Kertokaa naiset miten teiltä saa helposti seksiä
Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?
Kommentit (239)
Seksiähän käytetään valtana ja kauppatavarana
Miksei voi olla niin päin, että mies saa valikoida ja naiset metsästää!??
Tasa-arvon aika!?
Naisen 70 senttiä ei voi olla miehen euro, ennen kun mies voi myydä itseään!
Vituttaa olla mies ja naisten pillun antamisen armoilla. Tai sitten siitä pillusta pitää maksaa.
Ei ole tasa-arvoa nähnytkään tämä systeemi.
Olisi mahtavaa olla clubilla ja swaippailla rumempia pois.. Tai mikä mieli nyt sattuu olemaankaan...!
-ikuisessa puutteessa oleva Panomies-
Vierailija kirjoitti:
Kai teille joskus on tapahtunut niin että joku mies on sanonut tai tehnyt jotain joka on herättänyt teidän himonne. Muistelkaapa nyt ja kertokaa esimerkkejä.
Oltiin yhdessä haastavassa työtilanteessa ja selvittiin siitä. Se oli niin adrenaliinin täyttämä kokemus että olisin voinut tilanteen mentyä ohi harradtaa seksiä saman tien.
Koska olen naimisissa, niin aviomieheni saa minulta helposti ja varmuudella seksiä niin usein kun hän haluaa. Miehelleni on siten seksipalveluja tarjolla hyvin helposti omalta vaimolta.
Jos en heti ole ”sillä tuulella” niin mieheni saa minut sille tuulelle antamalla minulle suuseksiä. Sen jälkeen olen varma nakki ;)
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aika!?
Vituttaa olla mies ja naisten pillun antamisen armoilla. Tai sitten siitä pillusta pitää maksaa.
Olisi mahtavaa olla clubilla ja swaippailla rumempia pois.. Tai mikä mieli nyt sattuu olemaankaan...!
Ehkä kannattaa kääntyä miesten puoleen niin ei tarvitse olla puutteessa?
Kenenkään ei tarvitse ns antaa kenellekään jos ei halua ja epätoivoinen alentuva aggressio karkottaa kaikki.
Normaali parisuhde ei ilmeisesti sinulle kelpaa? Siinähän seksiä saa.
Oma mieheni ns saa aina kun haluaa, onhan hän rakas mieheni. Riittää esim että hän kysyy että mennäänkö makkariin naimaan tai alkaa toimiin sohvalla.
Sanotaan että " ole kohtelias ja mukava " mutta silti niin monet tykkää kusipäämiehistä ja ihmettelee sitten kusipääkäytöstä. Pari tällaista tuttua löytyy kelle ehdottanut mukavia hyviä tyyppejä miesehdokkaiksi niin ei kiinnosta kun ovat liian kilttejä ja tylsiä. Sen sijaan toinen otti yhden tyhmän jätkän ja erosivat melkein heti kun toinen kohtelee huonosti. No kas kummaa
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteella et mitenkään, ellet hae wt-muijaa.
Täasähän kysyttiinkin asiaa yleisellä tasolla millainen mies on hyvä eikä sillä pointilla että millä ap saa kaikilta pillua. Moni vastaaja ei tajua pointtia
N50+ kirjoitti:
No otsikko jo kertoo kaiken. Haluat "saada naiselta helposti seksiä". Joo ei.
Rakastan seksiä, mutta minä haluan hyvää seksiä ja saada kanssa, kirjaimellisesti.
Eli tuolla asenteella että minä annan ja sinä saat, ei. Kuulostaa joltain minuutin jyystöltä, jonka jälkeen molemmat ovat tyytyväisiä, mies ja muna.
Onhan niitä keinoja saada minut sekunneissa kuumaksi ja märäksi, ja rakastajani ne vaistomaisesti tietää. En taida ap:lle niitä kuitenkaan kertoa. Toisekseen, eri naisille toimii eri asiat.
Mutta ihan ekana se asenteen muutos. Sanoisin, että se on harva nainen, joka haluaa olla vain se antava osapuoli.
Onkin todella fiksua tulla sitten kommentoimaan aiheeseen turhaan " on niitä keinoja mutta empä kerro ehheh hih hih " varsinainen valopää
Naisilta ei helposti saa seksiä kun isolla setelinipulla.
m44
Otsikon monikkomuoto valitettavan paha moka ja turn-off. Toinen kaamea kämmi on yleispätevästi kysellä asiaa, joka riippuu yksilöstä. Kolmas harhaluulo on, että kaikilta pitäisi (juuri ap:n) saada ja vieläpä helposti. Kevytkenkäisyyttä paheksutaan naisessa/naisissa, vaikka miehellä/miehillä normi.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aika!?
Rutiseva vekk*uli*.
Helposti ei saa kukaan. Jos mies on komea ja hyväkroppainen, käyttäytyy hyvin ja välillämme on kemiaa, aletaan olla jo lähellä. Mutta vielä pitää luottaa mieheen ja olla varma, että hän on kanssani tosissaan ja ettei hae minusta pelkästään hetken huvia.
Kysymyksessettelu on niin asenteellinen, ettei moni viitsi alkaa kertomaan yksiryiskohtaisesti mikä tekee itsestä halukkaan. Älykäs kysymyksenasettelu lienee ensimmäinen edellytys.
Kysyy suoraan jos haluaa viettää mun kanssa yön tms
Kohteliaat ja lepertelijät on yök.
Niin ja miehen pitää olla ehottomasti vapaa. Siksi jos netissä tapaan jonkun niin menen hänen luo.
Jos täytyy kysyä niin ei mitenkään.
itse tykkään kun mies ajattelee, etttä olen bond elokuvan nainen ja käsittelee minua kuin roskaa.
Kaikilla ei ole tuommoiset fantasiat, ja aika sakeeta että jauhat tommosia hullu!
Kokeilin tätä kikkaa viimeyönä baarissa, eli otin pimpetistä kiinni ja sanoin -''Lähdetäänkö lätkyttämään?'' Nainen löi minua!
Okei. Tää saa nyt ihan varmasti naiset kiehumaan, mutta sanonpa nyt ihan suoraan.
Miten naisilta saa helposti seksiä?
Seksiä. Sitä haetaan. Olen itse hyvin kaluorientoitinut. Toki lähtökohtaisesti miehen täytyy olla siisti, puhdas ja pysyä tolpillaan. Tykkään siis, että mies lähestyy rohkeasti ja itsevarmasti ja ilmoittaa suoraan haluavansa seksiä kanssani. En jaksa mitään piirileikkejä enkä small talkeja. Mikäli en kuitenkaan lämpene, kaluorientoituneisuuteni ilmenee siten, että mitä terhakampi ja kookkaampi kalu, sitä varmemmin lähden harrastamaan seksiä. Tarkoitan, että haluan koskettaa miehen etumusta tai viedä käteni miehen housuihin tietääkseni, mitä on tarjolla. Mikäli paikka on turvallinen, mies voi ottaa itse kalunsa housuistaan ja näyttää minulle. Jo paisunut ja iso terska saa pimsukkani kostumaan, saati koko kalun näkeminen. Näin se vain on minun kohdallani. Peittelemätön totuus.
Ulkonäkö on minulle seksissä täysin toissijainen asia; kalun ulkonäköä lukuunottamatta.
Maailmassa on aika monta ..llua saanutta miestä , ei se sinun kaverisi mikään ihme ole hyvä tavaton.
Ja oikein kehunut kaadoillaan? Siinäpä se miksi parisuhdetta eikä mitään muutakaan synny.
Ja mies jolla ei ole parisuhdetta vaikka on niin ihku on naisille vain se seksiseura. Miten sellainen voi miesten mielestä olla nelikymppisessä miehessä ihaltavaa?
Ja varmaan kaikki miehet kaatava kolmen lapsen ( tullut tulostakin, ei vain turhaa harjoittelua) ylsinhuoltajaäitikin on mahtavaa seurattavaa baarissa ja noin yleenså elämässä on se niin mahtavaa?