Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyrvän runkkaaminen.ilman nahan vetelyä ees taas.

Vierailija
31.07.2015 |

Ollaa nais ystävän kans kokeiltu.sillee ettää laittaa aika paljon liukkarii kyrvän päällee.ja käsi hinkkaa koko kyrpää.tuntuu taivaalliselta.nais ystävä kans kiihottu tost.vähän erilaista runkkaamista.onko muilla kokemuksii samasta .eli esinahka ihan taakse ja sit runkkaamaa.ei saa liian kovaa puristaa.8

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää.kertomuksia

Vierailija
2/4 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä lähes poikkeuksetta annan käsihoitoa tuolla lailla. Eikös tunto ole silloin paljon herkempi. Meillä käytössä kookosöljy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:56"]

Itse kyllä lähes poikkeuksetta annan käsihoitoa tuolla lailla. Eikös tunto ole silloin paljon herkempi. Meillä käytössä kookosöljy. 

[/quote]me myös kokeiltii kerran ja tuntui aivan taivaalliselta.sillon oltii kumpiki juotu.oli estot pois kummaltaki.kehtas pyytä tyttöystävältä.se vaati vaa liukkarii enempi.

Vierailija
4/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota yhden kumppanin kanssa samaa kokeiltu on. Tuntuu hyvältä liukuvoiteen kanssa. Toisen käden sormia voi kokeilla työntää samalla myös miehen anukseen. Itselläni oli niin pitkä kestävyys, että naisystävä oli saanut jo orgasmin ja teki runkkaamalla minulle lopun ja sain hyvän orgasmin liukuvoiteen avulla. Jotenkin normaalissa rakastelussa kondomin läpi tuo tuntuvuus oli heikkoa ja en saanut usein orgasmia vaginan / kyrvän kulman tai asennon suhteen jolloin kalu vain puutui. Se tuntui todella hyvältä, kun naisystävä veti kaikki esinahat taakse ja runkkasi. Joskus tuosta liukuvoiteen kanssa kalun runkkauksesta sai yhtä hyvän orgasmin kuin rakastelusta ellei joskus paremmankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi