Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän omistamasta metsästä käytiin ilman lupaa varastamassa marjat

Vierailija
05.11.2023 |

Nyt sen saa sanoa ääneen kun on oikeuden päätös, että kyseessä oli varkaus koska yksityisalueelle oltiin tultu luvatta marjastamaan. Tuntuu että ihmiset, etenkin naapurit, kuvittelevat että heillä on vapaa omankäden oikeus hakea marjat toisten metsistä. Ne jokaisenoikeudet koskee ainoastaan kaupunkien, kuntien ja valtion omistamia julkisia maita ei ihmisten omia yksityisiä maita. Yksityisillä mailla liikkumiseen tarvitaan aina lupaa eikä sieltä saa kerätä esim marjoja, käpyjä, sammalta ja kiviä samalla tavalla kuin julkisilta mailta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyt yritys tämä.

0/5

Vierailija
2/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokamiehenoikeudella minä kerään sieltä mitä huvittaa ja sinä pidät rupisen turpasi kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokamiehenoikeudella minä kerään sieltä mitä huvittaa ja sinä pidät rupisen turpasi kiinni

Ne jokaisenoikeudet eivät päde yksityismailla. Ainoastaan vain julkisilla mailla. Siitä on nyt oikeuden päätös. Ap

Vierailija
4/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jokaisenoikeudet eivät päde yksityismailla. Ainoastaan vain julkisilla mailla. Siitä on nyt oikeuden päätös. Ap

Mistä maasta kirjoittelet tänne? Asiat eivät Suomessa ole niinkuin väität.

Vierailija
5/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon oikeus määräsi korvauksia?

Vierailija
6/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien Savo ei ole ollut osa Suomea? Ap

Vierailija
7/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ap:n maat merkattu joteinkin, oliko rajoilla esimerkiksi sähköistetty piikkilanka-aita? Vaikea tietää, mistä maat alkaa jos ei ole merkattu maastoon.

Vierailija
8/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet marjojen myynnistä saaduista tuotosta. Ap

Vierailija
9/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okeuden päätös "jokaisenoikeuksista" :D :D

Vierailija
10/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet marjojen myynnistä saaduista tuotosta. Ap

🤭

Vierailija
11/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀 No nyt on taas jonkun mielikuvitus lentänyt.

Vierailija
12/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ap:n maat merkattu joteinkin, oliko rajoilla esimerkiksi sähköistetty piikkilanka-aita? Vaikea tietää, mistä maat alkaa jos ei ole merkattu maastoon.

Metsän erottaa muusta maasta vanha metrin syvä oja, joka uusittiin vasta viimevuonna. Samalla uusittiin tontin rajamerkit ja lisättiin niihin huomioviirit. Ap

Vierailija
13/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin harvinainen päätös olisi tehty niin olisi se tullut julkisuuteen. Ei voi mitenkään todistaa paljonko niitä marjoja siellä metsässä on ollut.

Vierailija
14/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsän erottaa muusta maasta vanha metrin syvä oja, joka uusittiin vasta viimevuonna. Samalla uusittiin tontin rajamerkit ja lisättiin niihin huomioviirit. Ap

Niin, Jos metsässä on oja, sen yli EI SAA MENNÄ, varsinkaan, jos tikun nokassa on motonetostä hankitut huomioliivit, NIH

Vierailija
15/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perinnöksi 20 ha metsää Pohjois-Suomesta. Asun Etelä-Rannikolla. En ole edes nähnyt koko metsäpalstaa, se on kuitenkin taajaman vieressä. Toivottavasti paikalliset keräävät sieltä kaikki marjat ja sienet.

Ap:n jutut ovat pelkkää trollausta.

Vierailija
16/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitaat sen alueesi niin eivät enää käy. Natolankaa vaan ja vahva lukko porttiin. 

Vierailija
18/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien Savo ei ole ollut osa Suomea? Ap

Pitihän se arvata Vastuu kuulijalla eli tässä tapauksessa lukijalla. Aloitus on siis täyttä sontaa, koska ei ole mitään virallista linkkiäkään. Eikähän tämä ap voi tietää marjojen myynnin arvoa, kun se kerääjä on laittanut ne marjat omaan pakastimeensa eikä ole myynyt niitä.

Vierailija
19/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme laittaneet parhaisiin marjapaikkoihin kyltit että on myrkytettyä aluetta. Eivät uskalla vieraat poimia niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi