Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa naiset miten teiltä saa helposti seksiä

Vierailija
01.08.2015 |

Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?

Kommentit (239)

Vierailija
161/239 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi yleistää liikennevalot matkamalli naisille että voi näyttää vihreää valoa silloin kun mieli tekee munaa tai haluaa antaa suikkarin niin maailma olisi naitavampi paikka

Vierailija
162/239 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti ei saa kukaan. Jos mies on komea ja hyväkroppainen, käyttäytyy hyvin ja välillämme on kemiaa, aletaan olla jo lähellä. Mutta vielä pitää luottaa mieheen ja olla varma, että hän on kanssani tosissaan ja ettei hae minusta pelkästään hetken huvia.

miksei voi vaan ottaa seksiä seksinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/239 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä sitä ei voi teeskennellä. Moni nainen puhuu itsevarmuudesta, mutta luulen että se itsevarmuus tulee mieheen siitä, että mies on aidosti tosi kiinnostunut seksistä ja naisista ja säteilee seksuaalista karismaa. Joihinkin miehiin retkahtaa hetkessä, ja usein se liittyy silmiin katsomiseen, hyvään ryhtiin, itsevarmaan olemukseen, miellyttävään ääneen ja hyviin käytöstappohin, mutta mukana on myös salainen ainesosa, joka on sitä kemiaa, jota on tai ei ole. 

Vierailija
164/239 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä sitä ei voi teeskennellä. Moni nainen puhuu itsevarmuudesta, mutta luulen että se itsevarmuus tulee mieheen siitä, että mies on aidosti tosi kiinnostunut seksistä ja naisista ja säteilee seksuaalista karismaa. Joihinkin miehiin retkahtaa hetkessä, ja usein se liittyy silmiin katsomiseen, hyvään ryhtiin, itsevarmaan olemukseen, miellyttävään ääneen ja hyviin käytöstappohin, mutta mukana on myös salainen ainesosa, joka on sitä kemiaa, jota on tai ei ole. 

Tuo taitaa olla totta.

Osa siitä paljon puhutusta "kemiasta", jota erityisesti naiset kaipaavat, taitaa olla tunne siitä, että mies on oikeasti sekä ihastunut / rakastunut naiseen että haluaa häntä myös seksuaalisesti. Eli aidosti rakastunut ja halukas mies on sekä silminnähden ihastunut että toimii myös itsevarmasti ja "vie".

Vierailija
165/239 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti ei saa kukaan. Jos mies on komea ja hyväkroppainen, käyttäytyy hyvin ja välillämme on kemiaa, aletaan olla jo lähellä. Mutta vielä pitää luottaa mieheen ja olla varma, että hän on kanssani tosissaan ja ettei hae minusta pelkästään hetken huvia.

Olen ihan samaa mieltä. Olen N51.

Osaan ottaa seksin seksinä, eli ulkonäkö on toissijaista silloin, kun haluaa vain päästä naimaan. Toki yleissiisti kaveri täytyy olla.

Jos seksitreffeillä onkin mies, josta en viehäty, en todellakaan näytä sitä. Itse asiassa olen huomannut, että olen seksissä paljon rennompi ja vapautuneempi sellaisen kumppanin kanssa, joka ei erityisesti vedä minua puoleensa. Sitä 'kemian' mahdollisesti mukanaan tuomaa jännittämistä ei ole.

Suoraan tunnustan, että minut saa kuumaksi mies, joka reippaana tarttuu silmieni edessä kaluunsa, joka on siinä vaiheessa jo valmiudessa, esittelee sitä vähän, vetelee hitaasti eteen ja taakse. Nähdessäni kovana tapittavan kullin kostun siitä ajatuksesta, että pian tuo ahnas peto on pilluani takomassa ja siitä nauttimassa.

Vierailija
166/239 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan ottaa seksin seksinä, eli ulkonäkö on toissijaista silloin, kun haluaa vain päästä naimaan. Toki yleissiisti kaveri täytyy olla.

Jos seksitreffeillä onkin mies, josta en viehäty, en todellakaan näytä sitä. Itse asiassa olen huomannut, että olen seksissä paljon rennompi ja vapautuneempi sellaisen kumppanin kanssa, joka ei erityisesti vedä minua puoleensa. Sitä 'kemian' mahdollisesti mukanaan tuomaa jännittämistä ei ole.

Suoraan tunnustan, että minut saa kuumaksi mies, joka reippaana tarttuu silmieni edessä kaluunsa, joka on siinä vaiheessa jo valmiudessa, esittelee sitä vähän, vetelee hitaasti eteen ja taakse. Nähdessäni kovana tapittavan kullin kostun siitä ajatuksesta, että pian tuo ahnas peto on pilluani takomassa ja siitä nauttimassa.

Tuli tästä vain mieleen, että kun tavattiin tutun kanssa pari päivää sitten, hänen terskanpäänsä ja esinahan reunat olivat ihan kirkkaan nesteen peittämät, ja kun nätisti suullani sitä maiskuttelin ja nousin etukumarasta ylös, kalusta suuhuni pingottui todella kestävä spermalimavana! Uudestaan sitten ryhdyin putsaushommiin.

