Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa naiset miten teiltä saa helposti seksiä

Vierailija
01.08.2015 |

Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?

Kommentit (239)

Vierailija
1/239 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:52"]

No multa saa helposti sillä tavalla, että rakastuu muhun ja saa mut rakastumaan. Annan silloin joka päivä ja monta kertaa päivässä

[/quote] no sinähän laajasti vastasit aplui  kysymykseen joka kuului kuinka tällainen onnistuu ?

Vierailija
2/239 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:17"]

Huomioonottaminen on toiminut. Vaikken varsinaisesti tarvitse apua esimerkiksi tavaroideni kantamisessa niin joskus mies on kuitenkin auttanut ottamalla itse painavimman laukun kantaakseen ja se oli minusta huomaavaisesti ajateltu. Samaan sarjaan menee kuunteleminen ja muutkin asiat joilla osoittaa että olen tärkeä.

[/quote]

Oonko jotenki erikoinen jos tällaiset asiat on olleet itsestäänselvyyttä pienestä pitäen ? Lisäksi nää teidän kuunteluneuvot yms on lähinnä suhteeseen sopivia mut sanokaas millä perusteella annatta uudelle tuttavuudelle satunnaista seksiä esim miehille baarissa tai kotibileissä ?? 

m24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/239 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:42"]

Haluisin naiset kysyä teiltä, että miksi meidän pitää tehdä niin iso määrä töitä saadakseen seksiä? Onko seksi jotain sellaista mistä te ette nauti? Nautitte miehen seurasta ja hemmottelusta ja seksi toimii ikäänkuin palkkiona. Vai miten tämä oikein menee. Jos oletetaan että aikuiset naiset tykkäävät seksistä, niin miksi teiltä saa sitä niin vaikeasti? Ja miksette itse metsästä mulkkua aktiivisesti, jos seksi on kivaa?

[/quote]

Rakastan seksiä! Antaisin lähes kaikille ja jahtaisin mulkkua oikein antaumuksella, mutta sitten olisin miesten mielestä lutka ja kukaan ei huolisi minua parisuhteeseen. Kun loppuu huorittelu ja neitsyyden vaaliminen, niin minultakin heruu pillua. Että niin makaa kuin petaa.

Haluaisin, mies, kysyä sinulta, että miksi sinun pitää saada panna kaikkia naisia, mutta suhteeseen et kelpuuta naista, joka on pannut kaikkia miehiä?

[/quote]

Tiedätkö että tuo naisen huoran maine panemisesta johtuu juuri siitä koska naiset saa aina seksiä joltain mieheltä niin olisi niin epäreilua jos naiset vois panna jatkuvasti ja hallita miehiä vielä nykyistä enemmän joten siksi ollaan kehitetty teoria että ne miehet ketkä saa paljon ja panee paljon on onnekkaita ja juurikin siksi näin koska naisilta saaminen voi olla todella hankalaa kuten jätkien kesken tiedetään. Tätä nainen ei vain voi ymmärtää vaan luulee että mies voi panna "naisen markkina-arvolla " ketä vaan sillä huomiolla mitä nainen itse saa miehiltä ( eli paljon ) Vaikka todellisuudessa se paneminen ei onnistukkaan niin vain ja tämän naiset tajuais vasta sitten jos olis hetken miehenä

Vierailija
4/239 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tuohon ap:n kysymykseen suoraan.

Ensinnäkin lämpenen lepertelystä. Mä kuumennun heti, jos mies tulee sanomaan ujostelematta, että sä olet tosi kaunis. Tai että sulla on ihanat jalat tai hiukset niin nätisti tänään. Mitä tahansa kivaa. Kuumenen kyllä heti.

Toisekseen lämpenen kosketuksesta. Sen ei tarvitse olla aluksi yhtään rohkeaa. Jos komea mies vaikka kättelee mua, kiinnitän heti huomion miehen vahvoihin ja karvaisiin käsivarsiin, ja kun tunnen jämäkän kouran pitävän kättäni, olen jo aika kuuma. Tai mies voi hipaista ohimennen selkää ja hymyillä. Tai lyödä vaikka ylävitosen, ihan sama. Pieni viaton kosketus on tärkeää. Silloin joko hymyilen ja katson silmiin, mikä tarkoittaa, että saa koskea enemmän. Tai sitten punastun ja katson maahan, mikä on vielä varmempi merkki siitä, että vatsassani on pyörähtänyt ympäri ja olen jo aivan valmista kauraa suudeltavaksi. Jos en ole kiinnostunut miehestä, näytän välinpitämättömältä tai peräännyn vähän. Silloin on turha jatkaa pidemmälle.

Toivottavasti näistä on jollekin apua.

Vierailija
5/239 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:17"]

Huomioonottaminen on toiminut. Vaikken varsinaisesti tarvitse apua esimerkiksi tavaroideni kantamisessa niin joskus mies on kuitenkin auttanut ottamalla itse painavimman laukun kantaakseen ja se oli minusta huomaavaisesti ajateltu. Samaan sarjaan menee kuunteleminen ja muutkin asiat joilla osoittaa että olen tärkeä.

