Seksistä kysyttävää.....
Ei ehkä kuuluis tänne mutta. Kuinka paljon teidän mieheltä tulee "mömmöä" kun laukeaa? Otatteko suuhun taikka kasvoille? Mä en vaan kykene sitten niin millään sellaseen. Ensinnäkin sen tuoksu on aika "voimakas" ja toiseksi sitä tulee niin paljon kerralla että ökät kyllä lentäis. Enkä haluis että kasvotkaan olis ihan märkänä siitä. Mies tietty vonkaa AINA ottamaan suuhun yms. Ja mä en anna. Miten teillä muilla. Tuleeko vain pari tippaa vaiko useampi iso...
Kommentit (22)
Eikä yleensäkään tehdä mitään, mitä ei itse halua.
Minä en myöskäään pidä sen hajusta ja jotenkin inhottaakin ajatus siitä, että miehen spermat tulisi suuhun (kerran on aivan vähän vahingossa tullut). Onneksi meillä ei ole ongelma, koska miehen mielestä tämä jees ja hän varoittaa tavalla tai toisella juuri viime hetkellä laukeavansa, jolloin ohjaan sen mömmöm mieheni vatsalle;)
Ja saa laueta kasvoilleni, mielellään suihku/saunasession aikana tosin, kun se on aika tahmaista tököttiä ja sitä tosiaan tuolta herralta tulee :D
Pari kertaa olen, jonka seurauksena olen saanut yökkökohtauksen ja oksentanut.
Otan siis suihin ja mies hieman ennen laukeamista ottaa kalunsa suustani pois, vetää käteen ja laukeaa omaan käteensä tms.
Mä otan kyllä suihin ja nielen, joka kerta. Kuten joku tossa mainitsi, ei sitä tarvii jäädä maistelemaan, kun osaa tekniikan. Olen tonne seksipalstalle useammankin kerran kirjoittanut suihinotosta ja kuinka ihanaa se miehelle on. Aika pienellä saa miehen ihan taivaisiin. Tosi harvassa on naiset jotka nauttii tosi paljon suihinotosta ja vielä harvemmassa ne, jotka myös nielee.
Mutta, jos ei sust tunnu hyvältä, niin ei tietenkään tarvii suostua!! Seksin kuuluu olla kivaa molemmille/kaikille, ketkä siinä seksiä harrastavat! Yksi tykkää yhdestä jutusta, toinen toisesta. Itse kuulunu niihin, jotka saavat nautintoa siitä, että tiedän olevani hyvä suihinottaja.
Kaikki miehet eivät myöskään tykkää suihinotosta, ihan totta. Mun uusin mies ei aluksi halunnut yhtään suihinottoa, mutta pikkuhiljaa on alkanut luottaa enemmän ja tajuta, että mä itseasiassa rakastan imuttaa häntä. Nyt on jo fantasioinutkin siitä ;-)
Tarkoitan vaan sanoa, että ihminen voi myös muuttua. Jos hokee itselleen, että sperma on pahaa, niin ihan varmasti maistuukin sillon pahalta. Mutta jos hokisit itsellesi että tää on mun miehelle tosi ihana juttu, jonka MINÄ voin hänelle antaa? :-) Jos ottaisit suihin niin, että käytät lempparilikööriä lisäkostukkeena? Opettele myös nielemään, se käy sutjakkaasti kun tekniikan oppii. Ja mies kehrää.
Ja miehet! Teidän vastuulla on opettaa naisenne hyväksi suihinottajaksi. Jokainen mies on erilainen, ja tykkää eri jutuista. Kun nainen tietää olevansa hyvä, hän alkaa nauttia hommasta. Eli kehuja ja kiitosta paljon peliin!
Ai niin ja tuohon ensimmäiseen kysymykseen vastaus: vaihtelee tosi paljon sperman määrä. Jos mies ei ole lauennut vähään aikaan, niin sitä on enemmän. Siksi teidän kannattas ehkä aluksi ainakin harrastaa ensin seksiä perinteisesti ja vasta seuraavalla kierroksella, (kun sinäkin olet tyydytyksen jo saanut!) voisit sitten ottaa suihin.
Iloisia harjoitteluhetkiä toivon teille!!!
Ja hei, kun tekee toiselle ihanaa, on helpompi pyytää tältä myös vasta"palvelusta" ja toteuttaa jotain mistä Sinä haaveilet :-)
Nautin siitä itsekin suunnattomasti. Jotenkin vain se sperman nieleminen ei vaan luonnistu. Mutta ainahan sitä rinnoille voi roiskia...
On vaan vaikea tajuta, miks joku sais nautintoa ajatuksesta, että roiskis mällinsä mun naamaan. En mäkään nauttis valutella p*ulimojani miehen naamalle.
On vaan vaikea tajuta, miks joku sais nautintoa ajatuksesta, että roiskis mällinsä mun naamaan. En mäkään nauttis valutella p*ulimojani miehen naamalle.
Mun mies on aivan horny kun touhuaa parta märkänä mun alakerrassa ja sen se osaa! ;)
Ei siihen tukehdu. Ja on siistiä ;)
En pysty nielemään oksurefleksi on niin voimakas. Annan vaan valua suupielestä pois, samalla kun viimeisiä imuttelen:-)
Mulla alkaa nimenomaan se haju oksettaa niin paljon, että ei pysty olemaan metriä lähempänä sitä tököttiä. Kerran oon meinannut oksentaa, kun tuli mun käteen.
Kerran oon meinannut oksentaa, kun tuli mun käteen.
tekniikkalaji... ei sitä edes maista, jos osaa
mutta siihen se on jäänyt, aika ällöä joo, siis suihinkaan en ole miljoonaan vuoteen ottanut =/ jotenkin jäänyt traumat kun oli kerran likainen pippeli ja se maku hyi v!!!!
Minä en myöskäään pidä sen hajusta ja jotenkin inhottaakin ajatus siitä, että miehen spermat tulisi suuhun (kerran on aivan vähän vahingossa tullut). Onneksi meillä ei ole ongelma, koska miehen mielestä tämä jees ja hän varoittaa tavalla tai toisella juuri viime hetkellä laukeavansa, jolloin ohjaan sen mömmöm mieheni vatsalle;)
Just noin se menee! Mäkin nautin suuseksin antamisesta, kun näen ja tunnen, miten se miehestä tuntuu niiiiin hyvältä. Teen vaikka mitä, nuolen ja imen ja naatiskelen, mies kehrää silmät ummessa - ja sit kun koittaa miehen vuoro antaa suuseksiä mulle, niin sehän käyttää kieltään innosta soikeena, niin mielellään ja taitavasti että huh huh... :D
Sperma maistuu hyvältä, kun siihen oikein asennoituu. Ja kun mies huolehtii perushygieniasta, tietty. Mun mies yrittää usein varoa, vetäytyä mun suusta ennen kuin tulee, ihan kohteliaisuuttaan. Vaan eihän se aina ehdi. Ei sitä spermaa kohtuuttomia määriä koskaan tuu: kun on tarkkana ja nielee äkkiä, sitä tuskin huomaa.
Otan suihin, tykkään kyllä siitä että mies nauttii :) Mutta mulla myös oksennus on aika lähellä heti kun spermaa tulee suuhun... Pystyn kyllä ottamaan loppuun asti ja niin että ekat mällit tulee vähän suuhun, mut loput pitää päästää sit miehen mahalle.
Oikeasti HALUAISIN ihan mielelläni niellä vaikka kaiken, mutta ei vaan oo ainakaan vielä toistaiseksi onnistunut! Sinällään siinä lastissa ei ole musta mitään ällöttävää, se on vaan se lämmin maku ja koostumus, joka saa yökkimään.
Kyllähän spermankin hajussa on eroa eri miesten välillä vai eikö muut ole huomanneet? Se nyt vaan hais niin pahalle, ei voi mitään.
muutama lusikallinen pikemminkin. Ja tuosta suuhun ottamisesta: jotkut pystyy nielemään sen suoraan eli ei sitä kai kukaan maistelemaan ja haistelemaan jää.