Lue keskustelun säännöt.
Nainen, millaisessa tilanteessa tai millaiselle miehelle sinä näyttäisit pikikuhoususi?
12.05.2026 |
Niin moni mies haluaisi, että nainen näyttäisi pikkuhousunsa joko hametta nostamalla tai housuja laskemalla, mutta yleensä saavat pettyä.
Joten nainen, kerro millainen olisi se tilanne, missä sinä halauaisit tehdä tuon palveluksen pervolle tirkistelijämiehelle?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käytetyt pesemättömät pikkuhousut ovat kiva lahja esim. intissä tai vankilassa olevalle miehelle. Myös työmatkalle lähtevälle miehelle mukava lahja mukaan.
Jos olisin jossain kaukana kotoa vaikka lomamatkalla ja siellä tapaisi mielenkiintoisen miehen, mutta en tietenkään voisi alkaa mitään sen kanssa, koska mulla on kotona mies.
Mutta kun loma olisi loppumassa, niin jos mies pyytäisi ihan asiallisesti muistoa lomasta, niin miksen minä voisi hänelle näyttää pikkuhousuni? Ei siitä ole kenellekään mitään haittaa ja siitä tulee vähän lisäkipinää mun ja mieheni suhteeseen, kun olen ollut vähän tuhma eikä se tiedä siitä. Eihän sen nyt kaikkea tarvitse tietää ja olen kuitenkin ollut sille uskollinen.