Varattu on varattu, tyrkyt perheenrikkojalumput roviolle. FB-ryhmä av-mammoille.
Kommentit (47)
MInä, vaimo miehelleni, rakastaja ja lastemme äiti. Olemme olleet yhdessä 15.v. ei yhtään riitaa, en ole nalkuttanut, olen se pullantuoksuinen äiti lapsillemme ja miehelleni se seksipeto sängyssä. Kotimme on aina puhdas ja siisti, lapset hyväkäytöksisiä ja puhtaita. Mieheni: Unelmaisä. Viettää lasten kanssa aikaa, käy ahkerasti töissä (pyörittää omaa yritystä) Ei käytä liikaa alkoholia, muistaa vaimoa lahojilla ja kukkasilla. Ei ole koskaan korottanut ääntään...on auttavainen ja oikea super aviomies...ja mitä teki hän: Tuli vamppi ja vietti yön tämän kanssa. Kyseessä on ihan oikea lunttu: Hänellä itsellään on aviomies ja kaksi lasta, liitto repeilee viimeisiään ja keneltä vaan hän saa, niin ymmärtää ottaa ja ymmärtää antaa...voitte olla varmoja kun kohdataan, niin lätty sillä ämmällä lätisee.
siis tanssiin tarvitaan kaksi. ja totuus on että jos naisilla olisi lojaliuutta ja selkärankaa etteise selkärangaton mieskään pääse pettämään. Eli jos naiset kunnioittavaisit toistensa suhteita ja perheitä ehkäpämiehet oppisivat ensin päättämään oman suhteensa ja sitten aloittavat uuden, ettei tarvitse olla joku hoito heti kenen syliin juosta mut tietty tää on ihan utopia vaan sillä nainen on naiselle susi
Aika outo ajattelutapa että vastuu uskollisuudesta sälytettäisiin naisille. Mies voi laukata ehdottelemassa naisille silmät kiiluen vaikka mitä, vongata naapuria ja vaimon siskoa, pitää seuranhakuilmoitusta netissä, mutta niin kauan kuin ne vieraat naiset pysyvät jämäkkänä eivätkä anna tälle miehelle, asia on ok? Ja jos joku sitten sattuu eksymään tämän vuosikausia vieraita naisia metsästäneen predatorin sänkyyn, se TOINEN NAINEN pitää hakata jauhelihaksi ja huoritella?
Taidan olla outo mutta minusta jo se on pahemman luokan pettämistä että yritetään iskeä muita. Ihan sama, miten joku baarituttavuus siihen reagoi, pahinta olisi tieto siitä että mies on edes yrittänyt.
MInä, vaimo miehelleni, rakastaja ja lastemme äiti. Olemme olleet yhdessä 15.v. ei yhtään riitaa, en ole nalkuttanut, olen se pullantuoksuinen äiti lapsillemme ja miehelleni se seksipeto sängyssä. Kotimme on aina puhdas ja siisti, lapset hyväkäytöksisiä ja puhtaita. Mieheni: Unelmaisä. Viettää lasten kanssa aikaa, käy ahkerasti töissä (pyörittää omaa yritystä) Ei käytä liikaa alkoholia, muistaa vaimoa lahojilla ja kukkasilla. Ei ole koskaan korottanut ääntään...on auttavainen ja oikea super aviomies...ja mitä teki hän: Tuli vamppi ja vietti yön tämän kanssa. Kyseessä on ihan oikea lunttu: Hänellä itsellään on aviomies ja kaksi lasta, liitto repeilee viimeisiään ja keneltä vaan hän saa, niin ymmärtää ottaa ja ymmärtää antaa...voitte olla varmoja kun kohdataan, niin lätty sillä ämmällä lätisee.
Mitä se auttaa että lätty sillä ämmällä lätisee? Onko hän luvannut olla sinulle uskollinen? Ja olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla miehesi versio asiasta.
Ehkä et sittenkään ollut niin kovin kummoinen seksipeto.
ei merkitystä petettäessä. Tai kuinka hyvä vaimo miehellä on. Usein pettäminen perustuu vain siihen, että mies saa huomiota siltä toiselta, tuntee että on viehättävä. Saman asian se vaimokin voi sanoa tai suhde voi olla että ei sano, mutta ei se samalta tunnu. Joillekin voi pitkän liiton myötä tulla tunne haluta kokeilla miltä se tuntuisi toisen kanssa.
Jos joku kertomasi kaltainen lunttu ymmärtää antaa jokaiselle ja unelmamiehesi ottaa, niin ööö...miehesi ei taidakaan olla kovin unelmamies, kun ottaa helpolta?
ja sinä edelleen hehkutat sitä, kuinka hyvin teillä on asiat olleet? kannattaisiko istahtaa alas ja riisua ne salkkarilasit päästä ja alkaa katsella sitä suhdetta uusin silmin? jotain on ollut vialla, jos miehesi petti. kysyitkö häneltä syytä? jos hän väitti, että syy on se, että nainen vamppasi, kysyitkö mikä sai hänet lankeamaan, jos elämä oli niin auvoisaa, kuin annat ymmärtää?
monesti näissä pettämistilanteissa voisi katsoa itsekin peiliin. syytä voi miehen lisäksi löytyä sieltäkin.
