Kertokaa naiset miten teiltä saa helposti seksiä
Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lähdettäs siitä, ettei "pano" ole naiselle hyvää seksiä, vaan astavuoroinen rakastelu, jossa se mies ei ole vaan ottavan "hyvän tatin käsittelyssä" vaan saa nainenkin "hyvää klitoriksen käsittelyä" olis varmaan seki kaikille saatavilla ja tyydytävämpää.
Ainakin mulle pano on aivan hyvää seksiä. Johtuu kaiketi siitä, että klitoriksen käsittely ei esitä pääroolia mun saamisissani. Olen asiasta kyllä todella iloinen ja orkkujen kanssa ei ongelmia ole koskaan ollut.
No jos se naisten luku n,20% jotka saavat pelkällä yhdynnällä, silloin nse 80 tarvitsee sitä klitoriksen stimulaatiota. Se on faktaa, ja onneksi sentään parhaat miehet ymmärtävättämän, ja onhan se heidänkin etunsa! Vanha juttu, että kun saa hyvää seksiä sitä sitten myös haluaa, ja jos ei siitä syntyy pihtarit sitten.
Vierailija kirjoitti:
No jos se naisten luku n,20% jotka saavat pelkällä yhdynnällä, silloin nse 80 tarvitsee sitä klitoriksen stimulaatiota. Se on faktaa, ja onneksi sentään parhaat miehet ymmärtävättämän, ja onhan se heidänkin etunsa! Vanha juttu, että kun saa hyvää seksiä sitä sitten myös haluaa, ja jos ei siitä syntyy pihtarit sitten.
Ooo laa ooo laa, hiero mun nappulaa
Multa saa helposti seksiä, jos on mun kanssa vakavassa parisuhteessa, osoittaa välittävänsä, rakastavansa ja kunnioittavansa mua. Eikä torju myöskään mun ehdotuksia seksiin. As simple as that.
Mut satunnaissuhteeseen mua ei saa kukaan eikä mikään, tapailuihin/fwb:hen tms. en lähde. Se on kaikki, tai ei mitään mun kanssa.
Ei varmasti ole helppoa, mutta täältä löytyy vinkkejä, miten olla vastustamaton naisen silmissä: https://www.pelimies.net/artikkeli/10-vinkkia-miten-olla-vastustamaton-…
Vierailija kirjoitti:
Sattumalla olemaan se mies, johon ihastun. Se tapahtuu hyvin harvoin, n kerran viidessä vuodessa. Viimeksi se tapshtui niin, että näin yhden miehen seisoskelevan huoneen toisessa päässä ja tiesin heti haluavani häntä. Sitä ennen näin n. viisi vuotta aiemmin yhden miehen seisovan baaritiskillä ja tiesin heti haluavani häntä. Sitä ennen n 7 vuotta aiemmin kävelin yhden miehen ohi eräässä asuntonäytössä ja tiesin heti haluavani häntä, häneen en kuitenkaan tutustunut sen enempää. Nämä kolme kertaa olen halunnut jotakin miestä ihan sairaasti.
Minäkin olen seisoskellu ja töllistelly eri huoneissa eikä muhun ole kohtalon sormi osunut. Mies 50 v
yksi putkimies sai minut kotikäynnillän sänkyynsä (ei sillä käynnillä, vaan sovittiin treffit seuraavaksi päiväksi ja sitten heti vaan sänkyyn, kun olin kirjaimellisesti himoissani enkä meinannut housuissani pysyä) jollain ihan älyttömän hyvällä lainilla, mutta en millään enää muista, että miten se meni. Ja se ei sisältänyt viitauksisa seksiin, mutta minä sytyin siitä ihan heti, siis ihan heti. Ai että nyt ärsyttää etten muista sitä!
Mä sytyn jos kehutaan ja ollaan herrasmiesmäisiä. Ja sitten selkeä aloite mieheltä. Moni mies odottaa että naiset johdattaa heidät makuuhuoneeseen ja sielläkin sais ite tehdä kaiken.
-ajassa paikassa ei sexiä, missä sitten tai ei missään kyllä-vuodet joina ajalla ei ole ollut mitään suhdetta todellisuuteen olen jääneeenä naisseuraa kysymään ennekuin on kuolema saanut viimein sijansa-mikä tekee minunlaisesta minunlaisen kysymys väestöä sivilissaatio "vastausta ja johdatusta ja tilaisuutta vaanien secret loving"
olen himottusi taatusti olemme pian vihityt olosuhteisiin nähden sinkkuina, olemme kiihoittuneita ja kaipaamme suihkua/kylpylää RondiTanko Tangalla, mutta eniten minun juuri sitä kylpylää-ejakuloimme onnistuneesti
Lisää Tarinasi päivän jatkoksi ja vedä haaraväliin ja innokkaista yksinäisistä naisista olemme me miehet aina kiinnostuneet; "kokeile nyt minua iältäni olen aina sama pano miehesi yksinäisyyteesi"
Olisko muhkean paksu lompakko, korskea auto ja vene, merenranta-asunto?
