Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ärsyttää!!! Ovikello soi monta kertaa ja menin avaamaan

Vierailija
28.04.2010 |

vaikka en yleensä ikinä avaa, jos en tiedä, että joku on tulossa käymään.

Kukapas siellä muu kuin tv-lupatarkastaja!!!!

Lupaa en ole maksanut koska se olis noin viidesosa mun koko vuoden tuloista.

Eteisessä on peili, joten luulin, että näki sitä kautta ton telkkarin, kun vilkuili olohuoneeseen päin, joten en yrittänyt kieltää että meillä on tv. Sen lähdettyä katsoin, niin eipä se sieltä peilistä näy, kusetti mua vaan ihan täysillä, eli ei edes tiennyt että meillä on telkkari!!

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteisiin kuulu, että jokaisella, köyhälläkin pitäisi olla joku oikeus saada uutisia ja tietoa.. En mä tv:tä ala hävittään siksi ettei nyt ole rahaa edes ruokaan. Kyllä mä maksaisin, ja olen jopa maksanut silloin kun en edes nähnyt, kun ei ollut varaa digiboxiin, kun koko ajan odottelin että olisi.. Mutta nyt riitti, kun eivät kerran muutkaan maksa. Siis työssäkäyvät ja parisuhteelliset. Mulla kun jää parisataa kuussa elämiseen, ei oikeasti huvita olla syömättä siksi että maksaisin ylestä jota en edes katso.

Onneksi hän ei ole aivan riisin laiha. Suklaat, alkoholi, limonaadit, pizzat, hamburrilaiset jäävät kyllä meidän perheeltä nauttimatta.

Tupakkaakaan ei ole varaa. Kiitos sinulle jonka luvan mekin maksamme.

Me taas maksamme tuhansia euroja veroja joka kuukausi, jotta sinunkin lapsesi voisi käydä terveyskeskuksessa, koulussa, päiväkodissa ja käyttää muitakin kunnallisia palveluja, joihin teillä tuskin muuten olisi varaa. Jostain nekin rahat kerätään.

Tv-lupamaksua en kuitenkaan maksa,

Vierailija
22/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli televisiota tai ei. Lupa maksetaan ja hymyilen, ai että minä hymyilen leveästi. Silloin toiveeni on täytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän noin kansanedustajat sun muut isokenkäisetkään sitä maksa.

turha uikuttaa, että kansalaistenkaan pitäisi maksaa kun ei edes herrat ja hidalgot maksa. Niitähän on jopa jäänyt kiinni maksamattomuudesta ;-)

Vierailija
24/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli televisiota tai ei. Lupa maksetaan ja hymyilen, ai että minä hymyilen leveästi. Silloin toiveeni on täytetty.

Vierailija
25/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka näkee suoraan ovelta, meillä taas ei ole digiboxia jolla kanavia voisi katsoa. Käytetään telkkaria pelikoneiden näyttönä ja leffojen/sarjojen katsomiseen dvd:ltä, en oikeasti edes ajatellut olevani velvollinen maksamaan lupaa kunnes tuli tarkastaja ja sanoi että lupa on maksettava jos omistaa telkkarin, ei väliä onko digiboxia vai ei. Epäreilua minusta!

Vierailija
26/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka näkee suoraan ovelta, meillä taas ei ole digiboxia jolla kanavia voisi katsoa. Käytetään telkkaria pelikoneiden näyttönä ja leffojen/sarjojen katsomiseen dvd:ltä, en oikeasti edes ajatellut olevani velvollinen maksamaan lupaa kunnes tuli tarkastaja ja sanoi että lupa on maksettava jos omistaa telkkarin, ei väliä onko digiboxia vai ei. Epäreilua minusta!

Vierailija
27/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkalaatikossa, kukkaruukussa muovipussissa, pyykkikorissa...

Vierailija
28/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä summahan siitä on kertynyt vuosien saatossa. Mutta kun on rehellinen niin on.

Vierailija
29/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMÄT. Miksi avaatte oven? En ole koskaan maksanut tv-lupaa...tarkastaja saa ihan rauhassa soittaa ovikelloa niin paljon kuin haluaa, mutta en avaa ovea jos en tiedä kuka on tulossa.

Sanoi että ei aukase ovea kenellekkään, mutta aukasi kun ovikello soi,luuli että tyttöystävä tuli kaupungilta ja avain unohtanu kotiin.

Vierailija
30/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oikeasti katsota televisiota ja minua veetuttaa ajatella, että kohta maksetaan veroja tonni vuodessa palvelusta jota emme käytä eikä kukaan oikeasti tarvitse. Samalla lapsen luokalla on 30 oppilasta ja isomummo on julkisessa laitoksessa, missä jonkun on pakko käydä joka päivä tarkistamassa onko hän syönyt ja joutuuko makailemaan likavaipassa. Kyllä harmittaa! Ylellä saisi pyyhkiä mummon per*een!

Vierailija
31/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oo koskaan ollukaan. eikä tule. Mutta jos media maksu tulisi, maksaisin sen, koska hyvin usein meillä on radio auki ja nimen omaan yle 1, maksaahan niidenkin tuottaminen ja nettipalvelut. Maksusysteemin vaan pitäisi olla järkevä, mielummin pienempi hlökohtainen kuin iso talouskohtainen.

Kaikillahan kuitenkin on mahdollisuus television hankintaan, harva jättää television ostamatta sen takia, että ei oikeasti voi käyttää tai hyödy (sokea tms) televisiosta...

Ja muuten tv-lupatarkastajilla ei ole kotietsintälupaa, juttelin kerran erään tarkastajan kanssa kun olin porraskäytävää siivoamassa ja se totesi, että turhaan heitä pelätään, heillä ei oo mitään sanomista, jos "vierailun" kohde sanoo, ettei televisiota ole. Meillä tarkastajaa ei ole käynyt, mutta ei meillä kyllä ole antenniakaan, se oli ensimmäinen, mikä lähti tuolta katolta kun tämä talo ostettiin.

Muistan kyllä senkin ajan, kun tv-lupatarkastaja tuli ihan sisälle asti ja tarkasti jopa verhon taustat, ettei missään oo piilossa tv:tä.

Vierailija
32/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että ei aukase ovea kenellekkään, mutta aukasi kun ovikello soi,luuli että tyttöystävä tuli kaupungilta ja avain unohtanu kotiin.

Vierailija
33/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhteisöllisyyttä maksaa tv-lupa. Se on suomalaisuutta! Minä herkistyin. Me ollaan samaa maata.

Vierailija
34/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkalaatikossa, kukkaruukussa muovipussissa, pyykkikorissa...

Vierailija
35/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... miten jollakin ei ole varaa maksaa lupaa.

Olen tyoton kahden lapsen yksinhuoltaja ja olemme toimeentulon asiakkaita. Ja olen aina maksanut tv-luvan!

Vierailija
36/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks Maikkari sai mm-kisatkin

Vierailija
37/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aito sinivalkoinen teko, maksaa televisiolupa.

Olen aina maksanut ja tulen maksamaan. Veikkaan että suurin osa maksamatta jättäneistä on vasemmistoa.

Vierailija
38/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyoton kahden lapsen yksinhuoltaja ja olemme toimeentulon asiakkaita. Ja olen aina maksanut tv-luvan!

Me muut kato ei saada.

Vierailija
39/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet kuitenkin yhteiskunnan elättinä.

Tv-lupamaksu on pieni summa siihen verrattuna mitä me työssäkäyvät maksamme veroja.

Vierailija
40/108 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on puhelin. Ja hän osaa sitä käyttää jos avain unohtuu kotiin.

Ja mitä te itkette että jos osa maksaa tv-lupaa, ja osa ei, niin maksu nousee. KENENKÄÄN ei ole pakko sitä maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi