Mies sanoi, että paras kohtani on Pillu :(
Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(
Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.
Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Jos kysytään parasta kohtaa, niin miltä se kuulostais, kun mies vastaisi: Hiukset?
Kyllä mä siitä enemmän loukkaantuisin.N48
Siis tuollaisen kysymyksen kanssahan mies voi vain epäonnistua. Ajattelet seksuaaliselta kannalta ja vastaat pillu, no, ap demonstroi mitä tapahtuu. Ajattelet ulkonäköä ja vastaat kasvot, niin sieltä tulee jotain että "sä siis ajattelet että mun maha on ihan kauhee, yhyy..." Ajattelet urheilullisesti ja vastaat reidet, niin sitten tulee että "ne on niin paksut kun mä olen käynyt liikaa laskettelemassa ja lenkillä ja sitäpaitsi oon salilla tehnyt kaksi kuukautta vatsoja ja säkin näköjään huomaat ettei se auta mitään, yhyy..."
Ja jos kaikki tuollaiset sudenkuopat onnistuu kiertämään ja vastaamaan vaikka ne hiukset joista ei naisen mieleen assosioidu mitään angstia, niin sitten ainakin saa kuulla että noinko pinnallinen
Juurikin näin. Tässäkin tapauksessa miehen pitäisi olla ajatusten lukija, jotta osaisi vastata juuri oikein, eli sen vastauksen, mitä nainen odottaa. Joskus nainen ei edes itse tiedä, mikä on oikea vastaus, siinä ei ajatustenlukukaan auta, ja on niitäkin kysymyksiä, joihin on mahdoton vastata oikein. Kannattaa näissä tapauksissa teeskennellä vaikka aivohalvausta, niin saa käännettyä huomion johonkin muuhun.
Ei kannata kysyä, jos ei kestä totuutta. Hommaa itsellesi epärehellinen ketku, niin saat kuulla kauniita asioita rumien tekojen välissä.
Valtavan paljon kiitoksia, että sain lukea nämä vilpittömät vastaukset. Uskon nyt entistä vahvemmin, että suurin piirtein kaikki miehet ovat täysin alapääohjautuvia. Kuvottaa, yritän sulkea kokonaan ajatuksista. Kiitollinen olen siitäkin, etten työvuosinani ja niitä ennen ollut asiasta selvillä, koska olisi ollut sietämätöntä olla edes samassa huoneessa miesten kanssa, mistään yhteistyöstä puhumattakaan. Ajatus, etteivät kaikki ole samanlaisia elukoita, tuntuu kaukaiselta. Myös naisten vastaukset avaavat ymmärrystä elämän varrella nähtyyn ja kuultuun. Säälittävää ja vastenmielistä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Valtavan paljon kiitoksia, että sain lukea nämä vilpittömät vastaukset. Uskon nyt entistä vahvemmin, että suurin piirtein kaikki miehet ovat täysin alapääohjautuvia. Kuvottaa, yritän sulkea kokonaan ajatuksista. Kiitollinen olen siitäkin, etten työvuosinani ja niitä ennen ollut asiasta selvillä, koska olisi ollut sietämätöntä olla edes samassa huoneessa miesten kanssa, mistään yhteistyöstä puhumattakaan. Ajatus, etteivät kaikki ole samanlaisia elukoita, tuntuu kaukaiselta. Myös naisten vastaukset avaavat ymmärrystä elämän varrella nähtyyn ja kuultuun. Säälittävää ja vastenmielistä. Kiitos.
Myös islamilaisen kulttuurin perusteet avautuivat kertaheitolla.
Onko naisessa sitten jotain muuta hyvää? Enpä ole vielä yli 50 vuoden ikääni löytänyt vaikka kuinka olen yrittänyt löytää mutta rehellisyys ja realiteetit todistavat sen mahdottomaksi.
Mitä pilllun kehumisessa muka on pahaa? Olen kehunut vaimon oravapillua ja sen puristeluja vaimolle koko ikäni. Vaimo ollut hyvillään ja pitänyt treenamalla aarteestaan huolta. Siksi on myös saanut aina orgasmeja kuin meillä ollut seksiä. Naisten ulkonäkö muuttuu ikääntyessä, mutta pillu pysyy hyvänä. Siihen kun lisää rakastavan sielunkumppanin, niin yhtälö on täydellinen.
Pidä sitä mitä miehesi kehui kunnossa. Tuohan on ainoa asia miksi mies ylipäätään sietää akkaa
Onneksi ei tarvitse kysellä keneltäkään mitään. Mielummin yksin.
Rehellisyys maan perii. Ei muuten kannata kysellä jos ei kestä rehellistä vastausta. No toisaalta hyvä juttuhan tuo on että se paikka kunnossa. Älä sitä itke ole tyytyväinen sillä miehesikin näyttää olevan..
Kyllä lievä takatarjonta ja oravapillu on semmoinen yhdistelmä että sitä kandee kehua
Siis tuollaisen kysymyksen kanssahan mies voi vain epäonnistua. Ajattelet seksuaaliselta kannalta ja vastaat pillu, no, ap demonstroi mitä tapahtuu. Ajattelet ulkonäköä ja vastaat kasvot, niin sieltä tulee jotain että "sä siis ajattelet että mun maha on ihan kauhee, yhyy..." Ajattelet urheilullisesti ja vastaat reidet, niin sitten tulee että "ne on niin paksut kun mä olen käynyt liikaa laskettelemassa ja lenkillä ja sitäpaitsi oon salilla tehnyt kaksi kuukautta vatsoja ja säkin näköjään huomaat ettei se auta mitään, yhyy..."
Ja jos kaikki tuollaiset sudenkuopat onnistuu kiertämään ja vastaamaan vaikka ne hiukset joista ei naisen mieleen assosioidu mitään angstia, niin sitten ainakin saa kuulla että noinko pinnallinen sä olet. Ja jos et suostu vastaamaan mitään, niin en edes halua kuvitella, mitä siitä sitten seuraisi...
No, pientä värikynää tuossa ehkä on, mutta joka tapauksessa mieluummin vastaisin kysymykseen vaikkapa että "mikä mussa kiihottaa sua eniten". Itse asiassa monesti olenkin tuohon vastannut, vaikkei edes ole kysytty.
M55