Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että paras kohtani on Pillu :(

Vierailija
12.08.2015 |

Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(

Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.

Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet ja naiset ajattelevat eri tavalla. Mies olisi onnellinen kuullessaan, että hänen sukuelimensä on paras kohta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
22/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa vastauksessa on outoa? kyllä minäkin vastaisin että pillu. tämä taas kertoo siitä kuinka hukassa moni nainen edelleen on siinä kuinka tärkeä ja iso osa seksi on heille koko parisuhteessa. huono pillu on kuin auto ilman renkaita, samoin sitä pillua pihtaava... M30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kauaa =DD

m15

Vierailija
24/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen (nuoren) miehen vastaus ja nyt pitää itkeä kun se ei ollutkaan mitään runollisen kaunista.

Kerron salaisuuden: suurinta osaa miehistä ei naisessa kiinnosta mikään muu kuin pillu. Sitä saadakseen nöyristellään ja madellaan yms. Jos pinppiä ei tipu, niin lähdetään vieraisiin, johon myös lähdetään jos pinpin laatu on "väljähtänyt" (vrt oluen jämät tuopissa).

Tykkäsit tai et, näin se menee.

Vierailija
25/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:51"]

Olisi edes sanonut, että ne reunat. Nyt vaan miehesi mielestä se reikä on paras, eli ei ole osa sinua

[/quote]

Kenen pillu on REIKÄ? Pillu on kokonaisuus, kaikki ne lihat ja lärpäkkeet.
[/quote]
Paras kuvaus naisen genitaaleista ikinä. Repesin nauruun junassa :D Pillu = Reikä, liha ja lärpäkkeet :'D

Vierailija
26/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on miehille pääasia.

Vierailija
27/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:31"]

Sehän se on miehille pääasia.

[/quote]

paras kohta ja pääasia on kaksi eri asiaa. 

Vierailija
28/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni olisi ihan varmasti vastannut samalla tavalla. Hän niin nauttii seksistä. Kun olen reissussa, hänellä ei taida olla minua ikävä vaan sekisn puute. On onnellinen kun tulen takaisin ja taas saa. Mikäpä siinä. Hänkään ei ole mikään ruuneberi. Yhdessä ollaan oltu jo yli 20 vuotta ja mies on uskollinen. Se on tärkeämpää kuin runoilu. Sitä paitsi tämmöinen ei-ruuneberi tyyppi on uskollista sorttia. Ei lirkuttele muille naisille (kun ei osaa!)

Vierailija
29/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:42"]

Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(

Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.

Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?

[/quote]

Rehellinen mies, olisit tyytyväinen. Moni meistä miehistä keksii väkisin jonkun hätävalheen, ettei se tunteilla seilaava nainen nyt pahastuis

Vierailija
30/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:55"]Minun mieheni vastaisi varmasti että pylly. Hän rakastaa minun hoikkaa ja kiinteää takalistoani. Toki on ihan sivistynyt ja horisisi aluksi kokonaisuudesta ja ihanista silmistä ja hymystä. Mutta yrittää aina kuvauskeikalla ottaa minusta kuvia takaa :)
[/quote]

Nuoleeko sun paskaista persereikää?

Vierailija
31/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kysytään ja halutaan vastaus... ja sitten kun vastataan rehellisesti, niin suututaan ja loukkaannutaan siitä vastauksesta :)

Vierailija
32/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän kysyit, sitten ei pidä murjottaa, jos on "väärin vastattu". Ei ole reilua peliä.
N45

Vierailija
33/151 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä kieltämään. Miehillä on ollut aina tärkein syy hakeutua parisuhteeseen pillunsaannin takia.

Vierailija
34/151 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhan on naisilla, jotka eivät ole synnyttäneet.

Vittu on naisilla, jotka ovat synnyttäneet.

Emätin on sitten se mikä on se virallinen nimi samasta asiasta ja häpy on ulos näkyvä puoli johon kuuluvat häpyhuulet ja häpykarvat.

Vierailija
35/151 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän eksyit Aiheesta

Vierailija
36/151 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne naisetkin munan perään on, ja ison sellaisen vaikka itellä pienet tissit

Vierailija
37/151 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksibkysyä jos ei kestä castausta? Ei kaikki pillut ole kauniita ja hyvän tuntusia. Miehesi selvästi rakastaa tuntumaa ja varmaa tykkää nuollakkin? Oma mieheni on kans sanonut mulle et mulla on kaunis ja täydellinen ihanan tuntunen pillu. Rakastaa myös nuolla. Kehuu toki mun muitakin ominaisuuksia ja nirsona peppumiehenä kehuu takamustani täydelliseksi, herkulliseksi, seksikkääksi ym, otan sen erittäin tasokkaana kohteliaisuutena. Kehuu myös toki muutenkin minua, eikä vain ulkoisia piirteitäni. Toivottavasti oma miehesi kehuu myös enemmän. Mielestäni kysyit kuitenkin yhtä ulkoista parasta asiaa ja sait vastauksen. Turha loukkaantua tuommoisesta. Ota kohteliaisuutena. Koska mitä olen vituista jutellut kumppanini kanssa, kaikki eivät ole kauniita tai hyvän tuntuisia.

Vierailija
38/151 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen koko pitkän yhdessäoloajan kehunut vaimon pillua. En ole uskaltanut vertailla, mutta paras ikinä ja aivan taivaallisen lihaisa, eloisa ja vielä omavaltainenkin. Jokainen mies tietää kuinka harvassa hyvät pillut ovat.  Sellaisen vuoksi on kautta maailman historian tapeltu ja kuoltu. Luuleeko joku, että se on johtunut naisen kauneudesta  tai luonteesta. Sopii lukea Kama Sutraa. Sieltä se totuus selviää.

En ole sen jälkeen vieraissa uskaltanut käydä, etten vaan menetä. Onneksi vaimo on muutenkin rakas. En toki ole uskaltanut myöntää, että tuo hunajainen pillu oli se, johon ensimmäisenä rakastuin. Jotain niin tajutonta.

Vierailija
39/151 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä jutut. Mitäs feministit siihen sanois, jos meidän muija vastaisi tuohon samaan kysymykseen et parasta on kulli?

Pitäiskö erota noin sikamaisesta akasta?

Kieltäytyä seksistä?

Tulkkaisin tuon ite lupaukseksi kunnon suikkarista tai ainakin toivoisiin niin.

Vierailija
40/151 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies oli rehellinen. Mikä muka olisi parempi kohta? Suu, käsi tai pyllynreikä? Vastaus on kuitenkin joku, minkä avulla seksuaalista nautintoa tuotetaan. Kaikki muu on keksittyä ja mielistelevää lässytystä.