Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuori nainen ja vanha mies?

Vierailija
11.02.2012 |

Voiko tosielämässä tämmöinen järjestely toimia ja miten? Nyt kun on puumailu tullut muotiin suomessakin, mutta itse nuorena naisena mietin että miksei toisinkin päin?

Olen 22-vuotias nuori nainen ja ajauduin vahingossa tilanteeseen, jossa nyt olen seksisuhteessa vanhempaan mieheen. Hän on eronnut ja minä sinkku. En ajatellutkaan perustaa perhettä tai kotia miehen kanssa, en vain voinut hillitä itseäni, sillä tällä charmantilla herrasmiehellä on karismaa. En ollut koskaan tavannut miestä jota olisin halunnut yhtä paljon. Suhteessa ei ole hyväksikäytön meininkiä kummankaan puolelta ja jutut menee yksiin. Pelkään että kohta vielä rakastun häneen.

Sitten varsinainen ongelma, minulle selvisi miehen tarkka ikä viime viikolla, hän on muutaman vuoden sisään 60. Lamaannuin jotenkin täysin, koska hän näyttää alle viisikymppiseltä, eikä mitenkään ukkoutunut tapaus. Käytännössä kuitenkin voisin olla hänen lapsenlapsensa. En oikein tiedä miten muotoilisin kysymyksen, kun tiedän ettei meillä voi olla yhteistä tulevaisuutta. Siitäkin huolimatta en haluaisi lopettaa miehen näkemistä, kun nyt se jännitys ja himo johtuu miehestä itsestään eikä siitä että tilanne olisi salainen/kielletty.

Ihan älytön tilanne, itse vielä aikaisemmin naureskelin mm. Saulille ja Jennille ikäeron takia ja väitin ettei noin suurella ikäerolla voi olla mitään yhteistä jne. Pilkka sattui sitten omaan nilkkaan. Voi *****.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä synkkaa niin se on tärkeintä !

Maailmassa näkee paljon samanikäisiä pariskuntia joilla homma ei synkkaa ja sitten erotaan.

Jos on ikäeroa niin mies varmasti arvostaa nuorta naista ja nainen taas arvostaa sitä iän tuomaa kokemusta.

Siinä on hyvä paketti kasassa.

Monet etsii koko elämänsä sitä oikeaa ja eivät löydä sitä.

Sulla on käynyt onni että olet löytänyt sen noin nuorena.

Nauti siitä ja elä täysillä!

Vierailija
22/88 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöraukka!

Naisen paras pääoma, nuoruus, valuu vanhukselle.

Niin se vaan on, ettei vaaanha mies kaikista manöövereistään huolimatta juurikaan jaksa ajatella kuin itseään.

Nuoret miehet jaksavat.

Miksi ei puhuta miesten vaihdevuosista?Ärtyneisyydestä ja itsekeskeisyydestä?

Onhan kyllä nuoressa naisessakin vikaa, kun etsii pappaa itselleen.Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä ymmärtänyt tätä ikäerojen mollaamista. Jos ovat onnellisia ja rakastavat aidosti toisiaan, niin mikäs siinä. Se on heidän oma asiansa, jonka ei pitäisi kuulua kenellekään muulle!

Vierailija
24/88 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 27 vuotias( nyt 30), kun tapasin miehen joka oli 50 vuotias, en tiennyt että minkä ikänen kysyinen mies oli ja ihastuin sitten häneen. Ennen mua yökötti vanhemmat miehet ja sanoin kavereille etten koskaan ota paljon vanhempaa miestä , mutta tässä miehessä oli sitä jotain ja ei ollut todellakaan mistään rahasta kyse. Vehkeet ovat toimineet hyvin :) Yhtä ollaan pidetty siitä asti ja kesäkuussa on tulossa meille vauva. Joskus voi käydä niin että kun sanoo että ei koskaan niin sitten se varmasti tapahtuu.

Vierailija
25/88 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli naista, miehellehän tällaisella ei ole väliä.
Vaan tyttöparka menettää parhaat vuotensa papparaiseen.Varmaankin jonkinsortin isäkompleksi takana - ei voisi vähempää kiinnostaa.
Jotkut ovat syntymästään saakka tyhmiä ja hyväksikäytettäviä, fiksut taas osaavat ajatella

Vierailija
26/88 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan tekee munalle hyvää.
Kuka nuori nainen panee vanhaa ukkoa?Joiltain osin vajaa tyyppi.
Mikä vanhassa miehessä muka on niin ihanaa seksissä?Suurenunut eturauhanen vaiko kestoltaan huomattavasti lyhentynyt erektio verrattuna nuoreen mieheen.
Tyhmät naiset uskovat kaikkea soopaa, mitä vanhat namusedät syöttävät.
Oma viettimaailma ja järjenjuoksu täysin kateissa.

