Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mies ei ole käynyt armeijaa?

Vierailija
27.04.2010 |

Mun mies vapautettiin aikoinaan palveluksesta sairauden vuoksi.

Tuntuu olevan ihmeen kova pala ihmisille se, ettei joku ole käynyt armeijaa.

Harmittaa miehen puolesta, kun usein kaveriporukassa miehet vertaa inttijuttujaan, eikä yhtään huomioi miltä yhdestä tuntuu.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole käynyt inttiä lainkaan.

Ihan vapaaehtoisesti on sivari.

Mies ei halunnut armeijaan, että pääsisi opettelemaan ampumaan ihmisiä.

Vierailija
22/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minustakin tuntuu, että intistä jää miehille parhaimmat muistot ja ikuiset ystävät.

Jotenkin se toveruus on pysyvää. Minun mieheni on innoissaan menossa inttitapaamiseen poikien kanssa..

Mutta ei sille mitään voi jos ei niitä kokemuksia omista, sitten on jotain ihan muuta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sen kaveritkaan nyt enää yli kymmenen vuoden takaisia inttijuttuja kelaa koko aikaa ees taas:).

Vierailija
24/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä intissä pelkästään opeteta ihmisiä ampumaan...jotenkin sairas ajatusmaailma tuon kirjoittajalla jos tuommoisia luulee.

Ja kyllä mulle mies joka on käynyt armeijan on paljon"parempi" mies kuin sivari!!!

Vierailija
25/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole käynyt armeijaa, eikä ole opiskellut päivääkään peruskoulun jälkeen, eikä ole ollut koskaan palkkatöissä... Tietyt asiat kulkevat käsi kädessä.

Vierailija
26/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten it-alalla sillä aikaa kun toiset juoksevat metsissä.

Mutta mikseivät naiset ikinä kuulustele toisiltaan mikseivät käy armeijaa.

Vierailija
27/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole Suomen kansalainen, joten ei ole käynyt armeijaakaan. Olen tästä pelkästään onnellinen; jotenkin tuntuu, että suomalaiset miehet "äijäytyvät" armeijassa ihan liikaa. Vähän herkemmistäkin miehistä koulitaan väkisin karskeja. Ei kiitos.

Vierailija
28/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin osa miespuolisista kavereista ei ole käynyt. En muista kovin montaa kertaa kun intistä olisi kerrottu mitään muuta kuin jotain iltavapaisiin liittyneitä bilejuttuja.

Vierailija
29/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehan kanssa joka olisi armeijan käynyt. Tai no, yksi oli käynyt aseettoman palveluksen. Sit on näitä sivareita, totaalikieltäytyjiä ja "hulluja".

Vierailija
30/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että armeijan käynyt mies olisi "parempi".

Ihan yhtä monille sillä armeijalla ei ole mitään merkitystä siinä miten hyvänä jotain henkilöä pitää.

Ei siellä intissä pelkästään opeteta ihmisiä ampumaan...jotenkin sairas ajatusmaailma tuon kirjoittajalla jos tuommoisia luulee.

Ja kyllä mulle mies joka on käynyt armeijan on paljon"parempi" mies kuin sivari!!!

Vierailija
31/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaan 1 armeijan käyneen. Tietyt asiat kulkevat käsi kädessä?

mies ei ole käynyt armeijaa, eikä ole opiskellut päivääkään peruskoulun jälkeen, eikä ole ollut koskaan palkkatöissä... Tietyt asiat kulkevat käsi kädessä.

Vierailija
32/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihminen sairaudelleen voi?

Miten hän olisi muita miehiä huonompi?

-ap

Vierailija
33/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijakavereita ikinä ollutkaan sen jälkeen kun pääsi pois sieltä. Suuri osa hänen ystävistään sivareita.

En näe eroa miehellä, joka on käynyt tai ei ole.

Vierailija
34/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän kurkkia sen oman pikku maailman ulkopuolelle, siellä on kaikenlaista jännää.

Vierailija
35/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että sivarit on kiittämättömiä veteraaneja kohtaan. Luulisi heidän arvostavan veteraanien uhrauksia sen verran, että armeijan käy.

Olen törmännyt monenlaiseen armeijan käyneeseen ja sivariin, ihmisiä on moneen junaan!!!

Vierailija
36/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasolla en ota kantaa sivari vs. armeija keskusteluun, mutta täytyy sanoa, että tuskin voisin kiinnostua miehestä joka ei ole käynyt armeijaa aatteellisesta syystä. Jotenkin akkamaista. Ja tämähän on vain minun mielipiteeni, joku muu voi kiinnostua hissukka runopoika-tyypistä.

Vierailija
37/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten armeijan käymättömyys olisi loukkaus veteraaneja kohtaan?

Jotenkin tuntuu, että sivarit on kiittämättömiä veteraaneja kohtaan. Luulisi heidän arvostavan veteraanien uhrauksia sen verran, että armeijan käy.

Olen törmännyt monenlaiseen armeijan käyneeseen ja sivariin, ihmisiä on moneen junaan!!!

Vierailija
38/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele lukemaan.

Mä kirjoitin, että MIES ei halunnut inttiin oppiakseen ampumaan ihmisiä.

Eli mä luulen, että intissä opetetaan ampumaan ihmisiä?

Mä kirjoitin kyllä ihan miehen sanoman kommentin - mitä hän on mulle aikanaan sanonut - eli kyseessä ei suinkaan ollut mun oma mielipiteeni.

Ja miehellä on kyllä muitakin mielipiteitä miksi ei halunnut armeijaan. Tuo nyt vaan sattumoisin tuli ensimmäisenä mieleen.

Ja mun mielestä se vasta sairasta onkin, kun pelkän kirjoituksen perusteella leimataan toinen sairaaksi.

Mun mielestä on muutenkin typerää, että luokitellaan ihmiset paremmuusjärjestykseen sillä perusteella onko käynyt intin vai ei.

Järjestelmällinen voi olla silti, vaikkei olisi inttiä käynytkään.

Ja mun mielestä sä olet sairas, kun luokittelet intin käyneet miehet paremmiksi kuin ne jotka ovat valinneet mieluimmin sivarin homman.

Mies on mies oli intin käynyt tai sivari.

Vierailija
39/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muunlaisia sivareitahan ei ole kuin hissukoita runopoikia, kaikilla varmaan vielä pitkät hiukset ja kukkia korvan takana ;)

Jotenkin akkamaista. Ja tämähän on vain minun mielipiteeni, joku muu voi kiinnostua hissukka runopoika-tyypistä.

Vierailija
40/102 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitenkään ihannoinut armeijaa.

Uskon, että monet veteraanit ovat hyvinkin sodanvastaisia.