Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin seksuaalinen fetissi/ perversio johon olet törmännyt?

Vierailija
06.01.2014 |

Siinäpä se.

Kommentit (285)

Vierailija
281/285 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä on että nainen korkeilla koroilla tulee ja työntää koron mun peppuun ja panee minua sillä, sitten nuolettaa koron ja kengät puhtaaks

Vierailija
282/285 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v tyttöystävä pukeutui tyttömäisiin mekkoihin ja laittoi tukkansa sekä meikkasi aina viimeisen päälle siististi vaikka olisi mennyt vain viemään roskapussia ulos.

Mutta sitten se fetissi. Se käytti vain valkoisia sloggeja ja lirautteli niihin ilmeisesti tahallaan eikä koskaan pyyhkinut pissalla käydessään vaan kävi mielellään puskapissallakin ulkona niin että minä katselin ja kiskoi pikkarit vielä tippuvaan pilluunsa.

Heti ovesta päästyään se esitteli aivan kiimaisena nenäni alla kusesta keltaisia sloggien haaroja ja kiskoi minua suoraan sänkyyn. Tietenkin sillä oli hirveä hinku kasvattaa oikein tuuhea puska jalkoväliin että se hautui koko päivän kosteana.

Ei ollut ihan minun juttuni ja suhde päättyi aika äkkiä vaikka tämä halusi seksiä koko ajan mutta ainoastaan lähärissä ja ainoastaan pesemättömään kusiseen pilluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/285 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapasin naisen joka halusi lääkärileikkejä. Tuli sitten minun kämpille ja mukana oli matkalaukullinen leluja. oudoin juttu oli se gynen värkinlevitin, aito metallinen jota piti käyttää, ja huipennuksena pil luun piti työntää puolenkymmentä jääpalaa koska "hän käy niin kuumana"

Vierailija
284/285 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin että mun peppua käytettäs kusisäiliönä

Vierailija
285/285 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omat fantasiat on niitä oudoimpia omista tietämistäni. Miehillä on viestittelyvaiheessa eli ei edetty treffeille niin ollut kyllä kaikkia itselleni epämieluisaan tapaan pervoja. Öljyttyä jalkaa pitäisi sovitella miehen pyllyyn, piiskaa pitäisi antaa tuhmalle tyttöilijälle ja suuhun pitäisi kusta. Nämä eri miehiä, kaikki viestitteli aluksi normaalisti ja profiilissa luki että haen osaavaa domia, että ei nää nyt "ihan".. 😅

Netissä toki törmää ihan kaikkeen aikuisvauvoista insestipakkomielteeseen ja eläimiinsekaantumiseen, mutta mitään kovin lennokkaan jännää tai uskomattoman oloista ei ole tosiaan sattunut omalle kohdalle.