G: Oudoin seksuaalinen fetissi/ perversio johon olet törmännyt?
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 02:56"]
mulle on käynyt niin että monet pervot on jääneet kiinni vasta myöhemmin.. toi yks tuolla vinisi että kertokaa jos ootte ahdasmielisiä seksin suhteen. Paskat, tunnustakaa ite kuinka sairaita olette. Olipa kiva yllätys kun sain tietää että exäni kovettuu siitä että tunkee shamppoopulloja anaaliinsa ja leikkii kakalla.
[/quote]
Tälläisen asenteen takia me "pervot" emme oikein uskalla kertoa mieltymyksistämme. Oma fetissini on päässyt pois tautiluokituksesta, mutta ei ole hyväksi kuulla "Siis mikä saatanan pervo sä olet? Siis tuo on ihan sairasta! Mene hoitoon hullu!" tyylisiä kommentteja.
Niin ja minä olen vain masokisti. Naisen kanssa olen kyllä dominoiva, mutta näin heterosuhteessa minä olen alistuva.
Kyse ei ole siitä, että pitäisin vanilijasta nauttivia ahdasmielisinä, vaan tuollainen "sairaat pervot" asenne on se syy miksi nämä jutut jää usein piiloon. Kukaan ei halua kuulla haukkumista ja vielä vähemmän ihmiseltä, johon on jo kiintynyt.
Itse olen muuten katsonut sihteerin poikaystäväehdokkaiden kanssa. Ilmeistä on nähnyt, että onko mieltymystä s/m- leikkeihin.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:14"]Joskus törmäsin Wikipediassa listaan parafilioista/fetisseistä. Sieltä löytyi kaikkea mahdollista ja mahdotonta, oma suosikkini oli kuitenkin kainaloyhdyntä -fetissi.
[/quote] Eikös joskus ollut myynnissä Mum-niminen deodorantti, jonka iskulause kuului: "Pane mummia kainaloon!" :D
Oma lista:
- Kiihottuminen miehistä joilla pitkä hoikka vartalo
- Kiihottuminen miehistä joilla pitkät hiukset
- Raskaaksitulemisfetissi + raskaaksitekemisfetissi (minulla ja miehellä on tämä, joten kuumaa seksiä piisaa kun fantasioimme raskauden puuhaamisesta melkein aina sängyn puolella....)
- Synnytysfetissi ja fistausfetissi (samaa kategoriaa...)
- Julkisten paikkojen ja kiinnijäämisen fetissi, itsensä esittely julkisesti kiihottaa
- Kuristetuksi tuleminen seksin aikana
- Jotkut musiikkikappaleet kiihottaa ja orgasmin saaminen niiden parhaina kohtina
- Miehen kiihottuminen överimeikatuista naisista ja minun kiihottuminen överimeikkaamisesta ja varsinkin huulipunalla sotkemisesta ja huulten ylirajaamisesta...Mitä bimbompi/pellempi look sen enemmän kiihottaa
- Miehen päälle virtsaaminen kiihottaa ja se jos mies virtaa minun päälle ja joskus jopa kasvoille/suuhun
- Miehen pakarat kiihottaa ja varsinkin niiden koskettelu kun hän panee mua
- Miestä kiihottaa kun kiihotan ja imen hänen rintojaan, tuntuu kuulemma vaan käsittämättömän kiihottavalta
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:49"]
Oma lista:
- Kiihottuminen miehistä joilla pitkä hoikka vartalo
- Kiihottuminen miehistä joilla pitkät hiukset
- Raskaaksitulemisfetissi + raskaaksitekemisfetissi (minulla ja miehellä on tämä, joten kuumaa seksiä piisaa kun fantasioimme raskauden puuhaamisesta melkein aina sängyn puolella....)
- Synnytysfetissi ja fistausfetissi (samaa kategoriaa...)
- Julkisten paikkojen ja kiinnijäämisen fetissi, itsensä esittely julkisesti kiihottaa
- Kuristetuksi tuleminen seksin aikana
- Jotkut musiikkikappaleet kiihottaa ja orgasmin saaminen niiden parhaina kohtina
- Miehen kiihottuminen överimeikatuista naisista ja minun kiihottuminen överimeikkaamisesta ja varsinkin huulipunalla sotkemisesta ja huulten ylirajaamisesta...Mitä bimbompi/pellempi look sen enemmän kiihottaa
- Miehen päälle virtsaaminen kiihottaa ja se jos mies virtaa minun päälle ja joskus jopa kasvoille/suuhun
- Miehen pakarat kiihottaa ja varsinkin niiden koskettelu kun hän panee mua
- Miestä kiihottaa kun kiihotan ja imen hänen rintojaan, tuntuu kuulemma vaan käsittämättömän kiihottavalta
[/quote]
Unohdin yhden oleellisen. Kiihotun myös pitkistä kapeista nenistä tai erikoisen mallisista nenistä sekä varsinkin jos miehellä on isot muhkeat pusuhuulet. huh huh ja voi nam nam! <3
Ei olis pitänyt lukea näitäkään. Meni kyllä seksi- ja ruokahalut pitkäksi aikaa. Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille...
