*~*TammiTähdet2011*~* toukokuuhun:)
Kommentit (265)
LILLELOBSTER, voit lisätä tietoihini vähän lisää, ei pelkästään nimimerkkiä =)
Eli
la 19.1.--sparkle86--23--Kokkola--esikoinen tulossa--K-PKS
Oli tullut taas paljon tekstiä viime käynnistä. Oloja ei kauheesti ole, välillä aikaan katsomatta tulee oksettava olo, mutta menee aika pian ohi. Joku puhu tuolla mahan turvotuksesta niin täällä sitä kyllä on myös. Tuntuu että maha kasvanu ihan hirmusesti, vaikka ei varmaankaan mitenkään mahdollista näillä viikoilla :D Tällä hetkellä ei oikeen voi pitää mitään muuta ku verkkareita tai muita löysiä housuja ku kaikki farkut niin tiukkoja että ei pysty oleen. Välillä ihan hävettää ku joka paikaan vaan verkkareille meen :D Mammavaatteita ei viihtis vielä mennä ostaan ku on raskaus vielä niin alussa ja jos sit tapahtuu jotain ikävää. Tosin toisaalta olis valmis ostamaan vaikka heti vaatteita itelle ja tietysti erityisesti vauvalle =) Sukulaisilta pitäs saada jotain vauvatarvikkeita mutta ei niitäkään nyt vielä tohdi kysyä, ku ei kuitenkaan viihti vielä niitä ottaa sieltä ku tilaa ei niin kauheesti oo. Menis vaan viikot äkkiä eteenpäin! =)
Eli viime yönä sain plussan raskaustestiin vuoden yrittämisen jälkeen! Epäuskoinen olo ja samalla jännittää kovasti.Ovulaatiotesti auttoi asiaa.
Sain keskenmenon 11/09 rv 10+5 (keskeytynyt keskenmeno). Kaksi "isompaa" lasta jo ennestään (synt.00 ja 04).Ikää itselläni jo 34v, joten ehdin jo ajatella että noinkohan enää onnistuu.
Nyt en mitään niin kovasti toivo, kuin että tämä onnistuu. Keskenmenoon johtaneessa raskaudessa oli verestävä kohdunsuu, joten vuotoja pelkään.
Onnellinen Dahlia (onkohan nyt vkoja jotain 4+2)
laskureiden mukaan 31.5. Ekat lapset syntyneet viikon ja kaksi etuajassa eli eiköhän tämäkin tammikuun puolella syntyne.
Dahlia
La siis tietty 31.1. Sorry tämä sekoilu.
Dahlia
Täältä myös yksi tulisi mukaan odottelemaan tammikuun pakkasia :)
Itsellä siis laskettu aika n. 22-23.1, vau:n laskurin mukaan nyt olis viikkoja 5+3. Neuvola vasta parin viikon päästä, että sitten saa sen virallisen :)
Ennestään ensi viikolla 2 v täyttävä ihana tytär :) Asustellaan vielä Keski-Suomessa, mutta loppukesästä tarkoitus muuttaa etelämmäksi, joten synnärinä silloin KHKS.
-Karo84 :)
Dahlia mitä ilmeisimminkin onnesta sekaisin :D Sitä on liikkeellä =) ite en malttais yhtään odottaa, että raskaus etenis =) Kauheesti jännittää, et jos asiat ei meekkään hyvin ja jotain ikävää sattuu. Pitää vaan toivoa parasta =)
Sparkle86 & "Viuhti"
Hei,mä oon kans kokkolasta ja 23 vuotias! :) Ja mulla laskettuaika 14.1,saas nähdä ollaanko yhtä aikaa synnärillä! :D Tiiä vaikka tiedettäski toisemme..? :)
Moi!
Plussasin n. viikko sitten ja nyt 5+3 olis kuukautisten mukaan menossa. Voi olla pari päivää pidemmälläkin, jos ovistuntemukset piti yhtään paikkaansa. Mulla oli valekuukautiset viime viikolla ja plussasin siis niiden aikana. Tietysti jännittää kovasti onko kaikki ok. Ainakin eilen tehdyn testin perusteella plussa tuli tosi nopeasti ja vahva oli, joten uskoisin, että kyydissä on edelleen joku.
Tuossa oli keskustelua että miten salata raskaus alkuvaiheessa. Mulla on kans vähän sama pulma. Olen lähdössä reilun viikon kestävälle työmatkalle kolmen muun kollegan kanssa. Aikaisemmilla reissuilla on tullut aina jotain vähän otettua, joten nyt voivat ihmetellä jos pysyn vaan vesi/mehulinjalla. Autokaan ei ole tässä pelastus, sillä mennään lentämällä. Täytyy vaan toivoa että eivät kiinnittäisi siihen mitään huomiota ja keksiä joku meriselitys jos joku kehtaa kysyä asiasta.
