Seksistä kysyttävää.....
Ei ehkä kuuluis tänne mutta. Kuinka paljon teidän mieheltä tulee "mömmöä" kun laukeaa? Otatteko suuhun taikka kasvoille? Mä en vaan kykene sitten niin millään sellaseen. Ensinnäkin sen tuoksu on aika "voimakas" ja toiseksi sitä tulee niin paljon kerralla että ökät kyllä lentäis. Enkä haluis että kasvotkaan olis ihan märkänä siitä. Mies tietty vonkaa AINA ottamaan suuhun yms. Ja mä en anna. Miten teillä muilla. Tuleeko vain pari tippaa vaiko useampi iso...
Kommentit (22)
On tietysti tuo minunkin mies sitä joskus vongannut, mutta asia on puhuttu läpi. Olen kertonut, etten siitä tykkää ja mistä se johtuu, mikä siinä on ällöttävää, ja ettei mies itse sille voi yhtään mitään. Hän ei siis voi taikoa minua tykkäämään suihinotosta, vaikka tekisi ja olisi mitä.
Toisaalta mun mieheni on helppo ehkä ymmärtää tämä minun näkökantani, koska periaatteessa sama tilanne on toisinpäinkin - minä tykkäisin harrastaa seksiä pienellä paljastumisvaaralla, tyyliin autossa tyhjällä parkkipaikalla (jossa kuitenkin aina on mahdollisuus siihen, että joku näkee), miestä ajatus taas ei nappaa eikä kiehdo yhtään eikä todellakaan halua sitä tehdä. Enkä minä vonkaa miestä siihen suostumaan pelkästään siksi, että minä nyt satun siitä tykkäämään, mies ei tahdo joten sillä selvä. Sama pätee suihinoton kanssa.
Mulla on onneksi ihanan ymmärtäväinen mies, mutta oikeasti kuinka monen miehen kanssa pätee tuo, mitä joku tuossa yllä kirjoitti - että jos nainen ottaa suihin vaikka inhoaa sitä, vain koska mies haluaa sitä, niin mies tekee "vastapalveluksena" jotain samantyyppistä? Mä en oikein usko, että kovinkaan monen miehen kohdalla olisi näin. Arvelen suurimman osan miehistä olevan sen verran itsekeskeisiä seksin suhteen, ettei heille tulisi mieleenkään ruveta mihinkään vastavuoroisuuteen. Mun miehenikin on tämän vastavuoroisen toimintatavan hyväksynyt vasta, kun minä selitin asian hänelle juurta jaksain ja oikein perusteellisesti. Tai no, lähinnä kysyin että suostuuko hän minun toiveeseeni jos minä otan suihin, ja mies sanoi, ettei todellakaan suostu, jonka jälkeen kysyin, miksi hänen mielestään sitten minun pitäisi hänen toiveensa toteuttaa, vaikken todellakaan halua ottaa suihin.
Mieti nyt vaikka puuroa mitä syöt, sama koostumus ja lämmintä sekin mutta ei pistä yökkimään! Mielikuvaharjoittelua kehiin vaan siskot! Lämmin maku Ei yökötä. Paksu neste hetkisen suussa Ei yökötä. Pieni lapsiki jo voi ajaa itsensä oksentamaan kun ajattelee "hyyyyiii, inhoan tätä ruokaa!" Sama juttu sperman kanssa. Ajattele, että sperma on ihanaa, lahja sinulle rakastavalta mieheltäsi!