Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oudoin seksuaalinen fetissi/ perversio johon olet törmännyt?

Vierailija
06.01.2014 |

Siinäpä se.

Kommentit (285)

Vierailija
101/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:22"]

Älkää lähtekö tähän. Antaa näiden olla. Kukaan ei tule viisaammaksi näistä

[/quote]Miten niin ei? Taatusti tulee viisaammaksi. Mä olen törmännyt mieheen, joka teki itselleen suolihuuhteluita ja tunki kaikkea perseeseensä. (hyi saatana.)

[/quote]

Se olen voinut olla minä johon törmäsit. Kiitos että jo heti alussa paljastit millainen todellisuudessa olet. Olisi ollut todella ikävää huomata se vasta pidemmän suhteen kuluessa, kun suhteeseen olisi jo panostettu aikaa ja tunnetta.

Perversioita pelkäävien kannattaa tosiaan mainostaa asiaa varhaisessa vaiheessa. Näin kaikki muun kuin vanilijaseksin harrastajat osaavat pysytellä teistä loitolla.

[/quote]Onkohan tuo yleistä pervojen keskuudessa että suhtaudutaan vähän halveksien tavallisen seksin harrastajiin. Ainakin ystäväni antaa rivien välistä ymmärtää että on vähän parempaa porukkaa kun on niin erikoinen, rohkea ja kokeilee ainakin kerran kaikkea, ihan niinkuin tämä nynneröseksin harrastajat olisivat myös tyhmempiä kuin hän.

Vierailija
102/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:53"]

[/quote]Miten niin ei? Taatusti tulee viisaammaksi. Mä olen törmännyt mieheen, joka teki itselleen suolihuuhteluita ja tunki kaikkea perseeseensä. (hyi saatana.)

[/quote]

Se olen voinut olla minä johon törmäsit. Kiitos että jo heti alussa paljastit millainen todellisuudessa olet. Olisi ollut todella ikävää huomata se vasta pidemmän suhteen kuluessa, kun suhteeseen olisi jo panostettu aikaa ja tunnetta.

Perversioita pelkäävien kannattaa tosiaan mainostaa asiaa varhaisessa vaiheessa. Näin kaikki muun kuin vanilijaseksin harrastajat osaavat pysytellä teistä loitolla.

[/quote]Onkohan tuo yleistä pervojen keskuudessa että suhtaudutaan vähän halveksien tavallisen seksin harrastajiin. Ainakin ystäväni antaa rivien välistä ymmärtää että on vähän parempaa porukkaa kun on niin erikoinen, rohkea ja kokeilee ainakin kerran kaikkea, ihan niinkuin tämä nynneröseksin harrastajat olisivat myös tyhmempiä kuin hän.

[/quote] Höpö höpö, kukaan ei perversioitaan valitse, mutta niitä saa ilkkua ja ällötellä vapaasti. Siis toisen seksuaalisuuteen liittyviä asioita.

Avoimuutta, molemmin puolin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhufetissi.Eli siis kiihoittuu karvaisista homomiehistä.

Vierailija
104/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Höpö höpö, kukaan ei perversioitaan valitse, mutta niitä saa ilkkua ja ällötellä vapaasti. Siis toisen seksuaalisuuteen liittyviä asioita.

Avoimuutta, molemmin puolin

[/quote]

No en ole itse pyytänyt saada kuulla mitä kaikkea hän on taas rohkeana ja ainutlaatuisempana kuin mitä kokeillut. Olen sanonut monta kertaa etten halua kuulla. Koita nyt ymmärtää että minun ei tarvitse teeskennellä mitään innostunutta ja ihailevaa kun toinen tuputtaa minulle jotain paskajuttujaan.

Joku raja sen avoimuudenkin kanssa pitää olla.

Vierailija
105/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä on insestifetissi - omat perheenjäsenet ovat aika hyihyi mutta insesti ajatuksena ja esim. roolileikkinä kiihottaa. Enhän mä tosin tiettyy tätä hyvä luoja kellekään tule koskaan kertomaan, onhan tää aika luontaantyötävää...

