Muita joiden mies ei ole käynyt armeijaa?
Mun mies vapautettiin aikoinaan palveluksesta sairauden vuoksi.
Tuntuu olevan ihmeen kova pala ihmisille se, ettei joku ole käynyt armeijaa.
Harmittaa miehen puolesta, kun usein kaveriporukassa miehet vertaa inttijuttujaan, eikä yhtään huomioi miltä yhdestä tuntuu.
Kommentit (102)
Ja kyllä mulle mies joka on käynyt armeijan on paljon"parempi" mies kuin sivari!!!
ja olen ylpeä RUK:n käynestä miehestäni, vaikka mies itse ei juuri armeijajuttuja ja reserviupseeriuuttaan erityisenä pidäkään. mun mies ei todellakaan ole mikään militantti, ennemmän minä itse olen. mutta jotenkin armeijan käyminen on vaan sellaista suoraselkäisyyttä.
Ystäväni mies kävi intin vaikka oli syöpä-sairas....
Tiedän sivari, joka ei osannut pedata sänkyään, keittää puuroa, oli todella epäsosiaalinen...saikin sitten "potkut" siviilipalveluksestakin=D
Aivan sama, enpä ole ikinä miehiltäni kysynyt, ovatko käyneet intin vai ei...
on käynyt useammallakin katastrofialueella auttamassa (on lääkäri).
tulee hieman nössö kuva miehestä joka ei ole käynyt armeijaa (poislukien oikeasti sairaat, jotka eivät ole voineet käydä).
harva miehinen mies on sivari. Ei tule itseasiasiassa yhtäkään mieleen.. Hippimäisiä, hisssukoita ja hieman nössyköitä kyllä tulee useampi. Unohtamatta muutamia homoja.
ja muunlaisia sivareitahan ei ole kuin hissukoita runopoikia, kaikilla varmaan vielä pitkät hiukset ja kukkia korvan takana ;)
Jotenkin akkamaista. Ja tämähän on vain minun mielipiteeni, joku muu voi kiinnostua hissukka runopoika-tyypistä.
ja muunlaisia sivareitahan ei ole kuin hissukoita runopoikia, kaikilla varmaan vielä pitkät hiukset ja kukkia korvan takana ;)
Jotenkin akkamaista. Ja tämähän on vain minun mielipiteeni, joku muu voi kiinnostua hissukka runopoika-tyypistä.
Sairasta ei välttämättä huolita sinne armeijaan!
Esim. diabetes?
Ystäväni mies kävi intin vaikka oli syöpä-sairas....
Tiedän sivari, joka ei osannut pedata sänkyään, keittää puuroa, oli todella epäsosiaalinen...saikin sitten "potkut" siviilipalveluksestakin=D
ei ole käynyt armeijaa, koska ei ole suomalainen ja hänen kotimaassaan vain sellaiset, jotka ovat liian tyhmiä muuhun, johonkin parempaan hommaan, päätyvät armeijaan. ;)
Itse asiassa, en ole koskaan edes seurustellut miehen kanssa, joka olisi armeijan käynyt! Ei sovi minun makuun ja todellakin toivon,että poikani valitsee sivarin jos pakko vielä silloinkin.
Ja kyllä he pääsääntöisesti ovat lököpöksy- rastapäitä. Olisikohan 1/10 ns. normaalin miehen näköinen/pukeutunut kunnolla.
Olen myös työskennellyt sotaveteraanien kuntoutuslaitoksessa ja siellä tuli kyllä hyvin selväksi, että armeija on miehen paikka!
Mutta hoitajana täytyy todeta, että moni tuntemani lääkärimies on hieman, mitenköhän sen kauniisti sanoisi, "pehmeä".
on käynyt useammallakin katastrofialueella auttamassa (on lääkäri).
tulee hieman nössö kuva miehestä joka ei ole käynyt armeijaa (poislukien oikeasti sairaat, jotka eivät ole voineet käydä).
mitä armeijan käymisellä ja suoraselkäisyydellä on tekemistä keskenään. Mun mielestä suoraselkäisyys on sitä, ettei turhia kumartele ja elää omien periaatteidensa mukaisesti. Ja niin voi elää kävi sitten sivarin vai armeijan.
