Vaimo tykkäs kun tein ruokaa koko perheelle
En ole vuosiin nähnyt häntä näin hyvällä tulella,taidan ottaa tavaksi.
Kommentit (34)
So what? Onko noin suuri saavutus? 😆
Mun mies ilahduttaa keittiössä usein,
vähintään kerran viikossa plus päivittäin osallituu muutenkin:)
Ja vaimona olen tyytyväinen, tietty!
Kuorin perunat ja tein perunamuusia ja uunissa lihamureketta . Aino jäätelöä jälkiruuaksi. Ap
Isäni teki meillä ruuat, kun olin lapsi (80-luvulla). Hän oli paljon parempi ruuan laittaja kuin äitini. Äitini puolestaan oli erinomainen leipoja.
Minä olen puolestaan paljon parempi kokki kuin mieheni, mutta hänellä on omat bravuurinsa mitä valmistaa. Ja aina se kyllä mukavaa on, vaikka en koe mitenkään tekeväni enempi kuin teen mielekästä juttua. Jaetaan sitten muita kotitöitä tasaisemmin.
Hyvää ruokaa teit. Kuten huomaat, se kannattaa ja itsellekin tulee hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kuorin perunat ja tein perunamuusia ja uunissa lihamureketta . Aino jäätelöä jälkiruuaksi. Ap
Hyvältä kuulostaa!
Ei miehet osaa tehdä ruokaa, eikä oikein mitään muutakaan. 😚🥺
Ai jaa. Kenet olet aiemmin jättänyt kärsimään nälkää? Ihan koko perheelle sentään... ja tämä oli ensimmäinen kerta. Miten vaimo ei ole tajunnut lähteä, vai onko pelko etteivät lapset saa ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten maailman huippukokeista ylivoimainen enemmistö on miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Kenet olet aiemmin jättänyt kärsimään nälkää? Ihan koko perheelle sentään... ja tämä oli ensimmäinen kerta. Miten vaimo ei ole tajunnut lähteä, vai onko pelko etteivät lapset saa ruokaa?
En ole juuri ennen kokannut..olen mun muuassa kyllä imuroinnut ja pessyt lattiat,vaihtannut sänkyvaatteet,pyyhkinnyt pölyt,pesyt autot.leikannut kuusiaidan.leikannut nurmikon.tehnyt lumityöt.käynnyt kaupassa.2 kertaa viikossa ollut 6 päivää viikossa töissä maksannut asuntolainan .maksannut auton. Maksannut 2 viikon Kanarian matkat talvella ja 1 viikon Rodoksen matkan kesällä.kuskannut anopin 2 kertaa viikossa hoitoihin.AP
Ei miesten kuuluu tehdä ruokaa tai muutenkaan hoitaa taloustöitä eikä kasvattaa tai hoitaa lapsia. Se on palvelijoiden eli alamaisten eli nyrkkeilysäkkien eli naisväen työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten maailman huippukokeista ylivoimainen enemmistö on miehiä?
Ne kilpailevat keskenään ja tekevät fiinejä annoksia nirsoille ja rikkaille asiakkailleen.
Miksi et ole ennen tehnyt ruokaa??!!
Ihme, miten monta mollaavaa kommenttia aloitus on saanut. Löytyy ilmeisesti koulukunta, jonka mielestä tämän miehen ei toista kertaa kannata kokata.
Ilkeitä olette.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että maailman huippukokit ovat miehiä ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole ennen tehnyt ruokaa??!!
jostain syystä se on vaan jäänyt vaimolle ,mutta nyt lupaan ryhdistäytyä .
Mitä kokkasit?