Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että paras kohtani on Pillu :(

Vierailija
12.08.2015 |

Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(

Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.

Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vitsi, mutta kyllä munkin vaimolla Pillu on sarjassa erittäin hyvä, väittäisin että ihan parhaita joita mun kohdalle on osunut =)... vaikka en pääse keuliin, olen varmaankin saanut mahdollisuuden paneskella kuuden naisen kanssa, että näin =)

hyvä mutta kaunis (karvoilla tai ilman)

Vierailija
82/151 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin näyttävät pillunsa julkisesti. https://twitter.com/VickyVetteTop/status/1059022835954475008

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkin näyttävät pillunsa julkisesti. https://twitter.com/VickyVetteTop/status/1059022835954475008

Twitter onkin siitä hyvä että se on täysin estoton.

twitter.com/face_pussy

Vierailija
84/151 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt, jos et halua kuulla vastausta?

Vierailija
85/151 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on ihanasti sanottu. Minäkin jumaloin mieheni penistä.

Vierailija
86/151 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kerrankin rehellinen ja taas valitetaan

Vierailija
87/151 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten miehet teitää, pilluissa on eroja. Kautta maailman historian hyvistä pilluista on tapeltu ja kuoltukin. Herkkujen herkku on parasta nautintoa maailmassa mitä mies voi saada.

Vierailija
88/151 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistan aiemman: ei sulla oli pillua vaan peppureikä. Aika kamalaa, että se on sun paras kohta mutta ymmärrän kyllä miksi.

Tämä oli paras - ja lisäksi ihan totta! Hah hah!

Vierailija
89/151 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Olipa taas miehen suusta tyhmä vastaus. Jos haluat tutustua parempaan mieheen niin tuu kurkkaa mua suomi24 treffi palstalle : ) krisse127

Vierailija
90/151 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitsiä

Vierailija
91/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä sain suhteemme alkuaikoina tietää että parasta minussa on "kauniit silmät ja ihana tiukka pillu".

Onneksi nykyään vuosien jälkeen on tullut jo sivistyneempääkin kehumista, mutta jätti tuo jäljen. Pelkään että syvimmiltään olen vain hyvä pillu.

Rakkaani on uskomatonta kyllä oikeasti sivistynyt ja fiksu, hyväkäytöksinen mutta myös umpirehellinen mies :)

En ole ottanut asiaa esille myöhemmin, mutta uskon että hän ihmettelisi ja häpeäisi tuota.

Mutta ei tuota unohtaa voi. Eikä juteltu parhaasta kohdasta toisistamme vaan siitä mikä on parasta toisissamme.

Minun vastaukseni miehelle tosi hyvästä seksistämme huolimatta oli ihan toisenlainen.

Vierailija
92/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä sain suhteemme alkuaikoina tietää että parasta minussa on "kauniit silmät ja ihana tiukka pillu".

Onneksi nykyään vuosien jälkeen on tullut jo sivistyneempääkin kehumista, mutta jätti tuo jäljen. Pelkään että syvimmiltään olen vain hyvä pillu.

Rakkaani on uskomatonta kyllä oikeasti sivistynyt ja fiksu, hyväkäytöksinen mutta myös umpirehellinen mies :)

En ole ottanut asiaa esille myöhemmin, mutta uskon että hän ihmettelisi ja häpeäisi tuota.

Mutta ei tuota unohtaa voi. Eikä juteltu parhaasta kohdasta toisistamme vaan siitä mikä on parasta toisissamme.

Minun vastaukseni miehelle tosi hyvästä seksistämme huolimatta oli ihan toisenlainen.

Toi on hyvä. Hilloat tuota ajatusta vielä vuosikymmenen tai pari, ja joskus, kun jokin erityisen tärkeä riita kyntää mustimmissa vesissä, parkaiset oikein lujaa että ”Mä olen ollut sulle vaan pelkkä pillu! Aina! Ihan alusta asti!”

Vierailija
93/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen yhdeksänkymmentä lukua tavattiin vaimon kanssa, hän oli(on melkein vieläkin) alle viiskytkilonen venus, jo parin viikon päästä kehuin hänen pilluaan, sopivan kokoinen, eikä ollut liian märkä, sitä se on melkein vieläkin.

M59

Vierailija
94/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa: "kauniit silmät ja ihana tiukka pillu", nyt vain sitten "ja" sana siitä välistä.

Vierailija
95/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen ja otettu tuosta lauseesta. Monella edes se paikka ei ole hyvä.

Vierailija
96/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen, että mies kehuu ja siten myös rakastaa pilluasi. Tämä takaa parhaiten sen, että mies pysyy vierelläsi. Olen kehunut vaimoni pillua alusta asti tiukaksi eläväiseksi ja voimakkaaksi herkkupilluksi. Jumaloinut sitä aina, yhä vieläkin.  Ei ole vaimoa haitannut, että mies käy kuumana ja haluaa hänen pillua jatkuvasti. Om vaimo huolestuisi ihan varmasti, jos en jumaloisi. Luulisi naisellekin olevan tärkeää, hänen miehensä haluaa ja himoitsee juuri hänen pilluaan, eikä jonkun muun randon naisen.

Vierailija
97/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on minusta kyllä usein naisen paras kohta.

Muuten parasta on aivot, kaikki mitä sieltä tulee.

Vierailija
98/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta olis tosi säälittävää, jos mieheni sanoisi että, parassta minussa olis pillu.

Ottaskos mieskin sen "kohteliaisuutena" jos nainen sanoisi, että parasta miehessä on hänen kalunsa. En usko.

Vierailija
99/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama on minusta kyllä usein naisen paras kohta.

Muuten parasta on aivot, kaikki mitä sieltä tulee.

Minusta geenien yhteenveto on parasta. Ekan suudelman jälkeen olin ihan sekaisin ja vasta 10v kuluttua 3 lapsen jälkeen huomasin, että vaimon kasvot ovat kauniit. Ei niitä nähnyt suudellessa tai naidessakaan, kun oli silmät kiinni ja sielut yhtyi. Mutta pillu, se oli se liitin mikä kytki sielut parhaiten yhteen ja minkä kautta virta kulki. Otti heti alusta lähtien tukevan otteen, eikä  päästänyt irti ennen kuin siemenet oli lypsetty. Kertoi otteillaan  haluavansa kulliani. Tiesi ja tunti olevansa oikeasti haluttu ja rakas. Kaikkea muuta voi esittää. Siksi pillun merkitys ja käyttäytyminen on miehelle todella suuri. 

Vierailija
100/151 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo miehelle että parasta sussa on muna niin tuskin kukaan mies siitä mieltään pahoittaa...

En ole pahoittanut. Mulla on aika iso kalu ja kahdelta naiselta ole kuullut, että ovat kiinostuneita vain seksistä mun kanssa. Yhdeltä baaritytöltä baari-illan tutustumisen myötä pattayalla kuulin kans, että "I dont care about you, but i want your dick"