Ei kaikki sivarit ole hippejä, mun miehestä ei meinaa ihmiset uskoa, että on käynyt sivarin, kun hän ei vastaa heidän mielikuvaansa sivareista.
Mun mielestä on vähän lapsellista olla noin mielikuviensa vietävänä.
jotka eivät kestä auktoriteetteja. Sellaisia tavallisia, hieman herkkiä miehiä, jotka jostain syystä eivät sopeudu sääntöihin ja kestä sitä, että vuoden ajan joku toinen päättää heidän asioistaan. Minäkin idän sivareita hieman nössöinä ja reppanoina, ei itsetuntoa sen verran, että voisi alistua armeijan kuriin. Tuo tappamisaspekti on musta tekosyy monille, jotka ei vaan sopeudu armeijaan.
tasolla en ota kantaa sivari vs. armeija keskusteluun, mutta täytyy sanoa, että tuskin voisin kiinnostua miehestä joka ei ole käynyt armeijaa aatteellisesta syystä. Jotenkin akkamaista. Ja tämähän on vain minun mielipiteeni, joku muu voi kiinnostua hissukka runopoika-tyypistä.
Miten sitten, jos kaikki miehet alkavat pullamössöiksi ja sivareiksi? Ammattiarmeija ja NATOon vai?
mitä armeijan käymisellä ja suoraselkäisyydellä on tekemistä keskenään. Mun mielestä suoraselkäisyys on sitä, ettei turhia kumartele ja elää omien periaatteidensa mukaisesti. Ja niin voi elää kävi sitten sivarin vai armeijan.
Ei kaikki sivarit ole hippejä, mun miehestä ei meinaa ihmiset uskoa, että on käynyt sivarin, kun hän ei vastaa heidän mielikuvaansa sivareista.
Mun mielestä on vähän lapsellista olla noin mielikuviensa vietävänä.
tasolla en ota kantaa sivari vs. armeija keskusteluun, mutta täytyy sanoa, että tuskin voisin kiinnostua miehestä joka ei ole käynyt armeijaa aatteellisesta syystä. Jotenkin akkamaista. Ja tämähän on vain minun mielipiteeni, joku muu voi kiinnostua hissukka runopoika-tyypistä.
sun ajatus on, ettei sivarimiehellä voi olla mielipiteitä ja aivoja, kun hän ei ole käynyt armeijaa?
Mun sivarimieheni on kyllä ihan hevimies eli kaukana tuosta kuvailemastasi hissukka runopoika-tyypistä.
kuitenkin tasa-arvossa eletään.
eivätköhän naiset tee osansa "tekemällä" lapsia.
hissukka, runopoika, hippi tai mitään muutakaan, mitä tässä ketjussa on liitetty sivareihin. Häntä ei vaan kiinnostanut mennä armeijaan, sivari kiinnosti enemmän.
En ymmärrä, miksi kaikkien nyt sitten pitäisi käydä armeijaa vaan sen takia, että jollain AV-mammalla on rajoittunut näkemys miehisyydestä. Mulle on ihan yks hailee, onko joku käynyt armeijan, sivarin, totaalin vai saanut vapautuksen. Ei se tee miestä taikka naistakaan. Joskus ihmettelen, miten monet ihmiset kasvaa pussissa ja näkee koko maailman vain kapean putken läpi. kannattaa hieman katsella ympärilleen, jos uskaltaa.
Meillä sen on käynyt sekä mies että minä, mutta nepä omaa ajatusmaailmaa silti tuputa kenellekään. Ja kertaamaan olen lähdössä :)
sun ajatus on, ettei sivarimiehellä voi olla mielipiteitä ja aivoja, kun hän ei ole käynyt armeijaa?
Mun sivarimieheni on kyllä ihan hevimies eli kaukana tuosta kuvailemastasi hissukka runopoika-tyypistä.
myös hevityyliin voi kuulua lusmuilu, vastuun pakoilu ja vapaamuurari-tyyppinen elämä.