Varattu on varattu, tyrkyt perheenrikkojalumput roviolle. FB-ryhmä av-mammoille.
Kommentit (47)
Ei se nyt kuule aina noin mene, että toiset naiset nappaa sen ihanan miehesi. Itse olen yh-äiti, ja perässäni on roikkunut jo kuukausikaupalla varattu 2 lapsen isä ja aviomies. Minuakin loukkaa tosi paljon, että hän kuvittelee kelpaavansa varattuna miehenä minulle.
Sääliksi käy niitä naisia ketkä tuollaiseen liittyvät. Mutta minkäs sille voi jos ei viitsi itse tehdä suhteen eteen mitään vaan yrittää vaan kontrolloidan miestään. Lahnat...
Ei se satunnainen kettu tai sudenkorento mieti sitä, tuleeko sille ekalle panopuulle paha mieli jos panee vieläå toistakin.
Ihminen on tässä hieman kehittyneempi, mutta perusajatus on sama: uros on mielestään ainutlaatuinen, ja hänellä on vain taivas rajana -- mitä tulee siemenen levittämiseen. Tähänhän se perustuu: kun yrittää monta kertaa, joskus väkisinkin onnistuu.
kotonaan huonostivoiva mies lähtee syrjähyppyyn.
Sellainen mies jolla ei omaa tahtoa ole, ja joka on jokaisen lumpun otettavissa
selrangaton limanuljaska.
Voi että se on säälittäväSellainen mies jolla ei omaa tahtoa ole, ja joka on jokaisen lumpun otettavissa
ei välttämättä aina tarvitse etsiä syyllisiä.
t. ei lumppu eikä se mieskään ole selkärangaton..eikä sen vaimokaan pitänyt miestään huonosti
siis tanssiin tarvitaan kaksi. ja totuus on että jos naisilla olisi lojaliuutta ja selkärankaa etteise selkärangaton mieskään pääse pettämään.
Eli jos naiset kunnioittavaisit toistensa suhteita ja perheitä ehkäpämiehet oppisivat ensin päättämään oman suhteensa ja sitten aloittavat uuden, ettei tarvitse olla joku hoito heti kenen syliin juosta mut tietty tää on ihan utopia vaan sillä nainen on naiselle susi
avioliittoaan ja mahdollista perhettään kovasti mainosta. Eivät ne naiset useinkaan edes tiedä, että mies on varattu. Päävastuu on aina sillä pettäjällä.
no siksi että siis tanssiin tarvitaan kaksi. ja totuus on että jos naisilla olisi lojaliuutta ja selkärankaa etteise selkärangaton mieskään pääse pettämään.
Eli jos naiset kunnioittavaisit toistensa suhteita ja perheitä ehkäpämiehet oppisivat ensin päättämään oman suhteensa ja sitten aloittavat uuden, ettei tarvitse olla joku hoito heti kenen syliin juosta mut tietty tää on ihan utopia vaan sillä nainen on naiselle susi
tai joskus testaavat saisivatko tuon miehen. Mutta kelle toi ryhmä on, näille jotka on tuota mieltä? Kuka ilkeäisi muka liittyä.
siis tanssiin tarvitaan kaksi. ja totuus on että jos naisilla olisi lojaliuutta ja selkärankaa etteise selkärangaton mieskään pääse pettämään.
se olisikin onni ja autuus olla sellaisen miehen vaimo, joka kovasti olisi kyllä menossa vieraisiin, mutta jota kukaan ei vain huoli, kun naiset olisivat niin lojaaleja.
Ryhmä niille, joiden ukkokulta on väkisin haettu pois jonkun syöjättären toimesta Täydellisestä Kodista.
Hekohekohee.
Kotona mies selittää kuinka se ihan vieras naikkonen on jostain salaa urkkinut puhelinnumeron ja työpaikan tiedot ja pommittaa nyt joka kulmalta vaikka hän on tehnyt täysin selväksi ettei rupea millekään.
