Mies sanoi, että paras kohtani on Pillu :(
Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(
Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.
Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Mä jättäisin tuollaisen miehen, varsinkin jos se mun kuulten kutsuu mun alapäätäni tuollaisella nimellä.
Älä kirjoita substantiivia isolla alkukirjaimella keskellä lausetta, se kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka oisi kuinka tärkeä ruumiinosa tahansa. En käsitä mikä villitys tämän suomen kielen turmeleminen on vai onko sillä luurilla kirjoittaminen noin vaikeaa?
No mikä se on? Pillukka vai?
Ja kyllähän se paras kohta on. Mun mielestä kysymys on silti tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi edes sanonut, että ne reunat. Nyt vaan miehesi mielestä se reikä on paras, eli ei ole osa sinua
Pilluhan ei ole mikään reikä vaan nimenomaan se kudos siinä reijän ympärillä.
Jos yrität viisastella niin älysi ei oikein riitä siihen.
Mitä muuta hyvää toivoit itsestäsi kuulevasi? Intellektiuus? Haha. Ei hyvää päivää
ootte te kyllä tavallisen juntteja, miksi pillu ei olisi hyvä, sehän on.
Minkälainen pillu sulla AP on, onko ihan tavallinen? Viirupimppi, isot häppärit tms? Eräät tuntemani miehet tykkäävät erikoispilluista. :)
Aika tylsästi sanottu ap:n mieheltä että "asiansa toimittava" mutta ei mua muuten haittais yhtään jos mies sanois et mulla on ihana pillu, päin vastoin! 😊
Pekka, ei sun paras kohta ole pillu vaan persreikä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"]Mä jättäisin tuollaisen miehen, varsinkin jos se mun kuulten kutsuu mun alapäätäni tuollaisella nimellä.
Älä kirjoita substantiivia isolla alkukirjaimella keskellä lausetta, se kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka oisi kuinka tärkeä ruumiinosa tahansa. En käsitä mikä villitys tämän suomen kielen turmeleminen on vai onko sillä luurilla kirjoittaminen noin vaikeaa?
Voi kauhee sentään? Ootko ihan oikeasti olemassa?
Oikeassa on kirjoittaja: Huolellisuus kirjoittamisessa näyttää tosiaan unohtuneen monessakin paikassa.
Hahha, oikea mies! Kaikissa naisissa parasta on pillu.
23v mies etin seksiseuraa pk seudulta
kik: daanniel000
snapchat: danieldrone21
Vierailija kirjoitti:
Olisi edes sanonut, että ne reunat. Nyt vaan miehesi mielestä se reikä on paras, eli ei ole osa sinua
Reikä ei ole osa sua, vittu mikä urpo, kenes se reikä sit on jos ei tuon
ole ylpeä siitä. Mun ex mies sanoi että minulla on harvinaisen huono ja ruma pillu.
ei ollut sekään kovin mieltä ylentävää
Vierailija kirjoitti:
Oi mä olisin ollut ihan onnessani tuollaisesta kommentista. Inhoan alapäätäni. :( Mun mies taas on sellanen mössykkä, että vastaisi "rakastan sussa joka kohtaa" juu niin varmaan. :D
12.8.2015
Eli sun miehestä haluaa sun anaaliseksiä eli sun paras paikka on ihan anaali
Tulis sota ja tappais tollaset nipottajat
Pillu on ystävä. Pilu on elämä. Ja peppu.