oletko pannut laivalla?
Kommentit (100)
kerran jonkun rändöm lorton kanssa viikkarilla. Ei ollut kivaa ja aamulla vitutti ja hävetti kun kaverit näki sen.
Olen pannut, ainakin 20 eri naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:33"]
Kenen kanssa?
[/quote]Sinua.
No olen ja monesti,aviomieheni kanssa ja eron jäjkeen kulloisenkin miesystävän,5 kpl. kanssa.Tuliko selväksi?
Kelatkaa paljoko niissäkin pedeissä on pantu!
Vaimon kanssa juu, ja yhden muun.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:04"]
Kelatkaa paljoko niissäkin pedeissä on pantu!
[/quote]
Kurkatkaas joskus sinne petarin alle... :D
Voi kuulkaas, en edes muista kuinka montaa... Parhaat kyydit sain yhdeltä ruotsalaiselta vartijalta 10v sitten. Hän ei oikein puhunut englantia, enkä minä ruotsia, mutta siinä ei puhetta tarvittu ;)
Puolisoni kanssa, mutta ei lähimaillekkaan joka reissulla, joilla ollaan oltu yhdessä. Ei edes aina silloin kun ollaan oltu kaksin.
Vähänkö on ällöttää sitten seuraavien laivamatkustajien nukkua niissä pedeissä missä te ällöt olette just panneet.
No eiks kaikki oo ja jonkun satunnaisen kanssa? Vai oonks mä ja ystävättäret ainoot rehelliset luntut?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:30"]No eiks kaikki oo ja jonkun satunnaisen kanssa? Vai oonks mä ja ystävättäret ainoot rehelliset luntut?
[/quote]
Ette ole :) Minä olen ja melko paljon. Ja yhdellä sellaisella reissulla satunnaisesta tulikin vakituinen. Yli 10v jo oltu kimpassa.
7 kertaa satunnaisen tuttavuuden kanssa ja 6 kertaa tutumman ilmestyksen kassa, viimeisin näistä on nykyinen vaimoni :)
Mieheni kanssa joo olen.