Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin seksuaalinen fetissi/ perversio johon olet törmännyt?

Vierailija
06.01.2014 |

Siinäpä se.

Kommentit (285)

Vierailija
41/285 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin vaniljaseksiä vuosia ihan tyytyväisenä, kunnes tapasin miehen jolla oli sekä jalka- että anaalifetissi. Siis WAU! Hän nuoli ja imi jalat ja anuksen ja tietysti pimpinkin ja oli niin kiihottunut, että itsekin pääsin tähän helposti mukaan. Sekä miehen varpaiden imeminen, että anuksen nuoleminen ja kielellä nainti oli loppupeleissä tosi kiihottavaa. Hän kyllä vähemmän sitä halusi itselleen tehtävän mutta tasapuolisuuden ja kokeilun vuoksi antoi sen tapahtua. 

Mutta siis oikeasti! Kun näkee kuinka kiihottunut kumppani on sinun jostain tietystä ruumiinosastasi, eihän se ole kuin ihanaa.

Elämäni parhaimmat orkut sain hänen kanssaan! Nykyinen mieheni on perusjuntti ja saisi kiksejä ainoastaan pervojen lahtaamisesta. Ja se kun on laitonta ja vaikeaa toteuttaa, niin perus junttiseksi on meikäläisen osa.

Vierailija
42/285 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla jossain toisella threadilla mimmi sanoi viheltäneensä pelin poikki välittömästi, kun mies halusi hänen esittävän kuollutta.

Heh sehän suomalaiselta naiselta onnistuu ihan luonnostaan ja kuuluu normiseksiin. Harva nainen osoittaa mitenkään nauttivansa. Ei ennen aktia tai jälkeenpäinkään kysyttäessä vastaa. Ei kerro toiveitaan tai fantasioitaan. Jos jotain uskaltaa ehdottaa on vastaus yleensä että ehkä joku toinen kerta.

Villein tapaus johon olen nuorena miehenä törmännyt oli daami, joka makoi selällään ja piti käsivartta silmiensä päällä ja hoki: mitä sä teet mulle.... eikä osallistunut aktiin mitenkään muuten. Se panosuhde jäi lyhkäseksi. Alkuun se oli erikoista mutta alkoi nopeasti sylettämään, kun hän ei muuten ollut hommassa mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/285 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:09"]

Pidän itseäni epäonnistuneena ihmisenä pervouteni takia, elän siis kaapissa...mieheni tietää osan jutuista, mutta ei ole oikein uskottavaa seuraa näihin puuhiin (ei osaa hommiaan, tekee aina samat perusvirheet, jännittää liikaa jne.), joten olen todennut tyydyttävämmäksi elää ilman tätä osa-aluetta. Unissani näenkin sitten kaikkea hämärää, josta haaveilen...

Näen melkein joka yö unta siitä, että pissaan jonkun suuhun tai päälle tai johonkin astiaan. Oikeasti tiedän, ettei mieheni nauttisi tästä, joten en yritä toteuttaa.

Näen usein unta siitä, että harrastan seksiä ryhmässä tai kahden miehen kera. Mieheni pitää jälkimmäisestä ajatuksesta, muttei nähtävästi tule toteuttamaan sitä.

Kaipaan sitä, että saan olla "lemmikin" osassa ja olla samaan aikaan objekti mutta myös hellitty, piiskattu ja haukuttu, samalla silti rakastettu ja turvassa...kuten sanottu, mieheni ei osaa näitä juttuja, joten mielummin näen unia vaan näistä.

Olen seksuaalinen masokisti ja tahtoisin, että minut pakotetaan esim. laskemaan alleni kesken seksin tai sanomaan jotain noloa. Ei onnistu tämäkään.

Joku varmasti ihmettelee, miksi olen miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei onnistu. Kyllä se onnistuu, mutta perfektionistina ja vaativana säikäytän miehen vaatimuksillani (vähemmän täydelliset kokemukset vituttavat niin rankasti pitkään jälkikäteen, etten tahdo enää kokea niitä) tai sitten siedän hänen tumpelointinsa. Eli seksi on perusjyystöä miehen ehdoilla ja feikkihymyilyä. Mieheni ei ole pelottava, ahdistava tai muutenkaan paskamainen ihminen, mutta minä en vaan enää uskalla olla rehellinen...itseni takia.

Olen kyllä harkinnut, että itsekseni alkaisin toteuttamaan jotain näitä juttuja.

[/quote]

Olisit nainen minun makuuni. Moneasti olen pyytänyt että saisin edes ne viimeiset tipat nuolaista kun vaimo käy pissalla, mutta ei, saatikaan mitään isompaa. Kaikki muukin mitä kerroit haluavasi sai värähtämään kovasti, ja en tarkoita alakerran värähtelyä, vaan koko kropassa, kun osui niin kohdalle. kumpa edes pääsisi enemmän vaihtamaan ajatuksia kaltaisesi kanssa, kun toistaiseksi enempään ei voisi ryhtyä, viellä naimisissa ollessa..

Vierailija
44/285 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä täältäkään löytynyt kanssasisaria, mutta muuten olo tuntuu jo melkein normaalilta :)

Tässä päässä on vaan yksi fetissi eikä siihen edes tarvita välttämättä muita. Kiihottavaa on se että saa  pään sekaisin jollain tavalla, vielä parempi jos joku muu tekee sen minulle vaikka väkisin. On koomista että yksin kotona tuntee olonsa alkoholistiksi kun pitää varoa katsomasta baarikaappia ettei retkahda :D

Nuorena hankin tietysti kannabista kasvattavan poikaystävän, mutta empä tullut maininneeksi että masturboin salaa kasvatuskaapilla ja haistelin lehtiä...

Vierailija
45/285 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
46/285 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:22"]

Älkää lähtekö tähän. Antaa näiden olla. Kukaan ei tule viisaammaksi näistä

[/quote]

Tuo oli kyllä aikapaha, ei oo sattunu noin pahaa, kai sitä on oppinut pervoimpia väistelemään.

Vierailija
47/285 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:54"]

- Erään muutaman seksikerran tuttavuuden kiihotus syntyi siitä että sai tunkea emättimeeni esineitä jotka oli ns. arkisia. Esimerkiksi lusikan, porkkanan, deodoranttipullon, jäätelökauhan. Minulla oli myös dildo ja ehdotin sitä toki ensimmäiseksi mutta ajatus minun kiihottamisesta sillä ei innostanut, vain nuo keittiövälineet ja ruoka-aineet.[/quote]

Itse kiihotun valtavasti kuvista ja videoista joissa nainen itse työntää arkisia esineitä peppureikäänsä. Kiihottaa siis että nainen haluaa peppuunsa jotakin täytettä niin paljon että jotakin sinne on vaan työnnettävä

Vierailija
48/285 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies olisi halunnut että pidättelen paskaa niin kauan kuin pystyn ja sitten haluaisi panna minua perseeseen ja vetää mulkkunsa aina välillä ulos niin että pökäleet sitten tulisi hänen päälleen! :D ei siinä jos tykkää, mutta itse kyllä jätin väliin.

Vierailija
49/285 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen tyttöystävä oli saanut lestavanhempien kasvatuksen, vaikkakaan perhe ei varsinaisesti elänyt tiukasti sääntöjen mukaan. Oli telkkarit sun muut. Tytöllä oli kuitenkin ehto: ei seksiä ennen papin aamenta. Lestavanhemmista huolimatta hän oli kuitenkin varsin rietas tapaus ja "kiersi" sääntöä haluamalla ainoastaan peppuun, koska "neitsyys säilyi" sillä tavalla. :D Tuo kuulostaa tietenkin joka miehen unelmalta, mutta kun teet tuota 4–7 kertaa viikossa vuoden ajan, niin kyllä sitä pimppiseksiäkin alkoi tehdä kummasti mieli. Mielenkiintoista (ja varmasti myös harvinaista!) oli myös se, että tyttöystävä laukesi anaaliseksistä ilman minkäänlaista klitorisstimulaatiota.

Vierailija
50/285 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menin sokko treffeille kivan näköisen ja oloisen naisen kanssa. Ilta sujui hienosti ja päädyttiin lopuksi saman peiton alle vielä samana iltana :) Aamulla sitten hän halusi ihan väkisin pestä kaikki vaatteeni ja tarjosi tilalle omiaan, alushousuja ja rintaliivejä myöten... . Luulin sitä ensiksi vitsiksi mutta muutamien treffien jälkeen kävi ihan selväksi että minun olisi pitänyt vähintään käyttää samoja alusvaatteita, hänen alusvaatteita. Lopulta kun en suostunut niin se muija sekosi ihan kokonaan ja mä liukenin paikalta lopullisesti! =D 

Vierailija
51/285 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin "pervo" puoliso olisikin unelmalöytö. Olen sen verran pohjaton astia mitä tuohon mieltykseesi tulee ja muutkin haaveesi olivat houkuttavia. Valitettavasti elämä taitaa kulua kuitenkin yksin, kun tässä syntymäänsä säikähtäneiden maassa ei oikein hengenheimolaista löydä.

Vierailija
52/285 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äskeinen (Vierailija 25.11. klo 9:45) siis vastauksena sille miehensä estyneisyydestä kärsivälle "pervo"naiselle. Mukava havaita, että edes jollakin on niin kiinnostavat mieltymykset. Kelpaisi kyllä minulle, mutta...