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:08"]
Ei olis pitänyt lukea näitäkään. Meni kyllä seksi- ja ruokahalut pitkäksi aikaa. Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille...
[/quote]
Oma on ongelmasi :D Tämä on ketju jossa puhutaan oudousta fetisseistä ja täältä niitä löydät. Pointsit niille jotka kehtaavat kertoa mitkä outoudet heitä kiihottaa. xD
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:45"]
Big baby -juttu on perversio johon törmäsin jo 90-luvun alussa dokkareiden muodossa.
Sit yhdessä dokumentissa oli hevosiksi pukeutuvia miehiä jotka vuokrasivat hevostallilta peltoa käyttöönsä viikottain, menivät oman dominansa kanssa sinne, nainen läimi raippaa ilmassa ja hevoseksi pukeutunut mies koikkelehti puvussaan pitkin niittyä.
Omalle kohdalle erikoisin seksiehdotus tuli keski-ikäiseltä varatulta perheenisältä, olisi halunnut juottaa mulle ensin vettä, sen jälkeen tehdä suolihuuhtelun ja ns. riiputtaa minua pesuhuoneessa kunnes pissaisin alleni.
Tuo oli nettideittien kultaista aikaa kolmisen vuotta sitten.
[/quote]
Olisit kokeillut
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:59"]
Iskuri.netissä oli jonkin aikaa sitten ilmoitus, jossa mies etsi naisia, jotka tykkäävät pukeutua disneyn prinsessoiksi. Tuo oli ehkä oudointa mihin olen ihan henkilökohtaisessa elämässäni törmännyt.
[/quote]
Toihan on ihan kiva fantasia
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:14"]
Jollakin miehellä oli fetissi insestiin. Halusi minun kutsuvan häntä isäksi tai isäpuoleksi.
[/quote]
toi on tosi yleinen!
[/quote]
onko? Kuulostaa sairaalta...
[/quote]
On se yleinen. Sama on "äiti" fantasiat.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:37"]
Mitä netissä on tullut vastaan niin oudoimmaksi sanoisin amputaatiofetissit. Mitä useampi raaja on poistettu, sitä parempi. Torsoa voi sitten käsitellä miten lystää, kun se ei voi pistää vastaan.
Toinen on sitten nämä tallontahommat, missä nainen polkee korkkarit jalassa murskaksi torakoita tai pieniä eläimiä.
Yksinomaan oksettavia fetissejä on sitten tullut nähtyä muitakin.
[/quote]
Paras on se että mies haluaa että nainen talloo häntä korkkareilla. Jopa painelee kiveksiä niillä
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:37"]Sairain ehkä on miehen halu tulla syödyksi. Ensin häntä kidutetaan ja viillellään ja hänen sukuelimensä murskataan ja jauhetaan ja syödään. Sitten hänet kidutetaan kuoliaaksi, paloitellaan ja hänen ruumiinsa syödään. Uhri siis itse kiihottuu tästä ja haluaa, että tämä toteutetaan ja dokumentoidaan. En ole itse törmännyt tietenkään livenä, mutta katselin dokkarin siitä about 10 vuotta sitten, missä oli todellisia tapauksia muutama. Olivat jääneet kiinni ruumiin osien piilotuksesta, kun eivät olleet jaksaneet syödä koko ruumista.
-Joo, luulet että tämäkin on provo, mutta KWG ja huomaat että näitä tapauksia on useampia parinkymmenen vuoden takaa. Ihme kyllä, kaikki saksasta ?
Menee jo niin uskomattoman puolelle, ettei enää jaksa edes oksettaa.
[/quote]
Olen nähnyt tälläisen missä juurikin saksassa mies leikkaa toiselta jalat irti jne ja toinen makaa tyytyväisenä sängyssä ja kuolee. Sitten vielä panee tätä torsoa. Ihmismieli on mielenkiintoinen.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:30"]
Miten niin ei? Taatusti tulee viisaammaksi. Mä olen törmännyt mieheen, joka teki itselleen suolihuuhteluita ja tunki kaikkea perseeseensä. (hyi saatana.)
[/quote]
Se olen voinut olla minä johon törmäsit. Kiitos että jo heti alussa paljastit millainen todellisuudessa olet. Olisi ollut todella ikävää huomata se vasta pidemmän suhteen kuluessa, kun suhteeseen olisi jo panostettu aikaa ja tunnetta.
Perversioita pelkäävien kannattaa tosiaan mainostaa asiaa varhaisessa vaiheessa. Näin kaikki muun kuin vanilijaseksin harrastajat osaavat pysytellä teistä loitolla.
[/quote]Onkohan tuo yleistä pervojen keskuudessa että suhtaudutaan vähän halveksien tavallisen seksin harrastajiin. Ainakin ystäväni antaa rivien välistä ymmärtää että on vähän parempaa porukkaa kun on niin erikoinen, rohkea ja kokeilee ainakin kerran kaikkea, ihan niinkuin tämä nynneröseksin harrastajat olisivat myös tyhmempiä kuin hän.
[/quote]
Kyse on siitä että seksuaalisistakin mieltymyksistä kannattaa puhua jo seurustelu vaiheessa sillä esim. alistumisesta nauttivalle S&M seksi on osa minuutta. Ei siinä ole kyse mistään erikoisuuden tavoittelusta tai halusta olla muita parempi vaan toisilla on nämä halut nuoresta lähtien. Se tuntuu tosiaan ikävältä jos et saa koskaan tyydytystä noihin tarpeisiisi. Jos mies pitää peppunsa hyväilystä niin ei ole tosiaan suhteen kannalta hyvä jos nainen pitää miestä sairaana koska tykkää dildosta pepussaan tai haluaa saada piiskaa. "Pervotkin" kun haaveilevat kuitenkin yleensä normaalista parisuhteesta kuten vaniljatkin.
[/quote]
Juuri tuota tarkoitin kun yllä kirjoitin perversioita pelkäävistä. Vanilija ei ole mikään kirosana vaan makuasia. Muista mauista pitävät eivät ole parempia vaan erilaisia. Suurin osa kuitenkin tykkää vanilijasta ja moni vanilijan ystävä kokeilee silloin tällöin myös muita makuja. Kun seksissä samaa annosta syövät molemmat niin yhteisymmärrykseen pitäisi päästä makuasioissakin.
Seksistä pitäisi voida puhua muutenkin kuin sitä harrastettaessa. Seksistä pitäisi voida puhua jo ennen kuin sitä harrastetaan. Erityisen tärkeää se on silloin, kun ihmisillä on seksin suhteen tiukkoja sääntöjä, ehtoja, vaatimuksia, vahvoja toivomuksia tai fetissejä. Kun tietää olevansa "pervo" niin se kannattaa ottaa esille varhaisessa vaiheessa ja olla asian suhteen avoin. Muuten yhteisen sävelen puuttuminen voi johtaa pettämiseen, kun sitä vahvaa toivomusta tai fetissiä ei lopulta saatukaan vakikumppanin kanssa vaan sitä lähdetään hakemaan muualta.
Avoimuus kannattaa, vaikka se johtaisikin usean suhteen kariutumiseen jo ihan alkuvaiheessa. Pettymys on sitä suurempi mitä enemmän suhteeseen on panostettu. Tämä on molemminpuolista. Vähemmän pervoa osapuolta harmittaa paljon pahemmin se, että tyyppi paljastuukin enemafaniksi, crossdresseriksi tai masokistiksi pitkän suhteen aikana kuin jo heti alussa. Näin siis siinä tapauksessa, että se vähemmän pervo saa noista paljastuvista mieltymyksistä inhonväreitä.
Pervoilulle hihittämiseen taipuvaiset saavat omat orkkunsa tälläisten keskusteluiden lukemisesta. Kukin tyylillään, myös seiska-lehden lukijat.
[/quote]
Oma aviomies kertoi, olin 20 ja hän 35, että kun nainen on lihava ja jotenkin inhottava h--tyyliin, hän kiihottuu siitä. En pitänyt sitä niin outona, en kuitenkaan puhunut siitä, pitkän ajan kuluttua kysyin ammattilaiselta, ei hänkään kummastellut.
Kauheaa kun kyseinen nainen olisi kuullut keskustelun!
Jonkun ihmisen ominaistuoksu voi olla seksikäs, sitäkin on pidetty pervona.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:45"]
Big baby -juttu on perversio johon törmäsin jo 90-luvun alussa dokkareiden muodossa.
