Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*TammiTähdet2011*~* toukokuuhun:)

Kommentit (265)

Vierailija
261/265 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tilannettani kommentoineille ja myötäeläneille. On ollut tosi haasteellista kaivaa itselleen jostin työskentelymotivaatiota ja huumoria. Totesinkin yks päivä, että tämä on ihan vapaaehtoista kuunnella moista kettuilua esimieheltä. Sinnittelen tietenkin äippälomat täällä, mutta alan pikkuhiljaa katsella muualtakin töitä. Paras huomio nälvivissä esimiehissä on se, että yksi näistä esimiehistä ilmottautui myös odottavansa lasta :/ eli firman taloudellinen tilanne ei suinkaan ole pelkästään minun äitiyslomistani kiinni ;)

No oman raskauden osalta voin kertoa olevani elämäni kunnossa. En ole niin väsynyt kuin ensimmäistä odottaessani. Oireita on mielialavaihtelut, arat rinnat ja ällö olo. Oon jotenkin tehokas ja aikaansaava, vaikka yöunet tulee kyllä silmään hyvissä ajoin. Ja arvon naiset, olen tosiaan pystynyt lopettamaan tyystin sen tupakoinnin. Jo toista viikkoa ilman mitään korvaustuotteita tai itse savukkeita!!! :D

Hyvää viikonvaihdetta kaikille :)

Vierailija
262/265 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sivuston käyttäjä joten jos ei heti osaa oikeen niin suo anteeksi.

Eilen tuli plussa. laskttu aika olisi 22.01.2011 :) Meneillään olisi jo 8.raskausviikko. Ensimmäinen lapsi kyseessä ja olisi kiva tietää,että milloin muut olette tai missä vaiheessa plussan jälkeen soittaneet neuvolaan? :) Sen tiedänkin,että 4kk todistukset täytyy olla,että äitiysrahaa saa,mutta kovin on hämmentävä uutinen ja vaan hymyilee =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/265 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasaan sulle tänne vaikka keskustelu siirtynyt jo kesäkuun pinoon =)

mä soitin heti plussattua neuvolaan ja tänään oli eka käynti, nyt viikkoja 8+3. Että voisit kyllä jo kovastikin mun mielestä soittaa =)

Vierailija
264/265 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olis samanlaiset oireet kuin sinulla,tai no minulla oli viikko plussaamisen jälkeen melko inhottava pahoinvointi,muutamia kertoja sain olla naaama kunnolla pöntössä :) ja nukahdin sohvalle jo klo 17 iltapäivällä ja menin nukkumaan yhdeksän maissa jo. Nyt oireet ovat jotenkin kadonneet.. Rintoja ja mahaa turvottaa, mutta muuten olo helpottaa. Nyt on 10 vk menossa :) kahden viikon päästä on eka kunnon ultra. pieni huoli on, kun minulla on ollut kovin taaksepäin kallistunut kohtu ja sydän äänet ovat kuulleet heikosti. Ne ovat löytyneet, mutta ei niin että minä olisin ne nähnyt,tai kuullut.

Mietin tässä yksi päivä että ensin murehditaan kun ei tulla raskaaksi,ja sitten kun ollaan raskaana,murehditaan että onko kaikki ok. Milloin sitä ei enää tarvi olla huolissaan? :D

Vierailija
265/265 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olis samanlaiset oireet kuin sinulla,tai no minulla oli viikko plussaamisen jälkeen melko inhottava pahoinvointi,muutamia kertoja sain olla naaama kunnolla pöntössä :) ja nukahdin sohvalle jo klo 17 iltapäivällä ja menin nukkumaan yhdeksän maissa jo. Nyt oireet ovat jotenkin kadonneet.. Rintoja ja mahaa turvottaa, mutta muuten olo helpottaa. Nyt on 10 vk menossa :) kahden viikon päästä on eka kunnon ultra. pieni huoli on, kun minulla on ollut kovin taaksepäin kallistunut kohtu ja sydän äänet ovat kuulleet heikosti. Ne ovat löytyneet, mutta ei niin että minä olisin ne nähnyt,tai kuullut.

Mietin tässä yksi päivä että ensin murehditaan kun ei tulla raskaaksi,ja sitten kun ollaan raskaana,murehditaan että onko kaikki ok. Milloin sitä ei enää tarvi olla huolissaan? :D