Tietty tämmöset ns. omituset fetissit ällöttää mutta mun periaate on antaa kaikkien kukkien kukkia niin kauan kun yhtään osapuolta ei pakoteta niistä kärsimään. Onhan nuo vaippailijat ja eritteet mustakin superoksettavia mut jos se jonkun paattia kiikuttaa niin vaippailkoon menemään :D jos vaikka kumppani diggaa oudommasta ja ei oma mieli kokeiluun avaudu niin ei siinä silti miksikään moraalipoliisiksi kannata ryhtyä kun oma mieli on muka puhtoisempi.

Rajuin minkä tiedän on mustakin tuo syömiseksi tuleminen. Olen aina miettinyt että jos sen toteuttaa niin mitenköhän tuo kiihotus toimii, onko se vaan niin ylivoimaista että kuolemankin voittaa? Olisi hauska jotenkin osata eläytyä siihen mielenmaisemaan.

Vierailija
106/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli golden shower -fetissi. Se nyt vielä meni satunnaisesti, mutta pierufetissi oli jo liikaa. Olisi tahtonut, että pieren naamalle ja hän nuuhkii ja nuolee samalla anustani..

Vierailija
107/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakun päälle piereskely. Googlella löytyy cake farts jos kiinnostaa..

Vierailija
108/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corpsepaint-fetissi, tämä on itselläni. Kiihotun todella paljon, kun näen tämäntyylisiä kuvia: http://static.tumblr.com/e16d378bfa78bde7e2577109722418f3/6wcqd0b/8fEmk2pw1/tumblr_static_dead.jpg

EI OLE VITSI.

Vierailija
109/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelin kerran puhelimessa erään miehen kanssa (tapasin jossain treffisivulla), juteltiin ihan niitä näitä aluksi monen päivän ajan, mies tuntui mukavalta..

No eräänä iltana kun tää mies soitti ja alettiin juttelemaan niin jonku ajan päästä se sanoi jotain että haluaisi sitoa mut kiinni johonkin tolppaan ja työntää kullia mun suuhun.. No joo, ei tässä vielä mitään, tuntu itestäkin kivan kiihottavalta, mutta sitten se alkoi puhumaan että haluaisi lähteä mun kanssa moottoripyörällä kesällä ajelemaan ja aina kun hänellä iskisi paskahätä niin hän haluaisi että mentäisiin vaikka mettään ja haluais käyttää mua vessanpönttönä eli paskantaa mun suuhun ja mun pitäs syödä ne.. HYI VITTU...!!!

Suu ammollaan jäin kuuntelemaan, kun se vielä jatko että kotonakin hän haluais pitää mua vessanpönttönä ja paskoa mun suuhun aina kun hätä on ja haluais että mäkin välillä paskoisin sen suuhun ja päälle.. Hyi helvetin vittu löin tuossa vaiheessa luurimen kiinni, koitti se vielä soitella mut lopetti sitten. OKSETTAVAA !!!

Vierailija
110/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:08"]

[/quote]

[/quote]

Kyse on siitä että seksuaalisistakin mieltymyksistä kannattaa puhua jo seurustelu vaiheessa sillä esim. alistumisesta nauttivalle S&M seksi on osa minuutta. Ei siinä ole kyse mistään erikoisuuden tavoittelusta tai halusta olla muita parempi vaan toisilla on nämä halut nuoresta lähtien. Se tuntuu tosiaan ikävältä jos et saa koskaan tyydytystä noihin tarpeisiisi. Jos mies pitää peppunsa hyväilystä niin ei ole tosiaan suhteen kannalta hyvä jos nainen pitää miestä sairaana koska tykkää dildosta pepussaan tai haluaa saada piiskaa. "Pervotkin"  kun haaveilevat kuitenkin yleensä normaalista parisuhteesta kuten vaniljatkin.