[/quote]

Oonko jotenki erikoinen jos tällaiset asiat on olleet itsestäänselvyyttä pienestä pitäen ? Lisäksi nää teidän kuunteluneuvot yms on lähinnä suhteeseen sopivia mut sanokaas millä perusteella annatta uudelle tuttavuudelle satunnaista seksiä esim miehille baarissa tai kotibileissä ?? 

m24

[/quote]

Niin  totta. Vaikka olen luonnostaan kohtelias jne. seksin saaminen ei todellakaan ole mikään varma juttu.

Vierailija
6/239 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt mietin kohtaamista baarissa, niin lähtökohta on, ettei saa olla liian humalassa. Känniörveltäjä ei saa minulta koskaan. Ulkonäöllä on toki väliä, ei tarkoita sitä että vain baarin komein mies saa, mutta joku juttu ulkonäössä pitää olla, mistä viehätyn. Se voi olla kauniit silmät tai hymy, atleettinen vartalo (jonka päällä saa olla myös läskiä, kunhan mies näyttää vahvalta) tms. Siisisti pukeutunut, ei pitkät hiukset yms. pieniä seikkoja.

Pitää olla kykeneväinen järkevään puheluun, vaikkei mitään syväluotaavaa keskustelua tarvitsekaan käydä. Hauska pitää olla, kuiva huumori puree ja näillä herää se eka mielenkiinto. Katsekontakti ja se, että näyttää kiinnostuksensa minuun, eleet. Niin että tunnen että olemme vertaisia ja mikä tahansa on mahdollista, ei niin että olen yksi jonossa, jota hän käy läpi saadakseen jonkun mukaansa, tällaisen huomattuani saa jatkaa matkaa jonossa eteenpäin hyvin nopeasti.

Pientä flirttiä, mutta ei liian tyrkkyä, haluan myös osallistua viettelyleikkiin enkä olla vain kohteena. Hieman viipyilevat katseet ja joku kiva kosketus (ei tissit/perse, esim. reisi ok). Sellaista tyylikästä etenemistä, minkä ei toki tarvitse kestää koko iltaa, koska emmehän halua tuhlata kenenkään aikaa, jos ei kiinnosta niin on vain oikein tuoda se tietoon, niin kumpikin saa jatkaa matkaansa ja löytää kenties jotain muuta. Jos kiinnostaa, niin kumpikin osaa tuoda tämän luontevasti tietoon näyttämällä juuri em. liikkeillä.

Tällaisista tilanteista olen lähtenyt yhden illan juttujen matkaan.

Vierailija
7/239 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 jatkaa, että ehdottomasti luontaantyöntävin piirre on EPÄTOIVO ja apatia. "Kun mää oon vaan tämmönen, ei kai suakaan kiinnosta sen kummemmin, miten sää mun kanssa ees viittit jutella, elämällä ei ole mitään annettavaa, elämä on paskaa." En halua olla olkapäänä yhden illan jutulle anteeksi vain.

Vierailija
8/239 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:12"]

Minä olisin pari viikkoa sitten voinut antaa yhdelle miehelle töissä. Hän ei ole edes kovin hyvännäköinen, mutta fiksu ja hauska, vähän sellainen standup-koomikko. Osaa nauraa itselleen, juttelee ja kuuntelee, ja kun vähän tarkemmin tutustuu, komediarutiinin alta paljastuu herkkä ja sympaattinen tyyppi, kaikin puolin herrasmies. Ihan ensin huomasin ajattelevani, että hänen sylissään olisi hyvä nukkua. Sitten tulivat fantasiat. Huh, toivottavasti hän ei saa koskaan tietää niistä...

[/quote]

Anna sille? Miksi naiset teette seksistä niin suuren asian. Ihana juttu josta molemmat voivat nauttia :)

[/quote]

a) olen naimisissa

b) meillä on noin 15 vuoden ikäero

c) en usko että häntä edes kiinnostaisi 

[/quote]

Hei Nainen!
En ehkä ole ihan stand-up koomikko, mutta olen itse jutellut töissä viime aikoina enemmän yhden naisen kanssa, joka on mua varmaan 10 vuotta vanhempi. Siinä jutellessa on tullut kyllä seksikin mieleen. Mutta olemme molemmat naimisissa, joten arvelin, että häntä taas ei kiinnostaisi, joten en ole edes lähtenyt yrittämään mitään.

Niin että äläpäs sinäkään sano, eihän sitä koskaan tiedä :)

Vierailija
9/239 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan tanssia. Minulta sai helposti kun mies tuli ravintolassa hakemaan tanssiin. Ajattelin, että mitähän tästäkin tulee. Yllättäen tuo mies veikin ihanaan tuliseen tangoon ja tanssi todella hyvin ja intohimoisesti, niinkuin tangoon kuuluu. Olin heti valmis ja mies hoiti lopunkin hienosti samalla intohimolla. Ai mikä muisto jäi. Valitettavasti en ole häntä sen jälkeen tavannut.