Salakullannupulle mies kertoo kuinka ero on oikeastaan jo vireillä ja akka kamalan mustasukkanen pihtari ja oikeestaan uskoton ja penskatkin se on aivopessyt.
Että näin.
Ihana kommentti jollekin söpölle ja naiiville pikkuvaimolle :-)
Ei se että mä päätän olla nauttimasta elämästä jonkun varatun kanssa muuta maailman kaikkien miesten käytöstä, aikaisempien/nykyisten/tulevien.
Pikkuvaimo on mennyt naimisiin tuntematta miehen luonnetta ja kun on huomannut ettei mies muutu vaikka kuinka määräilee, niin nyt muiden naisten pitäs muuttua. Dear, sä voit muuttaa vain omaa käytöstäsi ja sitä miten itse suhtaudut maailmaan/elämään/muihin ihmisiin.
Mä en yleensä kommentoi tänne mitään, kunhan lueskelen, mutta tän "Juu." tyypin kommentti sai hymyn kasvoille ja oli pakko peesata.
Hyvää yötä tatuoitu jätkä!
Jokaisesta kuppilasta, siitä pahimmasta räkälästäkin löytyy se kylän likaisin mutasumppu, jolle varattu mies on kuin punainen vaate härälle, eli kimppuun käydään kuin sika limppuun. Itse mies ei edes itseasiassa näitä haaskalintuja kiinnosta muuta kuin siksi että hän on varattu, koska siitä nämä itsetuntovammaiset säälittävät nartut saavat enemmän ''itsetuntopisteitä'' kuin tavallisesta kaadosta. Kaikkein alhaisin muoto näistä hyeenoista esiintyy facebookissa, koska live-elämässä he päätyisivät heti pahoinpitelyn uhreiksi. Jos siis haluat hävittää tämän ali-ihmistyypin sukupuuttoon, tämä on sinun ryhmäsi
Takaan poistavani ystävälistasta joaisen joka moiseen paskaan liittyy.
Takaan poistavani ystävälistasta joaisen joka moiseen paskaan liittyy.
tosin osa jäsenistä oli liittynyt saadakseen esittää eriävän mielipiteensä. yleinen mielipide loppupuolella näkyi jo olevan enemmän sitä mieltä, ettei pettäminen yksistään naisen vika ole. oikeastaan aika hyvä keskustelu, vaikkakin typerästä aiheesta.
itse en kehtaisi liittyä, vaikka petetyksi olen tullutkin. hieman noloa mun mielestäni...
ja tiedän varmasti ettei se ainakaan eriävää mielipidettä ole mennyt sinne kirjottamaan. Hän on vakaasti sitä mieltä että jos hänen miehensä panee jotain muuta naista, on vika siinä naisessa eikä mies ole tehnyt mitään väärää. Miehen päätä silitellen kaivaa naisen nimen tietoonsa ja heti sopivan tilaisuuden tullen käy tekemässä naiselle selväksi että väärin teki. Satun tietämään että miehensä on pettänyt kymmeniä kertoja.
ja tiedän varmasti ettei se ainakaan eriävää mielipidettä ole mennyt sinne kirjottamaan. Hän on vakaasti sitä mieltä että jos hänen miehensä panee jotain muuta naista, on vika siinä naisessa eikä mies ole tehnyt mitään väärää. Miehen päätä silitellen kaivaa naisen nimen tietoonsa ja heti sopivan tilaisuuden tullen käy tekemässä naiselle selväksi että väärin teki. Satun tietämään että miehensä on pettänyt kymmeniä kertoja.
vaikka olisin mitä mieltä aiheesta, kunnioitan häntä niin paljon, etten liittyisi tuohon ryhmään edes vastustuksen tai eriävien mielipiteitten vuoksi. mahtaisivat ystävät katsella miespoloa säälivästi...
avokauluksisessa paidassa. Pitäisköhän vihjaista Johannalle, niin hän voisi tehdä ilmoituksen kunniansa loukkaamisesta ja ryhmän perustaja joutuisi käräjille.