenut ovulaatiopäiviä,silittänyt kavereiden masuja(sanotaan jos silittää jonkun masua,niin itsekki tulee raskaaksi),muttei mikään auttanut. OOn itkenyt omat kyyneleet ja kääntänyt päätäni pois ku näin kaupungilla muiden pikkuvauvoja.

Sitten mentiin naimisiin ja lähdettiin häämatkalle thaimaahan, 3 viikkoa rauhaa, rakkautta, säännöllistä ruokaa ja NO TELEPHONE. Käytiin yhdessä budhalta hakemaan siunaksen, toivottiin molemmat,et saadaan vauvan.En ajattellut enään asiaa, koska olin pettynyt niin kovasti siihen,etten enään uskonut siihen. Harrastettiin seksiä joka päivä ja jopa 2 kertaa päivässä, siis ihan joka päivä(koska sovittiin ennen matkaa,et tuodaan sieltä vauvan) Ihana ilma teki asiansa. Kotiin lähdettyä sanoin miehelleni,että jos nyt ei tuu vauvaa,niin meissä on oikeasti ongelma! Tultiin kotiin, menkat 10 päivää myöhässä, en ollu innoissa,luulin vaan että taas on sama juttu,mukamas myöhässä,sit ku ostan raskaustesti, niin heti näyttää yhden viivan ja seuraavana päivänä alkaa menkat,ihan ku olisin jotenkin kirottu ! Mutta tällä kertaa menin katsomaan testin tulosta ja heti ku näin KAKS viivaa niin rupesin kiljumaan ku joku hullu.lähin ostamaan toinen testi varmuuden vuoksi ja sekin näytty 2 viivaa :))))) Sillon Ku ei sitä enään odota, se tulee ja silloin ku tekee työtä sen eteen, joka päivänen seksin harrastaminen,palkitsi lopulta meitä. Joka päivänen,hyvä olo,meri,ruoka,vitamiinit ja hyvä mieli :) Kaikille toivon samaa,olin ennen onneton ja nyt maailman onnellisin! 2 vuotta yrittämistä ja vauva masussa nytte !

Vierailija
72/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisin synnytys 33-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä 6kk, esikoiseni raskaus alkoi.



Kuopuksesta ei ehtinyt tulla menkkoja, vaan olin raskaana heti kun se esikoisen jälkeen oli mahdollista.