Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*TammiTähdet2011*~* toukokuuhun:)

Kommentit (265)

Vierailija
141/265 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sanottu ku vanhemmille kun on tullu puheeksi ja jos joku on kysyny niin ei olla kielletty mut muuten odotellaan ekaan ultraan ja sit sen jälkeen kun masu jo näkyy niin salassa ei voida pitää! Mut mieli tekis kyl kertoo ihan kaikille!

Vierailija
142/265 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans tein äitienpäivänä ensimmäisen positiivisen testin,viiva oli melko haamu vielä silloin mutta pari päivää siitä tein toisen testin ja se oli jo ihan selvä! :) Mua vähä vaivaa toi ensimmäinen neuvola,tosiaan mulla vasta 15.6 ensimmäinen käynti,ja omien laskujen mukaan mulla on sillon jo viikkoja 9+5. Ensimmäisestä lapsesta eka neuvola oli 8 viikon tietämillä..nyt melko myöhään..pitkä aika odottaa sinne asti. Ja eikö eka ultraki pitäs olla sit melko pian ton ekan neuvolan jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/265 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka neuvola on 8+2 ilmeisimmin, ja Espoossa kuulemma ekat ultrat on 11-13 viikoilla. Jos haluaa varhaisultran ni pitää yksityisesti mennä.

Mutta noissa neuvoloissa kai on heittoja, mullekkin sanottiin että kesäkuun tokan viikon ajat on nyt annossa...siksi varasin itsekin tuon ajan jo nyt...

Vierailija
144/265 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olo ollut sen verran pahoinvoiva ettei ole jaksanut paljoa naputella. Nukahtelen minne sattuu ja milloin sattuu. Oksu meinaa tulla ja on tullutkin pahoinvointilääkkeistä huolimatta.

Lääkärillä jo kävin, mutta se oli vaan lähinnä sitä varten, että sai lähetteen neuvolaan. Täällä kun menee hiukan eri tavalla tuo. Neuvolaan on aika sitten 2 vkon päästä.

Sain reseptimääräyksellä vitamiineja ja lisää pahoinvointilääkettä.

Vihdoin taisi löytyä sopiva asuntokin ja asia varmistunee tiistaina. Muuttokin olisi jo kuun vaihteessa. Ihana bungalow (hmm.. vastaa suomalaista rivaria kahdessa tasossa). Kiitokset kommenteista. :)

Sitten mikäli muutto on 2 vkon päästä niin nettikatko tulee pakostakin, toivottavasti ei pitkä kun teen netin välityksellä työtänikin. =0

Kaikille uusille tervetuloa minunkin puolestani! =))

Kiva kun mukaan on tullut myös suurperheellisiä, saa seurata miten muiden odotus etenee kun on monta pientä keiden kanssa pitää vaan jaksaa oli olo mikä hyvänsä. :)

Mutta täällä kaikki hyvin ja toivottavasti tämä yökötys vaihtuisi ja pian paremmaksi!

Senjorita ja Iitu 8+0

Vierailija
145/265 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut voi poistaa listalta, pari päivää olen vuotanut ihan kunnolla ja uskon että ei siellä enää mitään ole. pari tuntia jaksoin itkeä, kunnes tajusin ettei elämä tähän lopu ja aina voi yrittää uudelleen. ajatukset kuitenkin sekaisin ja maha todella kipeä. en edes tiedä tarvitseeko tässä käydä missään lääkärissä tms kun olen vuotanut varmasti tyhjäksi...

mukavaa odotusta teille, toivottavasti muiden pikkumurut pysyy mukana!

Vierailija
146/265 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Emppikselle haleja ja voimia! Ilmottausun mukaan tammitähtiin, viikkoja 4+4 ja LA 23.1-24.1 :) jännityksellä odottelen esikoistani joka on kauan toivottu ja yritetty :). Onnea kaikille odottajille!!!

Vierailija
147/265 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

21.01.2010--tannukka--20--T/09--SAS

No niin, siis mä änkeydyn mukaan joukkoon! rv5+1(luulisin) on tällä hetkellä. Plussasin viikko sitten.. :)

Vierailija
148/265 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

21.1.2011-Viltsu-33-T04,P06-K-SKS

Tannukka, meillä on sama laskettuaika, tarkotit varmaan 2011 ;) Ja mulla sama rv5+1, varmaan muuttuu sit ultrassa suuntaan tai toiseen...

Onnea plussanneille vielä.

Viltsu rv5+1

Vierailija
149/265 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.1.2011-Teesku-21-Naistenklinikka/Kättäri siis jompi kumpi

Vierailija
150/265 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011 siis. :DD

Vierailija
151/265 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

la. 18.1.11.-mintsi-26-SEKS.

Viikkoja nyt 5+4. jos olen oikein laskenut. =)

Raskausoireet alkoi huimaukselle, sitten vatsanpohjan nipistelyllä, nyt rinnat hieman arat. Pientä pahoinvointia kolkutellut ovella, mutta tiheä (n.2h. välein) syöminen helpottaa pahoinvointia.

Malttamattomana vain odotan että saan kertoa perheelleni tästä. =)

Vierailija
152/265 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateinen tervehdys!

Täältä ilmoittaudutaan mukaan rv.6+0... LA ois näillä näkymin 15-16.1.2011, eri laskurilla eri tulos. No mut eiköhän se tarkempi päivä selviä vielä :)

Ikää löytyy 26v ja ennestään tuolla omassa huoneessaan kiukutteleva uhmis-neiti, joka täyttää 5vuotta ensi maanantaina...

Turvotus on aivan mieletöntä ja näyttää maha siltä kuin olisi viikkoja ainakin puolet enemmän kuin pitäisi, edellisestä ei näin järkyttävää ollutkaan...

Elämäntilanne tällä hetkellä sekava, varmaa on että tämä lapsi tulee syntymään jos luonto niin päättää, mies saattaa lähteä kävelemään, mutta silloin en sellaista vellhousua tarvitsekaan :)

Olikohan tässä nyt kaikki...

Vierailija
153/265 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä olotila on vaihteeksi helpottunut, mutta tän viikon on ollut pientä lämpöä. Sen johdosta pää hiukan kipee ja aikas väsynyt olo. Onneks töissä ei ole ollut kauheaa kiirusta.

Kahvia en ees muista koska oon viimeksi juonut, ennen sitä join kyllä varmasti joka päivä, ei vaan mee enää alas :D pelkkä hajukin ällöttää.

Ruisleipäkään ei oo meinannu maistua niinkuin ennen, joten kaurapuuroa on vedetty aamiaiseksi :)

Muutama päivä sitten tuli vähän rusehtavaa vuotoa, pyyhkäistessä tosin vain. En ole siitä huolissani, oon vaan ajatellut, että jos on ulos tullakseen, niin eiköhän sen sitten huomaa enkä itse voi siihen kovinkaan suuresti vaikuttaa. Toivottavasti pikkuisella on kaikki hyvin ja kasvaa terveenä.

Olen päättänyt olla optimisti, iloita tästä vauvasta ja olla murehtimatta turhia ja liikoja. Luotan, että suuren Luojan käsissä on kaikki.

Rinnat ei ole ollut juuri ollenkaan kipeet, vatsa välillä sekaisin tai sit niin kovana, että miettii koska sieltä edes ulos jotain tulis... pieni ällötys on kuitenki joka päiväistä. Suu on kuivunut viime päivinä ihan sikana ja vettä on tullut litkittyä varmaan enemmän kuin ikinä.

Leffassa on ollut vaikeuksia käydä, kun pitäisi kesken kaiken käydä vessassa :D

Tänään, pienen tauon jälkeen, kävin lyhyellä juoksulenkillä. Teki todella hyvää!

Vierailija
154/265 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.1.--'ninni--22--Perniö--SAS

Eli uusi tulokas olen, vaikka jo tuolla Facebookin ryhmässä jo olenkin. Mut kiva kirjotella myös tänne, kun siellä FB porukkaa vasta niin vähän.. Esikoista siis odotellaan, ja ihan innoissaan ollaan! :) Eka neuvola maanantaina, ja sitä onki tässä nyt sit jo odotettukkin, ja varsinkin odotellaan sitä ekaa ultraa et sais ihan varmaa tietoa..

Vierailija
155/265 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.1.--Mutsi77--33--Jyväskylä--KSKS

Vierailija
156/265 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun valitettavasti keskuudestanne, verenvuoto ja kovat kivut alkoivat pari pv sydän äänten kuulemisen jälkeen. Onnea kaikille muille!

Vierailija
157/265 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin majoittunut tuonne FB:n puolelle, että hieman pääsi venähtämään täällä käyminen...

Todella surullista, että TammiTähdistä muutama on joutunut lähtemään pois:( Keskenmenon täytyy tuntua todella pahalta, omalle kohdalleni jos ajattelisin, se varmasti pysäyttäisi koko maailman.

Varsinkin, kun meillä yrittäminen kesti todella kauan, eikä lapsien saaminen ole itsestäänselvyys. Kovasti voimia!

Ja tervetuloa uudet:) Koitin teitä lisäillä tuonne listaan parhaani mukaan, toivottavasti kaikki tiedot ovat oikein.

Omaan napaan ei ihmeempiä kuulu, ensimmäinen neuvola on takana ja ensimmäiseen ultraan matkataan 1.6. Siellä sitten lähinnä tarkastetaan tuota pikkuisen ikää, kun nyt mennään neuvolakortin mukaan viikoilla 12+....

Tämä johtuu siitä, että miulla on ollut todella epäsäännöllinen kierto, ja neuvolan täti laski lasketun ajan suoraan edellisistä menkoista, jotka tosiaan olivat helmikuun lopussa...Ei auttanut, vaikka kerroin tehneeni 3 negatestiä maalis- huhtikuussa ja 16.4. kävin vielä gynelläkin, joka ei myöskään nähnyt mitään erityistä...(kun ultrattiin kohtu ja munasarjat lapsettomuushoitoja varten)

Mutta näillä nyt mennään, itsehän en moisiin viikkoihin usko, vaan menen näillä "kotikutoisilla" itse laskemillani viikoilla:)

Pahoinvointia on todella vähän, töissä eniten harmittaa, kun ei jaksa seisoa ihan entiseen malliin, mutta kohta sekin varmaan helpottaa. Vielä kun meidän keittiö on aivan jumalattoman kuuma (+50 astetta), niin siellä on hieman pökkelö olo välillä:D

LilleLobster & Urpo-Ilari 7+6

Vierailija
158/265 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ninnisofia :(

Mukavaa kun on tullut lisää porukkaa tammikuisiin!

ON:Epäuskoinen vielä raskaudesta... Milloinkahan sitä itse tajuaa?

Vatsa on turvonnut aikasta paljon :O Kakkosta odottaessa jouduin heti melkein raskaustestin jälkeen käyttään mammahousuja vatsan turvotuksen takia, mut luulin sen johtuvan edellisestä raskaudesta jääneistä kiloista (kakkosta aloin odottaa, kun esikoinen oli 3-4kk:n ikäinen)... Mut nyt taas kauhee turvotus... eikä kaikki housut enää mahdu jalkaankaan :(

Ruokaa pitää olla kokoajan napostelemassa, jottei tulisi pahoinvointia. Hajut ärsyttää, mut pahemmalta pahoinvoinnilta olen selvinnyt.

Milloin muut olette ekan neuvolan varannet? Mietin josko sitä ens viikolla varaisi...

manssu

Vierailija
159/265 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjia noi keskenmenot. :( voimia! Mulla huomenna eka neuvola, ja viikkoja ois omien laskujen mukaan nyt 7+5. Jännittää aika kovin toi huominen vaikka ei siellä varmaan mitään erikoista tehdä, mut kuitenki melko jännää ku ensimmäistä vasta odotan! :)

Pahoinvointia on kyllä riittäny, joka päivä alkaa iltaa kohden tulemaan niin pahaolo, ja ei meinaa syömiset tai mitkään auttaa.. Se vaan on kestettävä :)

'ninni + Pirpana 7+5

Vierailija
160/265 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittaudun mukaan odotukseen:). Toissapäivänä plussa pärähti ikkunaan. Laskettua aikaa vaikea sanoa, kun edelliset kuukautiset olivat niin omituiset ettei alkamispäivää osaa sanoa. Loppukuulle kuitenkin LA todennäköisesti ajoittuu, siihen 20.-26.1.välille.

Minulla jo ennestään 8kk:n vanha poika, joten pitkä aika ei edellisestäkään odotuksesta ole. Ikää on jo 35 (vaikka ei siltä tunnu) ja kotipaikkakuntana Jyväskylä.

Pahoinvointia tms. ei ole, ei ollut edellisessäkään raskaudessa. Ruokaa tekee koko ajan mieli ja vettä myös. Mässäilyn kanssa pitää olla nyt kyllä varovainen, kun on vielä edellisestäkin raskaudesta kiloja jäljellä. Viimeksi niitä tuli melkein 20kg.

Mukavaa odotusaikaa kaikille!

? Piritta, 35v, P/09, KSKS