En välttämättä anna sulle miitään, jollet sinä anna mulle. Sitten voin olla hyvinkin antava, mutta vain sitten!
Kohtele naista kuin hän olisi ihminen, eikä mikään kävelevä reikä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:17"]
Huomioonottaminen on toiminut. Vaikken varsinaisesti tarvitse apua esimerkiksi tavaroideni kantamisessa niin joskus mies on kuitenkin auttanut ottamalla itse painavimman laukun kantaakseen ja se oli minusta huomaavaisesti ajateltu. Samaan sarjaan menee kuunteleminen ja muutkin asiat joilla osoittaa että olen tärkeä.
[/quote]
Oonko jotenki erikoinen jos tällaiset asiat on olleet itsestäänselvyyttä pienestä pitäen ? Lisäksi nää teidän kuunteluneuvot yms on lähinnä suhteeseen sopivia mut sanokaas millä perusteella annatta uudelle tuttavuudelle satunnaista seksiä esim miehille baarissa tai kotibileissä ??
m24
En makaa random miehien kanssa. Ehkä pieni osa naisita tekee niin. Itse tarvitsen pitkän parisuhteen ja molemminpuolista rakkautta, luottamuksen.
Mutta voisin kuvitella että keskustelutaito, kunnioitus ja kohteliaisuus vievät jo pitkälle. Sekä hyvä hygienia. Itseluottamus, ei ilkeys.
Vierailija kirjoitti:
Kai teille joskus on tapahtunut niin että joku mies on sanonut tai tehnyt jotain joka on herättänyt teidän himonne. Muistelkaapa nyt ja kertokaa esimerkkejä.
Minulla se vie aikaa. Omalla kohdalla älykkyys, keskustelutaito, säännöllinen yhteydenpito. Mutta olenkin parisuhdeihmisiä. Älä heti mene alapääjuttuihin, vaan kohtele kuin ihmistä. Tunnustele ilmapiiriä. Ota selvää ja kysele asiallisesti, mitä toinen toivoisi, silloin kun tilanne etenee. Älä valehtele äläkä käytä ketään. Ole turvalllinen, luotettava, rehellinen. Joiltakin voi kysellä esim fantasioista mikäli he ovat sillä tuulella. Toki kaikki eivät siitäkään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Mhadotonta antaa yleispätivä ohjeita. Siinä missä komealta ja muidenkin naisten suosiossa olevalta mieheltä on hyväksyttyä lähestyä itsevarmasti ja röyhkeästi, tämä ei suinkaan ole toivottua käytöstä vaatimattomamman näköiseltä ja yksin baarissa istuvalta mieheltä. Silloin se muuttuu ahdisteluksi.
Röyhkeys ei sytytä, oli kyseessä sitten puliukko tai Brad Pitt.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:07"]
Kai teille joskus on tapahtunut niin että joku mies on sanonut tai tehnyt jotain joka on herättänyt teidän himonne. Muistelkaapa nyt ja kertokaa esimerkkejä.
[/quote]
Joo, tuli yks mieleen "mä rakastan sua" on ollut aina aika toimiva
[/quote]
Ei toimi ekana iltana. Ekana iltana toimivia on esim: Sulla on upeat/kauniit/ihanat silmät/hiukset/rinnat/kasvot/perse jne. Tai sitten nämä: en harrasta normaalisti yhden illan juttuja, mutta sä oot spesiaali. Etsin vakavaa parisuhdetta. Sä oot tosi mielenkiintoinen nainen. Tähän päälle kun jaksaa olla sen parituntia baarissa täydellinen "ihastunut" herrasmies on saanti varmaa. Toimii humaltuneisiin, vähän vaatimattoman näköisiin naisiin ihan joka kerta kunhan ei liikaa ylistä kauneutta.
[/quote]
Älkää nyt stana valehdelko.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:59"]
Pillu räjähtää himosta, kun mies on kohtelias ja kuuntelee. Harva mies siihen pystyy, joten ihan ymmärrettävää, että sinäkin etsit jotain oikotietä.
[/quote]
Hah. Kokeiltu moneen otteeseen. Aina on kohtelias ja kuuntelee. Toimii keinona yhtä huonosti kun kysyisi tuntemattomalta vastaantulijalta että haluisiko harrastaa seksiä. Naiset ei yksinkertaisesti halua seksiä samoissa määrin kuin miehet. Pikkuhiljaa alan hyväksyä tämän, vaikka se vaikealta tuntuukin.
Naiset ei yleensä halua seksiä ventovieraitten misten kanssa. Saatika sellaisten joita ei kiinnosta koko nainen, vain reikä.
Tekemällä minulle orgasmin joka kerta.