Mies sanoi, että paras kohtani on Pillu :(
Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(
Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.
Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?
Kommentit (151)
Sinuna olisin mieluissaan on hienoa jos mies pitää vaimonsa pillusta. Nauti näistä sormettaminen, esileikki, kalu, sperma ja ylipäätään panemisesta.
No olisko sulla mahlat herähtänyt liikkeelle jos paras kohtasi olisi ollut vaikka vasemman jalan vaivaisenluu?
Mies nyt (siis perus) haluaa lähinnä pillua naiselta. Kaikki muu on kiva lisä. Kai se nyt se pillu silloin on se naisen paras kohta..
Kai niitä sitten on näitä moderneja testosteronikadosta kärsiviä miehiäkin, joille joku silmät tai ihana niskan kaari on parasta naisessa (enkä siis tarkoita mitään skullfuckingia), mutta normaalille himokkaalle miehelle nyt yleisesti ottaen on naisessa parasta pillu, peräaukko (jos tykkää vedellä anneliin), suu (siis kurvan ympärillä) ja kädet. Tisseistä ja pakaroista saa tietty visuaalista tyydytystä, mutta kyllä pillu on ykkönen!!!
Toivoisin todellakin että mieheni olisi kiinnostuneempi pillustani :(
Seksiä viimeksi 2vk sitten ja sitä ennen 2kk tauko.
Totta puhui. Mitä tekee naisella jolla ei ole pillua tai jolta sitä ei saa? Ei mitään, hyödytön neutri.
Meillä vastaus oli että koko paketti on mieluinen, mut ehdottomasti paras yksityiskohta on tissit. Ja sehän sopii mulle, vasta nykyisen poikaystäväni ansiosta opin että pienetkin rinnat voivat kiinnostaa miehiä.
Nyt kun katoin näitä mulle tuli pakko seksiin ja orgasmi
Kuule, sun miehesi on erehtynyt. Sulla ei ole pillua vaan persreikä.
Minun vaimossani on paras kohta suu.Koska se imee minun mulkkua niin ihanasti joskus ihan laukean hänen suuhun.Tuntuu taivaallielta haluan aina vaan lisää.
Minä olisin ainakin kiinostunut.Haluaisin naida vaikka joka päivä.Ja antaa ja saada suusexsiä
mut muista ap että se on just sinun pillu, eikä kenenkään muun. mitä muuta naisessa muka on? jos naisella ei olisi pillua, niin mitä helvettiä miehet niiden kanssa muuten aikaa viettäis? elätte pumpulissa.
Opettelisit itse pilkun ja pisteen oikean käytön ennen avautumista. Mars pesemään hiekat pois Pillustasi😎
mieheni mielestäni minunkin paras kohtani on häpyhuulet? mietin koko yön yli mikä miestäni vaivaa
Lopultahan on niin että jokainen ihminen on oman persreikänsä reunat
Siis hetko, oliko kysymys että mikä on paras kohta? Mies varmaan ajatteli että mikä kohta tuntuu parhaalta. Mitä jos kysyisi että mikä kohta on parhaan näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Kysyi muuten vuonna 2015...
Hahhah, niinpä kysyikin. Ja vastauksia on kirjoiteltu vuosina 2015, 2017 ja 2018 :D Yksi vuosi on näköjään jäänyt palstalaisilla väliin asian käsittelyssä.
Toistan aiemman: ei sulla oli pillua vaan peppureikä. Aika kamalaa, että se on sun paras kohta mutta ymmärrän kyllä miksi.
Kysyi muuten vuonna 2015...