Sit yhdessä dokumentissa oli hevosiksi pukeutuvia miehiä jotka vuokrasivat hevostallilta peltoa käyttöönsä viikottain, menivät oman dominansa kanssa sinne, nainen läimi raippaa ilmassa ja hevoseksi pukeutunut mies koikkelehti puvussaan pitkin niittyä.
Omalle kohdalle erikoisin seksiehdotus tuli keski-ikäiseltä varatulta perheenisältä, olisi halunnut juottaa mulle ensin vettä, sen jälkeen tehdä suolihuuhtelun ja ns. riiputtaa minua pesuhuoneessa kunnes pissaisin alleni.
Tuo oli nettideittien kultaista aikaa kolmisen vuotta sitten.
[/quote]
Olisit kokeillut
[/quote]
En mä halunnut silloin, enkä vieläkään leikkiä pissalla ja kakalla.
Sen aika joko on tullakseen tai ei.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:22"]
Älkää lähtekö tähän. Antaa näiden olla. Kukaan ei tule viisaammaksi näistä
[/quote]Miten niin ei? Taatusti tulee viisaammaksi. Mä olen törmännyt mieheen, joka teki itselleen suolihuuhteluita ja tunki kaikkea perseeseensä. (hyi saatana.)
[/quote]
Se olen voinut olla minä johon törmäsit. Kiitos että jo heti alussa paljastit millainen todellisuudessa olet. Olisi ollut todella ikävää huomata se vasta pidemmän suhteen kuluessa, kun suhteeseen olisi jo panostettu aikaa ja tunnetta.
Perversioita pelkäävien kannattaa tosiaan mainostaa asiaa varhaisessa vaiheessa. Näin kaikki muun kuin vanilijaseksin harrastajat osaavat pysytellä teistä loitolla.
[/quote]Onkohan tuo yleistä pervojen keskuudessa että suhtaudutaan vähän halveksien tavallisen seksin harrastajiin. Ainakin ystäväni antaa rivien välistä ymmärtää että on vähän parempaa porukkaa kun on niin erikoinen, rohkea ja kokeilee ainakin kerran kaikkea, ihan niinkuin tämä nynneröseksin harrastajat olisivat myös tyhmempiä kuin hän.
[/quote]
No kyllähän jotain muutakin pitää kokeilla kuin emätinyhdyntää kotona 5 eri asennossa
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:22"]
[/quote] Höpö höpö, kukaan ei perversioitaan valitse, mutta niitä saa ilkkua ja ällötellä vapaasti. Siis toisen seksuaalisuuteen liittyviä asioita.
Avoimuutta, molemmin puolin
[/quote]
No en ole itse pyytänyt saada kuulla mitä kaikkea hän on taas rohkeana ja ainutlaatuisempana kuin mitä kokeillut. Olen sanonut monta kertaa etten halua kuulla. Koita nyt ymmärtää että minun ei tarvitse teeskennellä mitään innostunutta ja ihailevaa kun toinen tuputtaa minulle jotain paskajuttujaan.
Joku raja sen avoimuudenkin kanssa pitää olla.
[/quote]
Miksi olet ihmisen kanssa jonka ajatusmaailma on täysin eri kuin sinun?
Kuvake.netis joku äijä kyseli onko mun kainalot hikiset ja saako niitä nuolla. Yäk.
Tää ei nyt ole edes paha...Kiihotun itsekin miehen karvaisista, mieluiten hikisistä kainaloista. Kainalokarvoja on kiva imeskellä, mutta ei kiitos deodorantilla :-)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:54"]
Kuvake.netis joku äijä kyseli onko mun kainalot hikiset ja saako niitä nuolla. Yäk.
[/quote]
Prinsessafetissi?
Teillä jokaisella naisellahan se on naimisiin mennessä, mitä ihemeellistä siinä on ?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 03:23"]
Loppuhuipennukseksi kertoi toivovansa, että saisi laittaa peppuuni suppilon, josta pursottaisi suoleni täyteen piimää(!), ja sitten panisi sinne niin että asidofiilukset vaan tursuais, "Kylpyhuoneessa tietenkin". Tämä oli siis hänellä pitkäaikainen haave, jonka olisi halunnut toteuttaa just mun kanssani.
[/quote]
Kiitos päivän nauruista, mahtavaa settiä!
No itselläni on fetissi kuristamisesta seksin aikana. Siis mies kuristaisi minua.
Silloin tällöin harrastellaan tuota. Mies ei ole niinkään innostunut tuosta mutta suostuu siihen koska tietää minun nauttivan.
Meillä on turvamerkit sun muut ja koskaan tuota ei harrasteta kännissä tai edes pienessä maistissa.