Mies sanoi, että paras kohtani on Pillu :(
Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(
Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.
Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen sanoo miehelle että parasta sussa on muna niin tuskin kukaan mies siitä mieltään pahoittaa...
En ole pahoittanut. Mulla on aika iso kalu ja kahdelta naiselta ole kuullut, että ovat kiinostuneita vain seksistä mun kanssa. Yhdeltä baaritytöltä baari-illan tutustumisen myötä pattayalla kuulin kans, että "I dont care about you, but i want your dick"
Okei. no Pattayan huoriltahan paras analyysi tuleekin miehestä, ja todellakin kokonaisvaltainen, varsinkin jos saa sopivasti massia taskuun! Kaikki maailman löysämunaiset paskamahat, menkää sinne saamaan "hyvät arvostelut" ja ihan aivoista lähtien!! Voi pyhä yksinkertaisuus.
No jopas oli reaktio. Viittasin kyllä kahteen muuhunkin naiseen enkä vain tuohon baarityttöön. Seksisuhteissa ollaan katsos aika usein vaan seksin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen sanoo miehelle että parasta sussa on muna niin tuskin kukaan mies siitä mieltään pahoittaa...
En ole pahoittanut. Mulla on aika iso kalu ja kahdelta naiselta ole kuullut, että ovat kiinostuneita vain seksistä mun kanssa. Yhdeltä baaritytöltä baari-illan tutustumisen myötä pattayalla kuulin kans, että "I dont care about you, but i want your dick"
Okei. no Pattayan huoriltahan paras analyysi tuleekin miehestä, ja todellakin kokonaisvaltainen, varsinkin jos saa sopivasti massia taskuun! Kaikki maailman löysämunaiset paskamahat, menkää sinne saamaan "hyvät arvostelut" ja ihan aivoista lähtien!! Voi pyhä yksinkertaisuus.
No jopas oli reaktio. Viittasin kyllä kahteen muuhunkin naiseen enkä vain tuohon baarityttöön. Seksisuhteissa ollaan katsos aika usein vaan seksin vuoksi.
Mutta otsikossa puhutaan "parhaasta" ei mistään seksistä. seksi on kai ihan eriasian kuin ihmisen paras asia, ainakin noin yleisesti.
En haluaisi olla miehelleni vain "paras pillu" , vaikka varmaan sitäkin olen hälle, mutta ei se yksistään.
Ja makulliethan saavat rahaa että tekevät kaiken jotta asiakas tykkää..
Se on vähän com si com no, nussiessa hyvä mutta kun nainen rupeaa ajattelemaan niin silloin no, no, no!
Mä taas ehdottomasti haluaisin olla miehelleni se "paras pillu". Toki olen paljon muutakin, mutta seksi ja kiima on meillä kyllä sellainen tärkeä yhteinen liima.
Ei naistenkaan tehtävä ole aina helppo. Pitää houkutella ja viekoitella haluttu mies itselle ja pystyä vielä pitämäänkin mies itselle. Mitä pidempi parisuhden sen enemmän sen eteen joutuu tekemään, ettei muut naiset vie oma rakasta. Mutta jos naisella on etuna miehen rakastama pillu, on naisen tilanne paljon vahvempi. Rakkausasiat, kuten muutkaan ei ole järjellä selitettävissä. Ihmisen toiminnoista on yli 80% automaatiota, tunteiden ja geenien viemää ja vain 20% järjellistä mihin voi itse vaikuttaa. Jos miehen liskoaivot on naisen pillussa kiinni, ollaan paljon vahvemmalla pohjalla parisuhteessa. Naisten kannattaisi suhtautua siihen, että ovat kokonaisuuksia, eikä kannata aliarvioidan hyvän halukkaan pillun merkitystä. Sanotaan että hyvä ruoka pitää miehen kotona. Ei se niin ole, hyvä pillu pitää miehen kotona eikä tarvise haikailla muiden naisten pilluja. Pillutreenejä kannattaisi vähän miettiä siltäkin kantilta.
MIES VASTASI AIVAN OIKEIN!!!!EI VALEHDELLUT!!!!!!😁😆😂😆😆😁😁😜😜😜😜
"Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät?"
Tähän naisen esittämään kysymykseen ei ole kuin vääriä vastauksia!
Se on vähän saman kuin miehelle sanoisi, että parasta hänessä on iso lompakko. Yhtä arvotettu olo tulee ihmisenä ja naisena. Ihan sama kenen pillu on kyseessä kunhan se on miehen käytössä. Vastaava olisi miehen kohdalla, kunhan miehellä on rahaa. Vaikka kyse täysin eri asiasta, niin miehet voi miettiä miltä tuo tuntuisi. Minulla on esimerkiksi yksi ystävä mies, joka tienaa todella hyvin ja on varakkaasta perheestä. Hänen suurin pelkonsa on, että naiset tykkää hänestä vain rahan vuoksi, vaikka kyse on siis ihan tosi fiksusta, mukavasta, hauskasta ja hyvin koulutetusta miehestä. Sama fiilis tulee naiselle, jos mies sanoo, että hänen paras puoli on pillu.
Minä olen varakas nainen, ja mies ei. Elätän suurin osin miestäni. Mutta, me oltu yhdessä iät ajat. Hän on mun toy boy, ja siis nuorempi...2 lasta jo aikuisia. Mitä sitten?
Suuri rakkaus on..
26
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän saman kuin miehelle sanoisi, että parasta hänessä on iso lompakko. Yhtä arvotettu olo tulee ihmisenä ja naisena. Ihan sama kenen pillu on kyseessä kunhan se on miehen käytössä. Vastaava olisi miehen kohdalla, kunhan miehellä on rahaa. Vaikka kyse täysin eri asiasta, niin miehet voi miettiä miltä tuo tuntuisi. Minulla on esimerkiksi yksi ystävä mies, joka tienaa todella hyvin ja on varakkaasta perheestä. Hänen suurin pelkonsa on, että naiset tykkää hänestä vain rahan vuoksi, vaikka kyse on siis ihan tosi fiksusta, mukavasta, hauskasta ja hyvin koulutetusta miehestä. Sama fiilis tulee naiselle, jos mies sanoo, että hänen paras puoli on pillu.
Hyvä pillu on täysin subjektiivinen asia ja kokemus. Paksu lompakko taasen ei ole.
nainen perkkäsi mikä kohta on parasta hänessä niin tottakai jos miehellä vielä seisoo niin ainoa oikea vastaus on pillu oska se tuottaa miehelle nautintoa mitä hän ei yksin pysty tuottamaan
jos mies olisi vastannut että keittotaito olisiko ap ollut läpeensä tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pillu on täysin subjektiivinen asia ja kokemus. Paksu lompakko taasen ei ole.
Rahaa on mahdollista ansaita. Hyvää pillua ei. Ovat harvinainen lahja ja parasta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa on mahdollista ansaita. Hyvää pillua ei
Rahalla on aina saanut.
Käytin seitsemän vuotta elämästäni tuollaisen hyväpilluisen naisen kanssa ja vastaus aloittajan kysymykseen ei olisi rouvassa aiheuttanut lainkaan pahaa mieltä. Ulkonäkö oli myös kohdallaan, mutta luonne hirveä. Sellainen narsistinen psykopaatti, joka tuhoaa kaiken ympäriltään hymyillen. Silti mielipiteeksi jää; "Hyvä pillu, parempi mieli".
Evoluutio on luonut meihin maagisen ajattelutavan, jota emme nykyisin haluaisi myöntää, mutta se on edelleen totta.
Maagista ajattelua on kahta lajia, usko 1) maagiseen tartuntaan, joka on suurempi kuin rationaalisesti ajateltu, kontingentti magia eli tartuntamagia. Esimerkiksi ajatukseen 'seura tekee kaltaisekseen' uskotaan enemmän, kuin rationaalisesti olisi aihetta. Toinen on 2) edustusmagia, pars pro toto, osa edustaa kokonaisuutta, esimerkiksi urheilija edustaa maata, vaikka siteet olisivat kuinkakin höllät.
Suurin osa miehistä ajattelee, että naisen sukupuolielimet ovat KAUNIIT, niin kuin naisetkin ovat kauniita, 'kauniimpi sukupuoli'. Naisen sukupuolielimet EDUSTAVAT naisen koko kauneutta. Ajattelutavassa on edelleen edustusmagian piirteitä. Kun mies sanoo, että ne ovat naisen paras kohta, hän samalla tulee sanoneeksi, että nainen on kaunis.
Feministinen ja sovinistinen virheajattelu panee HALVEKSIMAAN naista, joka on ylpeä sukupuolielimistään ja pitää niitä siksi usein esillä.
Oikein on vastannut.Voit olla ylpeä jos mies on nussinut vaikka 30 naista ja toteaa noin. Itselle on sattunut 40 naisen kokemuksella yksi nainen jolle olisi voinut sanoa noin.
Pakkohan sen miehen oli nimetä pillu ykköseksi kun anaalia on perinteisesti kutsuttu kakkoseksi!
Ihme marmatusta, jos se pillu on miehesi mielestä ykkönen niin silloin se on ja piste!
Meille miehille kaikista tärkein asia naisessa on pillu, jos sinulla sitä pillua ei olisi tai se olisi messuhalli = väljä, niin ei miehet naisten kanssa ole seuran vuoksi.
Mies sanoi, kyllä minusta aivan oikein pillu on naisessa kaikista tärkein, ihan samalla tavalla kulli on miehessä kaikista tärkein. Ilman sitä mulkkua, et ole saamassa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
No haloo. On munkin mielestä miehessäni paras kohta kädet, koska hän voi tehdä niin paljon hyvää minulle niillä. Teet kärpäsestä härkäsen
Ja palstatussukat tietysti yläpeukuttaa "koska eriasia miehellä"