nuori nainen ja vanha mies?
Voiko tosielämässä tämmöinen järjestely toimia ja miten? Nyt kun on puumailu tullut muotiin suomessakin, mutta itse nuorena naisena mietin että miksei toisinkin päin?
Olen 22-vuotias nuori nainen ja ajauduin vahingossa tilanteeseen, jossa nyt olen seksisuhteessa vanhempaan mieheen. Hän on eronnut ja minä sinkku. En ajatellutkaan perustaa perhettä tai kotia miehen kanssa, en vain voinut hillitä itseäni, sillä tällä charmantilla herrasmiehellä on karismaa. En ollut koskaan tavannut miestä jota olisin halunnut yhtä paljon. Suhteessa ei ole hyväksikäytön meininkiä kummankaan puolelta ja jutut menee yksiin. Pelkään että kohta vielä rakastun häneen.
Sitten varsinainen ongelma, minulle selvisi miehen tarkka ikä viime viikolla, hän on muutaman vuoden sisään 60. Lamaannuin jotenkin täysin, koska hän näyttää alle viisikymppiseltä, eikä mitenkään ukkoutunut tapaus. Käytännössä kuitenkin voisin olla hänen lapsenlapsensa. En oikein tiedä miten muotoilisin kysymyksen, kun tiedän ettei meillä voi olla yhteistä tulevaisuutta. Siitäkin huolimatta en haluaisi lopettaa miehen näkemistä, kun nyt se jännitys ja himo johtuu miehestä itsestään eikä siitä että tilanne olisi salainen/kielletty.
Ihan älytön tilanne, itse vielä aikaisemmin naureskelin mm. Saulille ja Jennille ikäeron takia ja väitin ettei noin suurella ikäerolla voi olla mitään yhteistä jne. Pilkka sattui sitten omaan nilkkaan. Voi *****.
Kommentit (88)
Seksisuhteessa ratkaisee kemiat eikä ikäerolla ole siinä merkitystä paitsi jos sellainen erityisesti kiihottaa. Omat kokemukset on 30 vuoden ikäerosta ja kipinää on löytynyt puolin ja toisin jo toista vuotta. Sen sijaan parisuhdetta en voisi edes ajatella. Elämäntilanteet on niin erilaiset. N29
Minun mieheni on 59, itse olen 36. Hän on ehdottomasti paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut; iän tuoma kokemus ja kärsivällisyys, ja intohimo kuin nuoremmalla, on sellainen kolminaisuus että sitä on vaikea selittää ellei ole itse kokenut.
Vanhempi rakastaja huomioi naisen aivan eri tavalla kuin nuoremmat miehet.
AP, anna mennä vaan. Mun mieheni on fyysisesti paremmassa kunnossa kuin minä itse-ikä on pelkkä numero.
Aion kosia häntä.
Ei saakutti. Älytöntä.
Tämä charmantti herrasmies jolla on karismaa saattaa olla melkoinen piereskelijä ja sotkupytty. Puhumattakaan että saattaa olla jonkinasteista rajoittuneisuutta. Lisäksi hän ei luultavasti kykene kovin paljoon enää. Eikä sitä edes huvita.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on 59, itse olen 36. Hän on ehdottomasti paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut; iän tuoma kokemus ja kärsivällisyys, ja intohimo kuin nuoremmalla, on sellainen kolminaisuus että sitä on vaikea selittää ellei ole itse kokenut.
Vanhempi rakastaja huomioi naisen aivan eri tavalla kuin nuoremmat miehet.
AP, anna mennä vaan. Mun mieheni on fyysisesti paremmassa kunnossa kuin minä itse-ikä on pelkkä numero.
Aion kosia häntä.
Niin, kauankohan tuokin kestää. Mitä sitten teet?
Ottaisit oman ikäisesi kumppanin, niin teillä olisi enemmän aikaa elää ja rakentaa elämäänne sellaiseksi kun sen haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Jos et hae pitkää elämän kestävää suhdetta ja mies ei sitä myöskään vaadi, niin mikäs siinä.
Ja minusta aika ratkaisevaa on, että aioitteko olla itsenäisiä eli omat osoitteet vai muuttaa yhteen, eli olla muutakin kuin puolittainen seurustelupari. Vaikka ei silläkään ole loppujen lopuksi väliä.
Ja kyllä monella alle 40-kymppisellä esimerkiksi 5 vuotta kestänut suhde on pitkä.
Mutta tuolla ikäerolla 10 vuoden kuluttua sillä iälä ja ikäerolla on väliä. Vaikka nyt on elinvoimainen ikäisekseen niin vanhuus ei tule yksin. En puhu nyt petipuuhista vaan yleisestä fyysisestä voinnista ja vanhuuden vaivoista, krempoista ja sairastelusta.
Mutta sitten voi papan vaihtaa nuorempaan. No problem. Tämähän voidaan sopia jo etukäteen.
Nyt kyllä mieti, mitä sanot. Rolf on murhaaja, mutta kaltaisesi ajattelematon tyhmyys on anteeksiantamatonta. Jättäisit tuon tragedian pois seksipalstalta