Vierailija
27/88 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse panin eilen 40-50 v vanhaa miestä, oli kyllä todella ihanaa !! ja ollaan jo sovittu, että ensi viikolla otetaan uusiksi ! <3333 ahhhh, en jaksa odotella perjantaita.

Vanhat miehet on todella iso munaisia ;) paikatkin repeeee !

Tv. 19v

Vierailija
28/88 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei se ikä rakastelusuhteessa ole este, olen varma että nuoren naisen nautinnolliset halut ja vanhemman miehen kokemus antaa hyvänolon tunteita, joita kummankin kannattaa kokea. Sellainen kokemus ja suhde sopii minullekin ;) /vilivallaton

Vierailija
29/88 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi tykätä vanhemmasta miehestä? Eihän kaikkien tarvitse mennä naimisiin, minä ainakin tykkään asua omissa oloissa ja nauttia omasta elämästäni.

N /29

Vierailija
30/88 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi vanhemmat ukot on pääosin taitavia rakastajia. Ainoa huono puoli on, että monella ei tahdo enää seisoa kunnolla ja pikaista uusintaa on turha toivoa.

Vierailija
31/88 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sanoit että monella etkä kaikilla ;)

Vierailija
32/88 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jostoisilla vanhemmilla miehillä yhdyntä kestää yli 30min ja joskus paljon kauemminkin, niin eikö sillä ole jotain arvoa? / vilivallaton

Vierailija
33/88 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisipa miehen jolla yhdyntä onnistuu yli puolen tunnin, se olisi jo juhlaa 5 minuutin sijasta.

Vierailija
34/88 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako ketään oikeasti 1-2h kestävä rakastelu n.50v.miehen kanssa-)?

Olen E-Suomesta.

Vierailija
35/88 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkin aikaa seurannut mua vanhemman miehen toimia, kiinnostaisi tutustua häneen. Miten pitäisi se tehdä?

N32v

Vierailija
36/88 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 08:52"]

Olen jonkin aikaa seurannut mua vanhemman miehen toimia, kiinnostaisi tutustua häneen. Miten pitäisi se tehdä?

N32v

[/quote]

Vilauta pimppiä ja näytä muka vahingossa tissivakoa, niin eiköhän äijä ala kiinnostuun, jos kulli vielä seisoksii. Peppua voi myös tuoda esiin esimerkiksi pudottelemalla nenäliinaa ja sit reipas pyllisty mieheen päin liinaa ylös noukittaessa. Kyllä noilla tempuilla jo pitäs pillunkipeen miehen reagoida rajusti.

Vierailija
37/88 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ei ole este rakkaudelle ja toimivalle suhteelle. Ei tämä maailma tulvi onnea ja rakkautta niin paljon, että sitä kannattaa hukkaan heittää. Tuohan voi olla elämän tosirakkaus tai viimeinen ihmissuhde. Miksi heittää hyvää menemään ja jäädä odottamaan jotain ihmettä?

Jos ajatellaan aihetta ainoastaan seksin kannalta (kun kerran seksipalsta on), niin tilanne on ihanteellinen. Nuori nainen saa osaavaa seksiä ja mies tuoretta sellaista.Tilanne on win-win.

Lisäksi varttuneemmalla miehellä elämä yleensä on vakiintunutta ja nuoruuden huimat seikkailut mennyttä elämää.

Vaikka suhde olisikin pelkkä seksisuhde, eikä aikomustakaan perustaa perhettä tai yhteistä kotia, niin aikuisilla ihmisillä on lupa nauttia siitäkin.

Vierailija
38/88 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttö ja iäkkäämpi mies! Parempaahan ei voi olla! :)

http://Fun4Days.Com/?share=191755

Vierailija
39/88 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, yritän muistaa neuvot. Olen kuullut nuoremmilta tyttökavereilta monta kertaa kehuja vanhemman miehen panotaidoista. / N32v

Vierailija
40/88 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet kokeillut vanhemman miehen rakastelutaitoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä