Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: käsittämättömimmät / ärsyttävimmät piirteet tai toimintatavat miehessäsi?

Vierailija
20.05.2010 |

Aloitan: Laittaa käytetyn juustohöylän puhtaiden aterinten laatikkoon - on kuulemma siistimpää...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkariin näkösälle. On joo hyvin järjestetty vaatehuone, mutta kompastellaan sitten laatikoihin ja ihaillaan silityslautaa asuinhuoneessa.

Vierailija
2/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

listalla olleista ruuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tahansa muualla paitsi kylppärissä ja unohtaa käytetyt hammaslanhat lojumaan milloin minnekin. Samoin syödyt purkat lapsikin osaa viedä roskikseen mutta ukon jäljiltä ne on aina jossain lipaston päällä - paljaaltaan tietysti.

Vierailija
4/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis tehdä sitä, pitäis tehdä tätä, mutta ei tee!

Vierailija
5/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omille paikoilleen eikä kysyttäessäkään muista, minne on ne laittanut.

Vierailija
6/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en tiedä, onko se oikeasti passiivisuutta vai mitä, mutta mies ei reagoi juuri mihinkään. Vasta eilen, kun olimme lasten kanssa kävelyllä, oli vallan tyypillinen tilanne: 5v esikoisemme ajoi edellä pyörällä, mies käveli metrin verran hänen jäljessään, ja minä tepsuttelin 1v:n kanssa perässä, noin neljä metriä esikoisen takana. No, esikoinen rupesi jotakin vilkuilemaan, menetti pyörän hallinnan ja kaatui, oikein syöksylaskun teki pyörän selästä. Minä vaistomaisesti kaappasin kuopuksen syliin ja lähdin juoksemaan esikoisen luokse, joka tietysti parkui jo täyttä kurkkua ruvelle menneen polven ja kyynärpään takia, ja varmaan ihan vaan pelkän pelästyksenkin vuoksi. Kuopus taas säikähti esikoisen itkua ja alkoi parkua, mutta laskin hänet vain maahan ja aloin rauhoitella esikoista. Mitä tekee mieheni? Ei mitään, hän jatkoi hidasta löntystelyään esikoisen kaatumisesta välittämättä, ja kun huomasi minun juoksevan paikalle, mies pysähtyi puolen metrin päähän ja rupesi tupakalle. Jälkikäteen kun kysyin, miksei hän reagoinut, mies tokaisi, että "mitä mä siinä olisin voinu muka tehä? Sehän oli jo kaatunu, ja sitte sä säntäsit sinne, ni mitä mä nyt siinä sit olisin enää tehnyt." No, olisit voinut vaikka sen parkuvan kuopuksen hoitaa, mutta ei sitten.

Tämä ärsyttää miehessä, kun hän reagoi tai jättää reagoimatta ihan kaikkeen näin. Oli kyse sitten tiskeistä, vesivahingosta, lapsista, minusta tai mitä hyvänsä.

Vierailija
7/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään aamulla kun on sänky märkä. "Ai niin mä unohdin". Just.

Vierailija
8/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, golffaa ja käy omien kavereidensa kanssa ulkona. Arvatkaa kuka hoitaa kodin, lapset, talouden, auton, vakuutukset, asuntokaupat - you name it. Ja mä olen vaativammissa töissä kuin mies, koska sillä ei ole mitään kunnianhimoa, mutta herra on silti aina niin vösynyt ja stressaantunut että pyynnöstäkään ei tee juuri mitään.

Vierailija
9/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ettei mieti minne hengittelee. ärsyttää kun toinen hengittää suoraan kasvoille tai korvaan. Oli hampaat sitten pesty tai ei niin ei sellainen lämmin hönkäys tunnu kivalta..

lapselle ärhentely. Minun mielestäni miehen pinnan pitää kestää kauemmin kuin omani, koska on lapsen kanssa puolet siitä ajasta kuin minä ja taistelee syömisen ym kanssa paljon vähemmän kuin minä. silti hermostuu heti ensimmäisestä sotkusta joka esim syödessä tulee..

Vierailija
10/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naksuttele huvikseen, vaan sillä menee nivelet jatkuvasti lukkoon. Mä en voi sietää sitä ääntä. Syö suu auki. Mua ärsyttää sikana se ääni mikä kuuluu etenkin sillon kun se syö purkkaa. Sillä on nenässä joku ahtauma ettei ilma kulje kunnolla. Oon patistanu sitä menemään leikkauttamaan nenänsä. Mutta ei saa aikaseks. Mulla oli sama vaiva ja nyt ilma kuljee kun vähän suoristettiin röörejä. Jouduin aina joskus sanomaan, että pistätkö purkan pois vai lähenkö muualle.

Toinen ärsyttävä tapa on jättää illalla suihkuun mennessä kaikki vaatteet kasaan kylppärin lattialle. Kaikilla muilla aloilla se on kyllä mua siistimpi. Joten ei kai aihetta valittaa...

Tosi hauska tapa on taas se miten se suihkun jälkeen kuivattelee muniaan. Kunnon haara-asento ja sitten se puhtailla kalsareillaan husii sinne ilmaa. :D Se varmaan naurattaa mua mummonakin.

Vierailija
11/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti mua ja lapsia, ja kun ollaan valmiina odottamassa ovella, menee vessaa p****lle ja viipyy puoli tuntia. Ja sama homma joka kerta.

Suuttuu, jos sanon jo hyvissä ajoin ,että mene nyt sille asialles ettei tarvi taas odottaa. Ei vaan vissiin suoli toimi ennen kuin on perhe odottamassa takit päällä eteisessä.

Vierailija
12/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut viimeiset puoli vuotta sairaslomalla joten mies kyllä tietää että nyt jos koskaan olisi pitänyt skarpata.

Tämä aamu alkoi menemällä vessaan, jossa miehen kuivunut limaklimppi oli altaassa kiinni, hinkkasin siis sen puhtaaksi. Tämän jälkeen korjasin esikoisen vaipat vessasta, eihän niitä roskikseen voinut laittaa. Parvekkeelta löysin viemättömiä roskapusseja, tiskikone on lataamatta vaikka mies sanoi hoitavansa sen aamulla ennenkuin lähtee kouluun. Miehelle tuli laskumuistutus ja samalla kävi mielessä että onko tyyppi muistanut ilmoittaa intin lykkäyksestä ajoissa vai tuleeko poliisi hakemaan ensi kuussa. Poimin esikoisen vaatteet lattialta (metrin päästä pyykkikorista) ja siirsin ne pyykkiin.

Vierailija
13/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin muuten aika laiska, jättää vaatteet, astiat ym lojumaan, ei koskaan siivoa jälkiään tai osallistu kotitöihin.

seksin suhteen on kokeilunhaluton ja yleensä se onkin sitä samaa. harvemmin edes tekee aloitetta ja jos tekee, niin yrmii suoraan päälle.

jokainen pikkunaarmu tai hyttysenpistos on erittäin "vakavasti otettava asia", niitä pitää esitellä ja miettiä, kuinka kipeä hän on ja antaa sympatiaa.

saamaton hoitamaan asioitaan. hoidan meillä kaikki jutut, mutta kun miehen pitäisi soittaa johonkin tms mitä en hänen puolestaan pysty hoitamaan, se jää hoitamatta.

jaksaa valittaa työasioistaan ja -kavereistaan ihan pikku asioissakin, mutta koskaan vika ei ole hänessä itsessään. näitä asioita "kuuntelen" vähintään pari tuntia päivässä ja yleensä ne tulee toistona useampaan kertaan.

pitää äitinsä sanomisia ja tekemisiä aina oikeutettuina ja hyväksyttyinä. ei koskaan sano äidilleen vastaan, vaikka äitinsä tekisi/sanoisi mitä ilkeyksiä tahansa.

yleensä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
14/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, golffaa ja käy omien kavereidensa kanssa ulkona. Arvatkaa kuka hoitaa kodin, lapset, talouden, auton, vakuutukset, asuntokaupat - you name it. Ja mä olen vaativammissa töissä kuin mies, koska sillä ei ole mitään kunnianhimoa, mutta herra on silti aina niin vösynyt ja stressaantunut että pyynnöstäkään ei tee juuri mitään.

Ihan samanlainen mies löytyy tästäkin huushollista. Paitsi ettei golfaa vaan on bändissä.

Vierailija
15/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa samanlainen ukkokulta! :) "Siivoaa" ja jemmaa tavaraa tosi epäloogisiin paikkoihin kun samalla vaivalla luulisi niiden menevän oikeillekin paikoille. Sitten etsin niitä ihan hiilenä täälä kun se itse on töissä, eikä hajuakaan missä se ja se tavara on. Eikä se kyllä ittekään muista. Kun mä itse rakastaisin kotia missä kaikille tavaroille olisi oma paikka... Huoh...

Vierailija
16/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies imeskelee hampaitaan erittäin kuuluvasti. Isältään on tavan "perinyt". Olen monesti sanonut, että se hampaiden imeskely ärsyttää, voisitko opetella pois tavasta, mutta ei vaikuta mitenkään.

Toinen, mikä ärsyttää, on tapa jättää vaatteet olohuoneeseen nojatuolin selkämykselle. Ne muka kuivavat siinä aina viikonkin. My ass...

Vierailija
17/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen on kova piereskelemään. Kaasua pöllähtää kovan töräyksen kera niin kahvipöydässä kuin sängyssäkin. Haju on sen verran hurja että ikkunat pitää olla aina auki, talvisinkin. Mistähän vaiva voisi johtua?

Vierailija
18/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. häntä saa aina odottaa ja hän on aina myöhässä. miehelläni on ihme tapa jäädä kupeksimaan ja ihmettelemään silloin kun johonkin pitäisi olla jo menossa. jos ollaan lähdössä yhdessä ja hoputan, hän suuttuu.

2. on saamaton ja laiska. ikinä ei ole aikaa, paitsi omille harrastuksille ja televisiolle. ja silloin kun tekee, on äärimmäisen hidas.

3. hänellä ei ole mitään ymmärrystä "miesten töistä" eikä motivaatiota hankkia tietoa/taitoa. tarkoitan rakentamista, remontointia, pihatöitä. autot on kyllä hänen sydämensä asia. ja taloa olen hankkimassa hänen kanssaan.

4. kaivaa nenää, yök.

5. ei ole mikään kovin aktiivinen lastenhoidossa.

6. on ollut aina melko passiivinen seksuaalisesti ja haluton kokeilemaan uutta.

listaa voisin jatkaa mutta en ehdi enempää, nämä tulivat ensimmäisinä mieleen. nyt joku saattaa kysyä miksi olen mieheni kanssa, rahanko vuoksi? no en todellakaan, miehelläni on aivan surkea palkka. mutta rakastan miestäni vioista huolimatta, ja on hänessä paljon hyvääkin. enhän itsekään ole täydellinen.

Vierailija
19/19 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin muuten aika laiska, jättää vaatteet, astiat ym lojumaan, ei koskaan siivoa jälkiään tai osallistu kotitöihin. seksin suhteen on kokeilunhaluton ja yleensä se onkin sitä samaa. harvemmin edes tekee aloitetta ja jos tekee, niin yrmii suoraan päälle. jokainen pikkunaarmu tai hyttysenpistos on erittäin "vakavasti otettava asia", niitä pitää esitellä ja miettiä, kuinka kipeä hän on ja antaa sympatiaa. saamaton hoitamaan asioitaan. hoidan meillä kaikki jutut, mutta kun miehen pitäisi soittaa johonkin tms mitä en hänen puolestaan pysty hoitamaan, se jää hoitamatta. jaksaa valittaa työasioistaan ja -kavereistaan ihan pikku asioissakin, mutta koskaan vika ei ole hänessä itsessään. näitä asioita "kuuntelen" vähintään pari tuntia päivässä ja yleensä ne tulee toistona useampaan kertaan. pitää äitinsä sanomisia ja tekemisiä aina oikeutettuina ja hyväksyttyinä. ei koskaan sano äidilleen vastaan, vaikka äitinsä tekisi/sanoisi mitä ilkeyksiä tahansa. yleensä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

miksi te katselette tuollaisia. Jos miehestä ei ole iloa kodin ylläpidossa, seurana tai edes sängyssä, mikä pointti siinä suhteessa on? Rahallinen?