En mä oikiasti ala puoliani pitää, täytyy miehen osata itse pitää päänsä ja puolensa.
auttaa nimenomaan siihen että mies ei pane vieraita. Ihme että tällä yhdellä pullantuoksuisella seksipedolla oli kuitenkin mies mennyt vieraisiin. Mahtoi olla kauhea vamppi!
ei merkitystä petettäessä. Tai kuinka hyvä vaimo miehellä on. Usein pettäminen perustuu vain siihen, että mies saa huomiota siltä toiselta, tuntee että on viehättävä. Saman asian se vaimokin voi sanoa tai suhde voi olla että ei sano, mutta ei se samalta tunnu. Joillekin voi pitkän liiton myötä tulla tunne haluta kokeilla miltä se tuntuisi toisen kanssa.
Jos joku kertomasi kaltainen lunttu ymmärtää antaa jokaiselle ja unelmamiehesi ottaa, niin ööö...miehesi ei taidakaan olla kovin unelmamies, kun ottaa helpolta?
lähes jokainen miehistä petti sen takia, ettei kokenut saavansa kotona arvostusta ja huomiota. Ainoastaan 8% petti siksi, että seksi kotona oli huonoa.
Kun elämä on tasaista, joskus joku "repäisy" vaan voi olla kivaa. Ei siihen sen enempää tarvita. Ei tarvitse olla huono parisuhde tai huonoa seksiä, uusi vaan on vanhaa jännittävämpi ja kiihottavampi. Sitten sitä hairahtuu.
Kerran täällä vaan eletään....
Vaimossa eikä kodissa ole mitään vikaa eikä vaimo ole saanut tietää. Olin juhlissa joissa oli panettava vapaa nainen kenen kanssa petin. Tämä on useimmiten se kuvio ainakin omassa kaveriporukassa ja that`s it. t. mies
Vaimossa eikä kodissa ole mitään vikaa eikä vaimo ole saanut tietää. Olin juhlissa joissa oli panettava vapaa nainen kenen kanssa petin. Tämä on useimmiten se kuvio ainakin omassa kaveriporukassa ja that`s it. t. mies
teidän perheessänne on paljon vikaa, jos sinun täytyy panetuksen vuoksi panna vierasta naista. normaali mies olisi lähtenyt kotiin ja pannut vaimoaan, jos kerran suhteessa ei ollut mitään vikaa.
jokainen teistä, jotka kuvittelette kaiken olevan kunnossa liitossanne, jouduttekin nyt alkaa miettiä, josko miestä panettaa, kun hän poistuu ovesta ulos. Eli, jos miestä panettaa, hän pettää ja that's it. =DDD
jokainen teistä, jotka kuvittelette kaiken olevan kunnossa liitossanne, jouduttekin nyt alkaa miettiä, josko miestä panettaa, kun hän poistuu ovesta ulos. Eli, jos miestä panettaa, hän pettää ja that's it. =DDD
t.kilttien perheenisien kanssa paneskellut
siis tanssiin tarvitaan kaksi. ja totuus on että jos naisilla olisi lojaliuutta ja selkärankaa etteise selkärangaton mieskään pääse pettämään.
Eli jos naiset kunnioittavaisit toistensa suhteita ja perheitä ehkäpämiehet oppisivat ensin päättämään oman suhteensa ja sitten aloittavat uuden, ettei tarvitse olla joku hoito heti kenen syliin juosta mut tietty tää on ihan utopia vaan sillä nainen on naiselle susi
Jokainen ottakoon itselleen mitä haluaa! Jos mies on selkärangaton,se ei ole naisen vika. On turha haukkua muita naisia jos mies pettää.
Niin, minä todella luulin kaiken olevan kunnossa. Huom LUULIN. Tuli pettäminen täysin puskien takaa. Mies ollut kaatokännissä ja lunttu selvinpäin...ainakin näin on annettu ymmärtää:) Voitte olla varmoja, että olen tutkiskellut itseäni, avioliittoani ja elämäämme ja hyvin ahkerasti. Kyseessä sellainen nainen, josta itse en pidä ollenkaan ja jota mieskin on minulle moittinut hyvinkin usein, jos ollaan kyseisestä henkilöstä keskusteltu, senkin takia pettäminen oli hyvin järkyttävää. Mutta, se mikä ei tapa, se vain vahvistaa. Ja tässä tilanteessa, kun kyseessä on kuitenkin lasteni isä, niin enhän voisi hänen kanssaan elää, jos häntä vihaisin ja koko ajan sormella syyttelisin. Tässäkin tapauksessa rakkaus ja anteeksi anto on ollut aikamoinen voima..kiitos siitä. Ja tässäkin tapauksessa aion vielä luntullekin anteeksi antaa, sillä vihan kanssa eläminen syö lopulta vain itseään.
ja kiinnostava valloitettava. Yksi hyvä seksisuhde on yksi hyvä seksisuhde, mutta silloin saa vain yhtä pimppiä. Lapset ja vaimon arvostus ja yhteinen arvomaailma hillitsee sitä, että ei vaikka viehättyisi toisesta naisesta mene kuitenkaan pitemmälle. Mutta tilaisuus tekee varkaan kokeilemaan uutta ja jokainen pimppi on uusi ekakerralla. Miehet haluavat tutkia ja valloittaa maailmaa.
En millään muotoa puolusta pettämistä enkä ketään sen osapuolia, mutta eihän se asia todellisuudessa ole noin mustavalkoinen! En tahtoisi tuntea sellaisia ihmisiä, jotka tosissaan ajattelevat noin.