Vierailija
111/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukolla toi vorarefiilia. Fantasioi naisten valmistamisesta ruuaksi. Mutta täytyy muistaa, että useimmilla toi vorefetissi toimii tosiaan vaan fantasioissa tai lavastetussa kuvissa. Kun elää tässä maailmassa niin ymmärtää että se kuuluu itsestään selvänä sellaisiin juttuihin mitä ei vaan voi eikä haluakkaan toteuttaa. Nämä uutisiin päätyneet jutut kyllä varmaan jotenkin sekaisin.

Vierailija
112/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin erään miehen jolla oli fetissi juuri kaikkiin amputoituihin ja haavoittuneisiin juttuihin, sideharsoihin käärittyihin ihmisiin. Oli tapetoinut asuntonsakin näillä kuvilla. Muuten ihan normaali kaveri, hauskaa seuraa jne mutta makuuhuoneessa vallitsi pimeä puoli. Kerran harrastin kännissä hänen kanssaan seksiä ja tyyppi muuttui sängyssä ihan toiseksi, väkivaltaiseksi. Kuristi ja löi, sylki päälleni jne. Oli vähän pöllämystynyt olo sen jälkeen...

Aika erikoinen fetissi on myös se, että kiihottuu esineistä..
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288335189128.html

Tietysti on paha aina mennä arvostelemaan tällaisia asioita, rajanveto on vaikeaa enkä koe, että olisi hyvä yrittää kieltää keneltäkään mitään sellaista, mikä ei vahingoita ketään... silti ajattelen, että useimmat tässä ketjussa mainitut jutut, etenkin kaikki paskaan, oksennukseen ja väkivaltaan liittyvät ovat sairaita ja pelottavia... jotain on täytynyt mennä pieleen noiden ihmisten lapsuudessa.

Vierailija
113/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:08"]

Miten niin ei? Taatusti tulee viisaammaksi. Mä olen törmännyt mieheen, joka teki itselleen suolihuuhteluita ja tunki kaikkea perseeseensä. (hyi saatana.)

[/quote]

[/quote]

Kyse on siitä että seksuaalisistakin mieltymyksistä kannattaa puhua jo seurustelu vaiheessa sillä esim. alistumisesta nauttivalle S&M seksi on osa minuutta. Ei siinä ole kyse mistään erikoisuuden tavoittelusta tai halusta olla muita parempi vaan toisilla on nämä halut nuoresta lähtien. Se tuntuu tosiaan ikävältä jos et saa koskaan tyydytystä noihin tarpeisiisi. Jos mies pitää peppunsa hyväilystä niin ei ole tosiaan suhteen kannalta hyvä jos nainen pitää miestä sairaana koska tykkää dildosta pepussaan tai haluaa saada piiskaa. "Pervotkin"  kun haaveilevat kuitenkin yleensä normaalista parisuhteesta kuten vaniljatkin.

[/quote]

Juuri tuota tarkoitin kun yllä kirjoitin perversioita pelkäävistä. Vanilija ei ole mikään kirosana vaan makuasia. Muista mauista pitävät eivät ole parempia vaan erilaisia. Suurin osa kuitenkin tykkää vanilijasta ja moni vanilijan ystävä kokeilee silloin tällöin myös muita makuja. Kun seksissä samaa annosta syövät molemmat niin yhteisymmärrykseen pitäisi päästä makuasioissakin.

Seksistä pitäisi voida puhua muutenkin kuin sitä harrastettaessa. Seksistä pitäisi voida puhua jo ennen kuin sitä harrastetaan. Erityisen tärkeää se on silloin, kun ihmisillä on seksin suhteen tiukkoja sääntöjä, ehtoja, vaatimuksia, vahvoja toivomuksia tai fetissejä. Kun tietää olevansa "pervo" niin se kannattaa ottaa esille varhaisessa vaiheessa ja olla asian suhteen avoin. Muuten yhteisen sävelen puuttuminen voi johtaa pettämiseen, kun sitä vahvaa toivomusta tai fetissiä ei lopulta saatukaan vakikumppanin kanssa vaan sitä lähdetään hakemaan muualta.