Niin, ja ne tiedot olis:
23.1.--Lumitiikeri--27--esikoinen--TAYS
Lumitiikeri
Paljon mahdollista että tietäisimmekin =) Ootko -86 vai -87?
Hassua, että samasta paikasta =) Ja hyvin paljon mahdollista että samaan aikaan synnärillä =)
Oon 87. :) mikä sun nimi on? Kyllä vaivaa jos tiedettäski tosiaan toisemme..:) Ootat vissiin esikoistas nyt?mulla on jo 2 ja puol vuotias neiti että pikku kakkosta ite odottelen! :)
Etunimi on Sanna. Entä sun =) Mua kans vaivaa et tiedetäänkö toisemme =) Kokkola on kuitenki niin pieni paikka. Juu, esikoista odottelen =) Voi että, ihana ku saat jo toisen. =)
Mun etunimi on Jenni,mitä ylä-astetta kävit aikoinaan?ite olin länsipuistossa..aattelin että jos yhtään sais vihiä kuka oot! :) Ei viitti täällä kuiteskaa sukunimiä tai kavereitten nimiä alkaa luetteleen! :D Joo kokkola on tosiaan pieni paikka,täällä kans kaikki tietää toisensa..heh..
Mitä neuvolaa rupeet käymään/käyt? itellä eka aika ens kuun puolella torkinmäelle.:)
mä kans länsopuistossa ja lukion kävin kiviniityssä. Vaikee hahmottaa nimen perusteella ku ei muista niin tarkkaan nuorempia mutta varmaan ulkonäöltä tietäs. Joo, ei tosiaan viihti tarkempaa nimee kertoo, harmi ku ei voi laittaa mitään yksityösviestejä täällä, joillain toisilla keskustelupalstoilla pystyy. Koivuhaan neuvolassa alan käymään ja eka aika 9.6. =)
Mikä sun sähköpostiosoite on? :) Vai viittikkö sitä tänne laittaa? ois voinu paremmin jutskailla,facebookikin olis yks mut sit pitäs laittaa sukunimi tänne! :D
mulla on kyllä sähkiksessäki sukunimi etten viihti laittaa. Tuu kaksplus.fi keskusteluun sellaseen ryhmään ku tammikuun tähdet-11, siellä voi laittaa yksityisviestejäkin, oon siellä samalla nimimerkillä, oon sinne ihan viimiselle keskustelusivulle kirjottanu jotain ni löydät nimimerkin alta sellasen keltasen kirjekuoren mitä kautta voi lähettää yksityisviestin =)
Löysin sut mut en löydä sitä kirjekuoren kuvaa josta pääsen kirjottaan sulle!? :) Oon niin uuno näitten foorumienkans ku en oo aikasemmin tämmösiä käyttäny..vaatii hiukan harjottelua! :D
kirjota jotain sinne keskusteluun ni mä koitan jos saisin siellä kirjotettua sulle jotain =) Mäkin oon ihan noviisi näitten keskustelufoorumitten kanssa, nyt vasta aloin kirjotella ku tulin raskaaks :D
sinne pitää siis kirjautua ensin =)
Olen jonkin aikaa seurannut näitä palstoja ja pari päivää sitten plussasin. Eli jos minäkin uskaltaisin jo mukaan... Toivottavasti vielä pääsee mukaan..? Meillä tärppäsi näköjään heti ekalla yrityksellä, pillerit jätetty pois jo lokakuussa -09 mutta muuta ehkäisyä käytetty tähän asti, kierto ollu tasainen alusta asti. Esikoinen tässä siis tekee tuloaan. Asutaan Helsingissä, mä oon -79 ja mies -75. On vaikeaa uskoa tätä todeksi vielä, eli jos oikein lasken niin nyt pitäis sitten olla 4+2. La ois 31.1. Eli hädin tuskin pääsen tammikuun ryhmään. :)
Mut pidän peukkuja tässä että kaikki menisi hyvin. En ole uskaltanut soittaa neuvolaan vielä, ajattelin odottaa vielä viikon. Haluaisin myös varhaisultraan, monessako viikossa sellaiseen kannattaa mennä..? Ja vaaditaanko jotain erityistä että sellaiseen pääsisi? Voin kyllä maksaa siitä, kunhan saisi varmistuksen että jotain todellakin sieltä löytyy... :)
Onnea kaikille muille odottajille! :)