Vierailija
10/239 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:12"]

Minä olisin pari viikkoa sitten voinut antaa yhdelle miehelle töissä. Hän ei ole edes kovin hyvännäköinen, mutta fiksu ja hauska, vähän sellainen standup-koomikko. Osaa nauraa itselleen, juttelee ja kuuntelee, ja kun vähän tarkemmin tutustuu, komediarutiinin alta paljastuu herkkä ja sympaattinen tyyppi, kaikin puolin herrasmies. Ihan ensin huomasin ajattelevani, että hänen sylissään olisi hyvä nukkua. Sitten tulivat fantasiat. Huh, toivottavasti hän ei saa koskaan tietää niistä...

[/quote]

Anna sille? Miksi naiset teette seksistä niin suuren asian. Ihana juttu josta molemmat voivat nauttia :)

[/quote]

a) olen naimisissa

b) meillä on noin 15 vuoden ikäero

c) en usko että häntä edes kiinnostaisi 

[/quote]

Hei Nainen!
En ehkä ole ihan stand-up koomikko, mutta olen itse jutellut töissä viime aikoina enemmän yhden naisen kanssa, joka on mua varmaan 10 vuotta vanhempi. Siinä jutellessa on tullut kyllä seksikin mieleen. Mutta olemme molemmat naimisissa, joten arvelin, että häntä taas ei kiinnostaisi, joten en ole edes lähtenyt yrittämään mitään.

Niin että äläpäs sinäkään sano, eihän sitä koskaan tiedä :)

[/quote]

Jotenkin ilahduin kovasti kirjoituksestasi, kiitos siitä! Minä en enää koskaan näe tuota hauskaa miestä, josta kerroin - hän oli vain pätkätöissä työpaikallani. Mutta olin häneen silmittömän ihastunut ja aika häkeltynytkin omista tunteistani. Hän olisi kyllä saanut minulta mitä vain olisi keksinyt pyytää. 

Luulen että naisella on paljon korkeampi kynnys tehdä aloitetta, vaikka olisi kiinnostunutkin, joten mahdollinen ehdotus jää sinun tehtäväksesi. Minun ihastukseni ja minä kärsimme molemmat unettomuudesta, ja yhtenä aamuna minulle tuli mieleen ehdottaa että etsitään sokkeloiselta työpaikaltamme joku piilopaikka ja mennään yhdessä päiväunille. En uskaltanut kuitenkaan. Luultavasti hän olisi ottanut sen vitsinä, mutta kuka tietää.

Vierailija
11/239 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näitä juttuja lukee vain pieni luultavasti sama porukka ihmisiä ja olen todella sitä mieltä että suuri osa naimisissa olevista ihmisistä sekä naisista että miehistä eivät tuosta vaan noin vain lähde pettämään puolisoaan vaikka tilaisuuksia olisi. Kun näitä juttuja lukee saa helposti sellaisen kuvan. Eli samatko ihmiset näitä kirjoittelevat. Ilmeisesti.
.. Olisko näin?

Vierailija
12/239 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No multa saa helposti sillä tavalla, että rakastuu muhun ja saa mut rakastumaan. Annan silloin joka päivä ja monta kertaa päivässä.

Vierailija
13/239 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä tanssilattialla katsekontalsi ja osaat tanssia, tulet ja otat mitä haluat, etkä kysele lupia, t. itsevarmuus. älä kuitenkaan lyö yli :D

Vierailija
14/239 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään  määrätietoisesta käytöksestä, mut sillon jos nainen ei oo kiinnostunut niin voi olla aika turn-off

Vierailija
15/239 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu räjähtää himosta, kun mies on kohtelias ja kuuntelee. Harva mies siihen pystyy, joten ihan ymmärrettävää, että sinäkin etsit jotain oikotietä.

Vierailija
16/239 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kostuisin, niin en anna miehelle, joka ei ole kohtelias ja kuuntele. ;)

Vierailija
17/239 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään helppoa keinoa, vaivaa pitää valitettavasti nähdä tämänkin asian eteen. 

Vierailija
18/239 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:59"]

Pillu räjähtää himosta, kun mies on kohtelias ja kuuntelee. Harva mies siihen pystyy, joten ihan ymmärrettävää, että sinäkin etsit jotain oikotietä.

[/quote]

Kai siinä muutakin täytyy olla, vai kiihotutko ihan joka virkailijastakin jotka on kohteliaita ja kuuntelee?

Vierailija
19/239 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis vaikka sellanen ihan realistinen tapa kuin että olet itsesi ja ne naiset kiinnostuu jotka kiinnostuu? Et voi kuitenkaan ikinä kaikilta saada pillua

Vierailija
20/239 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:55"]

pidä tanssilattialla katsekontalsi ja osaat tanssia, tulet ja otat mitä haluat, etkä kysele lupia, t. itsevarmuus. älä kuitenkaan lyö yli :D

[/quote]

Kerrankin rehellinen nainen ja heti sai paljon alapeukkuja näiltä "ole kiltti ja kohtelias"-naisilta.

[/quote]

Niin. Suurin osa naisista ei halua miehen "ottavan mitä haluaa lupia kyselemättä", vaan moisen toiminnan voi tulkita todella ahdistavaksi tai yököttäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi