Mies sanoi, että paras kohtani on Pillu :(
Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(
Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.
Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?
Kommentit (151)
Minusta olisi kiva, jos mies vastaisi "pillu". Loukkaantuisin, jos vastaus olisi joku muu.
Pillu on monella naisella se paras!
Pillu on ainut oikea vastaus? Se ei välttämättä tarkoita jokaisen kohdalla, että esim. aivot olisi paljoa pisteytyksessä heikommassa asemassa.
No miehen näkökulmasta, nainen ilman pillua oli aika turha kapistus.
Emännän parhaat kohdat paremmuusjärjestyksessä: pillu, tissit, perse. Sitten on tyhjää, tyhjää, tyhjää... Ja on hänellä älyäkin.
Naurahti, kun tämän kerroin.
Miksi kysyä typeryyksiä? Ei tuollaisella kysymyksellä saa hellittelyhetkeä. Mitä jos hän olisi sanonut että korvasi, tai tissisi tai varpaasi. Varmaan odotin jotain huumorintajua, älykkyyttä tms. töhnää, joka ei varmasti pidä paikkaansa. Koko kysymys oli typerä, pilasit suhteesi, onnittelen.
Siinäpä se kuukauden syöttöporsas onkin! Kunhan miehen muna on tyytyväinen, on muu naisessa toisarvoista. Eipä ole kovin kaksinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Pilluhan on hieno elin!
Ja oikein kaunis ja soinnukas sana. Yksi suomen kielen kauneimmista sanoista minun mielestäni.
Älä kysy, jos on mahdollista, että et kestä vastausta. Itse en ainakaan aio kysyä vaimolta: Oletko halunnut seksuaalisesti jotain toista avioliittomme aikana?
M46
Jos AP:llä vaan on tosi hyvä piIIu. Kyllähän mies melkein pimpin kuin pimpin perään saattaa heikkona hetkenä lähteä, mutta Tosi hyvät on asia erikseen.
Olisiko miehen pitänyt valehdella jotain henkisestä puolesta. Mies on yksinkertainen olio. Ei kannata kysyä, ellei halua rehellistä vastausta. Kaikki muut ulkoiset asiat on ohimenevää, mutta hyvä piIIusi on ja pysyy. Se on myös varmin tae siitä, ettei mies haikaile toisen perään kun paras piIIu löytyy kotoa.
Sekä kuka ottaa asiat mitenkin. Meillä vaimo joskus puoli leikillään ( tai mistä minä tiedän) sanoi, että en minä sinusta niin, mutta rakastan sinun munaasi. Se päinvastoin hiveli itsetuntoa. Että näin paljon nainen ja mies eroavat toisistaan ajattelumaailmoiltaan.
Jos on hyvä pillu niin tuskin miehelle tulee vieraat pillut mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä pillu niin tuskin miehelle tulee vieraat pillut mieleen.
Näin on. Vaimon halukas oravaplllu ollut taivaallinen nautinto enkä ole siksi lähtenyt katsomaan olisiko ruoho vielä vihreämpää muualla. Meni nytkin vuosia ymmärtää sen hienous ja erikoisuus. Todennäkösyys löytää yhtähyvä on olematon.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies oikeassa?
Tämän ketjun perusteella kyllä.
Oon nähnyt tämän tyyppisiä miehiä.. Ei niistä yksikään oo kovinkaan fiksu ollut..
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"]
Mä jättäisin tuollaisen miehen, varsinkin jos se mun kuulten kutsuu mun alapäätäni tuollaisella nimellä.
Älä kirjoita substantiivia isolla alkukirjaimella keskellä lausetta, se kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka oisi kuinka tärkeä ruumiinosa tahansa. En käsitä mikä villitys tämän suomen kielen turmeleminen on vai onko sillä luurilla kirjoittaminen noin vaikeaa?
[/quote]
Jättäisit ihmisen tuommoisesta? Mies ei saa olla tuota mieltä sinun kanssasi?
Pilluhan on yksi suomen kielen kauneimmista sanoista. Soinnillinen, pehmeä ja pyöreä. Aivan ihana sana.
Jos kysytään parasta kohtaa, niin miltä se kuulostais, kun mies vastaisi: Hiukset?
Kyllä mä siitä enemmän loukkaantuisin.
N48
Hehheh! Kiva mies sulla! Oikeesti.