Kertokaa naiset miten teiltä saa helposti seksiä
Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?
Kommentit (239)
Jos olisit munkinkaavussa, haluaisin imeä sua ja antaisin takuuvarmasti paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tähän pitäisi kehittää joku hyvä viittomakielinen signalointi, niin hommat sujuisi paremmin ja nopeammin. Kaupassa, kadulla, baarissa vain viittoma kehiin, vastaus ja selvyys.
Kapellimestari?
Tykkään, et miehen pitää olla kohteliaan suora.
Muutaman kerran lähtenyt sinkkuaikoina kahvilasta jonkun soppelin miehen kanssa harrastamaan seksiä. Oli toki katseita keskivertoa enemmän, ennen kuin hän lähestyi, mutta pöydässä molemmat tiesivät kyllä heti, mitä tapahtuisi.
Yli 20 senttisellä lohkee.
15 senttiset hyi hyi
No, jos edes joskus on sitä saanut, niin neuvomi on tämä: Kun löytyy kiinnostava ihminen, joka "antaa" sitä seksiä, niin yhteenmuutto,kihlaus,avioliitto. Pidä tätä naista hyvänä, kuuntele, suostu itsestäsi hölmöiltä kuulostaviin juttuihin, halaa, kehu, tee osasi. Olen tätä toteuttanut yli 20 vuotta saman kumppanin kanssa. Seksiä on joka päivä. Olen saanut sitä pillua monen ihmisiän verran jo tässä vaiheessa. Voihan sitä tietysti yrittää saada sieltä baaritiskiltäkin, mutta on paljon mukavampi hakea maito jääkaapista, kuin räntäsateessa kaupasta.
Jos ukolla rahaa niin kyllä irtoa...ei seksistä tarvi maksaa muttei köyhille kiihotu
Kohtelias, suora lähestyminen, arvio naisen mahdollisesta kiinnostuksesta itseäsi kohtaan ja hänen huumorintajustaan, minkä jälkeen mahdollisimman suora ehdotus, jos kerta seksiä haetaan. Miksi tuhlata kenenkään aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No, jos edes joskus on sitä saanut, niin neuvomi on tämä: Kun löytyy kiinnostava ihminen, joka "antaa" sitä seksiä, niin yhteenmuutto,kihlaus,avioliitto. Pidä tätä naista hyvänä, kuuntele, suostu itsestäsi hölmöiltä kuulostaviin juttuihin, halaa, kehu, tee osasi. Olen tätä toteuttanut yli 20 vuotta saman kumppanin kanssa. Seksiä on joka päivä. Olen saanut sitä pillua monen ihmisiän verran jo tässä vaiheessa. Voihan sitä tietysti yrittää saada sieltä baaritiskiltäkin, mutta on paljon mukavampi hakea maito jääkaapista, kuin räntäsateessa kaupasta.
Tuota tullut toteutettua yli 40v. Toimii, vaikkei nyt seksiä olekaan ollut ihan joka päivä, mutta aina tarvittaessa ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Tää saa nyt ihan varmasti naiset kiehumaan, mutta sanonpa nyt ihan suoraan.
Miten naisilta saa helposti seksiä?
Seksiä. Sitä haetaan. Olen itse hyvin kaluorientoitinut. Toki lähtökohtaisesti miehen täytyy olla siisti, puhdas ja pysyä tolpillaan. Tykkään siis, että mies lähestyy rohkeasti ja itsevarmasti ja ilmoittaa suoraan haluavansa seksiä kanssani. En jaksa mitään piirileikkejä enkä small talkeja. Mikäli en kuitenkaan lämpene, kaluorientoituneisuuteni ilmenee siten, että mitä terhakampi ja kookkaampi kalu, sitä varmemmin lähden harrastamaan seksiä. Tarkoitan, että haluan koskettaa miehen etumusta tai viedä käteni miehen housuihin tietääkseni, mitä on tarjolla. Mikäli paikka on turvallinen, mies voi ottaa itse kalunsa housuistaan ja näyttää minulle. Jo paisunut ja iso terska saa pimsukkani kostumaan, saati koko kalun näkeminen. Näin se vain on minun kohdallani. Peittelemätön totuus.
Ulkonäkö on minulle seksissä täysin toissijainen asia; kalun ulkonäköä lukuunottamatta.
Kuulostat homomieheltä.
Uskooko kukaan jos sanon että testosteronia täynnä oleva mies vetää puoleensa? Harrasta liikuntaa, älä polta/juo jne. Toimi omalla kohdalla 😉
Ole hyvä sängyssä. Siinä se. Useimmat eivät pysty tähän- surkimukset.
Vierailija kirjoitti:
No multa saa helposti sillä tavalla, että rakastuu muhun ja saa mut rakastumaan. Annan silloin joka päivä ja monta kertaa päivässä.
Sama. Oo sellanen mun mielestä kiihottava mies ja lähesty mua fiksusti. Tutustu mielellään eka.. vähän pidempi projekti ja vain harvoin tulee sellanen mies itselle vastaan jonka haluan.. ehkä kerran kahdessa vuodessa. Sitten teen kyllä ihan reippaasti aloitteen ja aina on saanut vähintään monta kertaa ellei jopa suhteen
Turhan kiertelyn ja höpöjen puhumisen voi jättää pois ja sanoa vaikka, että nainen on söpö, vaikka ei olisikaan, ja tahtoisit seksiä.
Reilusti yli 20cm pitää olla.
15cm ukot jää ilman
Valehtelee kauniisti. Siitä ne tykkää.
Kiva herrasmiesnaurattaja kun sattuu olemaan lähettyvillä erityisesti dagen-efter tunnelmassa, niin saa aivan varmasti niin paljon kuin jaksaa, ainakin tältä naiselta.
Isolla saa.
15cm on ehdoton no no
Vierailija kirjoitti:
No multa saa helposti sillä tavalla, että rakastuu muhun ja saa mut rakastumaan. Annan silloin joka päivä ja monta kertaa päivässä.
Se jokaisen oma lista onkin erikseen mitä kaikkea rakastumiseen vaaditaan
Tähän pitäisi kehittää joku hyvä viittomakielinen signalointi, niin hommat sujuisi paremmin ja nopeammin. Kaupassa, kadulla, baarissa vain viittoma kehiin, vastaus ja selvyys.