Vierailija
167/239 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kostuisin, niin en anna miehelle, joka ei ole kohtelias ja kuuntele. ;)

Todella kypsää käyttää seksiä " kauppateon " välineenä ja sitten ihmetellä miksi mies lähtee lätkimään tai muuta. Miten voi olla antamatta jos kostuu koska jos nainen kiinnostaa ja alkaa kunnolla seisoa niin kyllä kullia pitää päästä hankaamaan. Ei sellaisen seurassa seiso kelle ei antaisi munaa

Vierailija
168/239 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan tunnustan, että minut saa kuumaksi mies, joka reippaana tarttuu silmieni edessä kaluunsa, joka on siinä vaiheessa jo valmiudessa, esittelee sitä vähän, vetelee hitaasti eteen ja taakse. Nähdessäni kovana tapittavan kullin kostun siitä ajatuksesta, että pian tuo ahnas peto on pilluani takomassa ja siitä nauttimassa.[/quote]

Vähän sellainen kokemus, ettei näitä naisia ole liiemmin. Harmi. Tosi harmi.

Vierailija
169/239 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sellainen kokemus, ettei näitä naisia ole liiemmin. Harmi. Tosi harmi.

Ei tosiaan ole vaan sellasia jotka kattoo kauhuissaan ja juoksee karkuun kun otat kullin esiin

Vierailija
170/239 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös äiti kirjoitti:

yli 20 sentisellä lohkee

Se on kyllä totta. Pillu alkaa heti sykkiä ja limottua, kun sille esitellään kookasta elintä, joka pyrkii reisien väliin.

Vierailija
171/239 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin, että mies katsoisi pitkään silmiini, hymyilisi ja tulisi luokseni. Sanoisi sitten edelleen silmiini seksinjanoisesti katsoen, että haluaisi näyttää minulle jotain, mistä varmasti pitäisin ja että saisin halutessani nauttia siitä.

Vierailija
172/239 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstisi oli ihana antaisitkohan sinä myös panna. puh. 0451136575 mauno 

Vierailija
173/239 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma Lissu kirjoitti:

Annan jos kulli yli 20 senttiä.

15cm ukot helvettiin mun seksistä. 😠

Saattaa olla kumimuna kovassa käytössä.

Vierailija
174/239 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin yrittäisin. sitäjaksamista puh.0451136575 mauno.

Vierailija
175/239 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ekoilla treffeillä/baarissa antanut, joten seksi vaatisi tutustumisen minun kanssani ja useamman tapaamisen. Mutta kerran melkein lankesin itsevarmaan mieheen, joka tanssi kanssani, veti minut todella lähelle ja piti katsekontaktin koko ajan ja melkein suuteli lopussa. Jos joku oikotie pitäisi sanoa niin kyllä se olisi tuo vie älä vikise tapa. Tuohon sinun pitää sitten vaan olla todella itsevarma/komea ja sen naisen täytyy olla kiinnostunut. Pakit sai kyllä tämäkin mies.

Vierailija
176/239 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää seksiä? Ole komea, itsevarma ja kerro mitä haluat. Saatat saada pakit naisiltä, jotka eivät halua pelkkää seksiä, mutta jos itse haluan pelkkää seksiä niin lähden kyllä sen miehen mukaan, joka lupaa tyydyttää minut sängyssä kuin sen mukaan, joka haluaa esitellä minut äidilleen. Ja siis helpompi tutustua ensin Tinderissä kuin esim baarissa, tuntemattoman mukaan ei enää uskalla nykyään lähteä.

Vierailija
177/239 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompsa

Vierailija
178/239 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastaja on niin tavallisen näköinen mies kuin olla voi. Ei erotu massasta mitenkään. Mutta ne puheet ja otteet joilla hän toimii ovat uskomattomia. Samoin joku meidän välinen hormonien/feromonien yhteensopivuus. Heittäydyin jo ensi tapaamisella aivan saman tien uskomattomaan seksiin. Just se tietty itsevarmuus, olematta kuitenkaan ylimielinen. Kuinka hän kertoo haluavansa juuri minut, sanoo ihania, seksikkäitä ja irstaita asioita minusta ja jokainen teko ja kosketus tuntuu täydelliselle. Itse en välitä yhtään mistään hitaasta viettelystä tai esileikeistä. Se olen usein minä joka raahaa häntä kohti sänkyä tai pyytää tulemaan sisälleni samantien.

Mutta häntä kohden voin kuvitella/olen tavannut lukemattomia miehiä joiden kanssa sama ei toimi. Eikä se ole mistään yksittäisestä ominaisuudesta kiinni. Mies voi olla vaikka kuinka täydellinen, mutta jos ei kolahda, niin sitten ei vaan kolahda

Vierailija
179/239 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat minut tuntemaan itseni haluttavaksi, niin melko todennäköisesti haluan sinua sen seurauksena. Huom! Ei riitä, että haluat panna ketä tahansa, vaan sinun pitää halua juuri minua, ja tuoda se esiin uskottavasti ja samalla lempeästi ei mitenkään uhkaavasti tai aggressiivisesti.

Vierailija
180/239 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paksulla lompsalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi