kauanko kesti että tulit raskaaksi lopetettuasi ehkäisyn?
Ikäsi?
Kommentit (73)
suunnilleen kierron puolivälissä.
Tulin raskaaksi heti kun ehkäisy jäi pois
olin silloin 25.
Olin jo ihan varma että en ikinä lasta saakaan, mut uusi mies ja yhdessä 3 kk -> raskaana...
neljä vuotta, hoidoilla tuli. Raskaaksi tullessani olin 27 v. Kun esikoisen jälkeen alkoivat kuukatiset, niitä ehti olla kahdet ja tulin raskaaksi 30-vuotiaana.
Eka:
29v. pillerit pois, 22 kiertoa
Toka:
Ei ehkäisyä ekan synnytyksen jälkeen lapsi oli 1v8kk kun tulin uudestaan raskaaksi eli
Kolmas:
Ei ehkäisyä toinen lapsi oli 11kk, kun sai alkunsa ja nyt olen viikolla 15
Ikäsi?
Kyllä siinä meni pari tuntia ennen kuin ensimmäinen sai alkunsa oltiin vielä niin kiihkeitä .noi loput on sellaisia tunnin juttuja. Mutta se harjoitelu siinä mukavinta nyjyään. ;)
1-3 raskauksissa harrastettiin seksiä PALJON, lähes jokapäivä. Ainakin pari viikkoa oviksen molemmin puolin.
Neljännestä siinä kierrossa kun tärppäsi sekstailtiin tasan kaksi kertaa, olikin aika yllätys että oli raskaana,toki iloinen sellainen.
t.36
heti kun jätin pillerit pois ja mentiin pelkän kumin voimalla. Seksiä oli siihen mennessä harrastettu kuukauden päivät joka päivä, yhdessä sovittiin että käytetään pelkkää kumia kun pillerit eivät oikein tuntuneet mulle sopivilta. Kumpikaan ei huomannut kumin menneen rikki, mutta silti tulin raskaaksi. Tuolloin minä olin 19v ja mies oli 21v.
Toista kun lähdettiin yrittämään, minä olin 23v ja mies 25v. Hhormonikierukka poistettiin tammikuussa ja siitä meni 8 kiertoa, ennenkuin tulin raskaaksi. Mullakin kävi niin, että heti, kun eräs toinen asia (työasia) nousi päällimmäiseksi ajatusmaailmaan, tulin raskaaksi. Ensimmäiset seitsemän kiertoa harrastettiin seksiä joka toinen päivä, minä kun olin jostakin lukenut että se olisi kaikkein ideaalein väli seksin harrastamiselle, ja pidin siitä kiinni tosi tarkkaan (miesparka...) :) No, sitten tuli se työasia mieltä vaivaamaan, ja seksin harrastaminen unohtui jopa minulta, ja harrastettiin vain kerran viikossa, niin raskaustesti näytti plussaa heti.
Olin silloin 26v.
Mutta mainittakoon, että ehkäisyn kanssa olen tullut loistavasti raskaaksi :D Kaksi kertaa. Sterilisaatio edessä, sitten niitä varmaan alkaakin tulla vuoden välein niitä vauvoja mun tuurilla :D
Sekstailtiin oletetun oviksen aikoihin joka päivä ja yhtenä päivänä kahdesti. :D Muutoin mentiin kierrossa joka toinen päivä tahdilla.
En tosiaan pisätnyt tarkkaa lopetus päivää muistiin, kun ajattelin, ettei siinä varmaan kauaa mene...
Olimme tosin miehen kanssa molmmat reissuhommissa, joten aktiivisuus oli hyvin vaihtelevaa. Välillä saattoi mennä kokonaisia kuukausia, ettei edes nähty.
olin silloin 25.