Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko kesti että tulit raskaaksi lopetettuasi ehkäisyn?

Vierailija
10.05.2010 |

Ikäsi?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin 25.

Vierailija
42/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen kierron puolivälissä.

Tulin raskaaksi heti kun ehkäisy jäi pois

olin silloin 25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ihan varma että en ikinä lasta saakaan, mut uusi mies ja yhdessä 3 kk -> raskaana...

Vierailija
44/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kuussa. Jo tärppäsi ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
45/73 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 olin yrityksen alussa, 28 kun lopulta olin raskaana.

Vierailija
46/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä vuotta, hoidoilla tuli. Raskaaksi tullessani olin 27 v. Kun esikoisen jälkeen alkoivat kuukatiset, niitä ehti olla kahdet ja tulin raskaaksi 30-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka:

29v. pillerit pois, 22 kiertoa

Toka:

Ei ehkäisyä ekan synnytyksen jälkeen lapsi oli 1v8kk kun tulin uudestaan raskaaksi eli

Kolmas:

Ei ehkäisyä toinen lapsi oli 11kk, kun sai alkunsa ja nyt olen viikolla 15

Vierailija
48/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?


Kyllä siinä meni pari tuntia ennen kuin ensimmäinen sai alkunsa oltiin vielä niin kiihkeitä .noi loput on sellaisia tunnin juttuja. Mutta se harjoitelu siinä mukavinta nyjyään. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kiertoa

Vierailija
50/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää tuolloin 29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää mulla oli yrityksen alkaessa 27 ja tärpätessä 28.

Vierailija
52/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v. 1v2kk yritystä

24v.1v8kk yritystä

27v. toisesta kierrosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 raskauksissa harrastettiin seksiä PALJON, lähes jokapäivä. Ainakin pari viikkoa oviksen molemmin puolin.

Neljännestä siinä kierrossa kun tärppäsi sekstailtiin tasan kaksi kertaa, olikin aika yllätys että oli raskaana,toki iloinen sellainen.



t.36

Vierailija
54/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun jätin pillerit pois ja mentiin pelkän kumin voimalla. Seksiä oli siihen mennessä harrastettu kuukauden päivät joka päivä, yhdessä sovittiin että käytetään pelkkää kumia kun pillerit eivät oikein tuntuneet mulle sopivilta. Kumpikaan ei huomannut kumin menneen rikki, mutta silti tulin raskaaksi. Tuolloin minä olin 19v ja mies oli 21v.



Toista kun lähdettiin yrittämään, minä olin 23v ja mies 25v. Hhormonikierukka poistettiin tammikuussa ja siitä meni 8 kiertoa, ennenkuin tulin raskaaksi. Mullakin kävi niin, että heti, kun eräs toinen asia (työasia) nousi päällimmäiseksi ajatusmaailmaan, tulin raskaaksi. Ensimmäiset seitsemän kiertoa harrastettiin seksiä joka toinen päivä, minä kun olin jostakin lukenut että se olisi kaikkein ideaalein väli seksin harrastamiselle, ja pidin siitä kiinni tosi tarkkaan (miesparka...) :) No, sitten tuli se työasia mieltä vaivaamaan, ja seksin harrastaminen unohtui jopa minulta, ja harrastettiin vain kerran viikossa, niin raskaustesti näytti plussaa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 26v.



Mutta mainittakoon, että ehkäisyn kanssa olen tullut loistavasti raskaaksi :D Kaksi kertaa. Sterilisaatio edessä, sitten niitä varmaan alkaakin tulla vuoden välein niitä vauvoja mun tuurilla :D

Vierailija
56/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotiaana kesti kaksi kuukautta.

Vierailija
57/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

28

Vierailija
58/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailtiin oletetun oviksen aikoihin joka päivä ja yhtenä päivänä kahdesti. :D Muutoin mentiin kierrossa joka toinen päivä tahdilla.

Vierailija
59/73 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole käyttänyt, eli n.8v, alkaen 14vee

Vierailija
60/73 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan pisätnyt tarkkaa lopetus päivää muistiin, kun ajattelin, ettei siinä varmaan kauaa mene...



Olimme tosin miehen kanssa molmmat reissuhommissa, joten aktiivisuus oli hyvin vaihtelevaa. Välillä saattoi mennä kokonaisia kuukausia, ettei edes nähty.