Vierailija
53/285 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla fetissi on aviopuolison string alushousujen nuoleminen ja haistelu,kun puoliso on käynyt spinningissä/ jumpassa ja alushousut on hikiset ja kiihottavat,kun tietää missä ne on jumpan aika ollut :)

Vierailija
54/285 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:08"]

Lenkillä olleen´naisen juoksutrikoiden riisuminen ja hikisen pillun nuoleminen ja naiminen ulkona luonnossa kiihottaisi kovasti. Olisko pururadan kiertäjiä kuulolla 8)

[/quote]

just noin paitsi hikistä pilluu ei kts. itse fantsuloin aina siitä kun pellonreunoja juoksee tai metsät taipurulla että vaikka iha tavis nainnen tekis aloitteen. pyytäs vaikka kotia hieromaan ja suihkuun. mikä ettei jossain syrjemmässä voisi vähän seksaillakin. tämä siis keskuspuistossa. terveisiä himokkaille naisille. kevättä odotellessa.

Vierailija
55/285 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippaseksi

Vierailija
56/285 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meikäläisellä on fat fetish, eli pidän läskeistä. Jotkut on varmaankin nähneet niitä dokumentteja missä ihmisiä ruokitaan hengiltä ja pestään sitten homeita läskien välistä, se kuuluu fat fetishin piiriin, mutta ei oo mun juttuni. Pidän vaan pyöreistä ihmisistä, tykkään kosketella erityisesti vatsaa ja rakastan sen pehmeää tunnetta. Välillä on myös kiva katsella kun toinen syö. Tykkään painonnoususta johonkin rajaan saakka. Kaikki mennään täysin mieheni ehdoilla, hän päättää mitä tekee keholleen ja nautin joka tapauksessa, vaikka hän olisi langanlaiha. Pitää kunnioittaa toista. Paljastin fetissiäni pienissä määrin, hitaasti mutta varmasti. Kehotan muitakin tekemään samaa jos ei ole mitään liian vakavaa, parisuhteessa pitäisi kuitenkin olla avoin (muttei kaikki likaiset yksityiskohdat ole tärkeitä, esim. en minä ole sanonut että harrastaessamme seksiä haaveilen hänen syöttävän minua ja toisinpäin tai kuvittelen painonnousua). Jos kumppani ei kestä fetissiänne, etsikää joku toinen. Seksuaalisuus on kuitenkin parisuhteen kulmakiviä, kyllä molempien pitäisi päästä nauttimaan haluistaan ilman tuomitsemista.

Vierailija
57/285 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhefetissiin -olin varmaan 20 v kun minulla oli tyttöystävä joka kiihottui ihan sairaasti "kiinni jäämisen mahdollisuudesta. Hän oli silloin 17 ja minä siis armeijassa. Usein aloitettiin viikonloppu saunomalla niin että me mentiin ensin ja saunottuamme tuli hänen äiti. No tähän piti usein järjestää pesuhuonepano niin että just ehdittiin lopettaa ennen hänen äitinsä puhuhuoneeseen tuloa. Kerran hän ehdotti, että ajoittaisin suuseksi orgasmi niin että äiti tulisi ikäänkuin paikalle kesken. Minulta loppui tässä pokeri -en vain kehdannut tehdä tuota.

Tämä samainen naisenalku fantasioi fistigistä -tähän en myöskään ollut valmis

Vierailija
58/285 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden  jonka haaveena on että nainen, jolla on tuuheat peppukarvat kakkaa ja sitten ne kakankikkareet jotka jäävät kiinni karvoihin ovat se fetissi, että niitä ei saa pestä pois vaan niistä 'nautitaan' seksin aikana

Vierailija
59/285 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on käynyt niin että monet pervot on jääneet kiinni vasta myöhemmin.. toi yks tuolla vinisi että kertokaa jos ootte ahdasmielisiä seksin suhteen. Paskat, tunnustakaa ite kuinka sairaita olette. Olipa kiva yllätys kun sain tietää että exäni kovettuu siitä että tunkee shamppoopulloja anaaliinsa ja leikkii kakalla.

Vierailija
60/285 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin jokin aika sitten tosi kivan oloista, itseni ikäistä 3-kymppistä kundia, josta aika pian selvisi, että hänellä on anaalifetissi. No ei siinä vielä mitään, anaaliseksi silloin tällöin on mulle ihan ok, mutta kun JOKA IKINEN KERTA piti päästä panemaan perseeseen. Ei ainakaan mun peppuni moista kestä, enkä saa siitä nautintoa

Kertoi vielä exänsä sanoneen, että kun pari viikkoa pitää taukoa niin persereikä tuntuu taas tiukemmalta. :o

Loppuhuipennukseksi kertoi toivovansa, että saisi laittaa peppuuni suppilon, josta pursottaisi suoleni täyteen piimää(!), ja sitten panisi sinne niin että asidofiilukset vaan tursuais, "Kylpyhuoneessa tietenkin".  Tämä oli siis hänellä pitkäaikainen haave, jonka olisi halunnut toteuttaa just mun kanssani.

Meni jo sen verran erikoiseksi, että toivotin parhainta jatkoa sopivan kumppanin etsimisessä.

Siis oikeesti. Piimäpylly. Itkeäkö vai nauraa.