Avoimuus kannattaa, vaikka se johtaisikin usean suhteen kariutumiseen jo ihan alkuvaiheessa. Pettymys on sitä suurempi mitä enemmän suhteeseen on panostettu. Tämä on molemminpuolista. Vähemmän pervoa osapuolta harmittaa paljon pahemmin se, että tyyppi paljastuukin enemafaniksi, crossdresseriksi tai masokistiksi pitkän suhteen aikana kuin jo heti alussa. Näin siis siinä tapauksessa, että se vähemmän pervo saa noista paljastuvista mieltymyksistä inhonväreitä.

Pervoilulle hihittämiseen taipuvaiset saavat omat orkkunsa tälläisten keskusteluiden lukemisesta. Kukin tyylillään, myös seiska-lehden lukijat.

Vierailija
114/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi täällä joskus että tykkää natseista. Siis vissiin ne tietyt upseerien asut? :O

Vierailija
115/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystäväni kaukaa menneisyydestä kertoi nauttivansa siitä että koira nuolee hänen pimppiään

Vierailija
116/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kielen kanssa on miehen vaikea kilpailla. Jaksaa pirulainen nuolla yhtä kohtaa kymmeniä minuutteja väsymättä. Yhtäkkiä tunnen itseni kovin riittämättömäksi...

Vierailija
117/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken tämän jälkeen todetaan, että homous on sairasta. Joopa joo.

Vierailija
118/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:04"]

Corpsepaint-fetissi, tämä on itselläni. Kiihotun todella paljon, kun näen tämäntyylisiä kuvia: http://static.tumblr.com/tumblr_static_dead.jpg

EI OLE VITSI.

[/quote]

Per Ohlin onkin hottein jäbä koskaan, varsinkin nykypäivinä koska "dead since '91"

terkuin, nek-romantikko

Vierailija
119/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli helpottunut olo näistä. Mun fetissi on että hoikka vaalea nainen lihoo kymmeniä kiloja ja paisuu muodottoman lihavaksi tai minä itse lihon. Häpeän tätä, mutta näiden jälkeen alkoi vaikuttaakin aika normaalilta. Ja eikös kaikki kuitenkin saa kuvitella mielessään rauhassa mitä tahtovat.

Vierailija
120/285 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on eräs fetissi, ja voin sanoa, että näin monien yhdessä olovuosien jälkeen, on seksi aika haastavaa. Koska se fetissi kiihottaa vain miestä, ei minua, ja kaikenlisäksi satuttaa. Helposti jää parisuhteen seksielämän ulkopuoliseksi. Kyllähän mies minuakin huomioi, mutta koska se minun toivoma seksuaalinen huomio & hyväily ei kiihota miestä, erekiton pystyssä pysyminen tuo haasteen aina, kun ei tehdä miestä seksuaalisesti kiihottavia juttuja. Ja esim. mieheni ei tykkää nuolla naista, joten aika vähälle repertuaarille sitten jää se seksuaalinen kenttä missä on toimintaa.

Ja tietenkin nyt kaikilta sataa paskaa niskaan, mutta asiat eivät ole niin yksinertaisia; mieheni on aivan mielettömän ihana, rakastava, hellä, huomioiva, keskusteleva, kiinnostava, luotettava, tasa-arvoinen, kunnollinen mies. Erittäin rakastava, läheinen, ja hyvä isä lapsilleen. Lapsilla ei ole aavistustakaan isänsä fetissistä, joka on hyvin tiukkaan varjeltu salaisuus, muilta paitsi minulta. Rakastuin mieheeni ihmisenä, miehenä, todellakin ainoa miinus oli se seksuaalisen kiinnostuksen kohdistuminen tiettyihi juttuihin.

Muille antaisin vinkin, että miettikää erittäin tarkkaan, jaksatteko elää sen tosiasian kanssa, että kumppanilla on fetissi. Kun oikeasti sitä seksuaalista kiinnostusta ei oikein pysty muuttamaan, vaan se pysyy ja jatkuu läpi koko suhteen ajan.