G: Oudoin seksuaalinen fetissi/ perversio johon olet törmännyt?
Kommentit (285)
Ho moseksua alisuus. Erikoista että tuollainen ominaisuus ei ole karsiutunut geenipoolista, kun homot lisääntyvät vähemmän ja kyseessä on kuitenkin synnynnäinen ominaisuus (tosin selittyy ilmeisesti suurimmalti osin raskausajan hormonitasojen häiriöillä).
Toinen ehkä vielä erikoisempi on se, jos mies on mieltynyt itseään selvästi vanhempiin ja jo lisääntymisiän ylittäneisiin naisiin. Tämä lienee kuitenkin erittäin harvinainen ja esim Macronillakin kyseessä on homosuhteen peittely.
Vierailija kirjoitti:
Ho moseksua alisuus. Erikoista että tuollainen ominaisuus ei ole karsiutunut geenipoolista, kun homot lisääntyvät vähemmän ja kyseessä on kuitenkin synnynnäinen ominaisuus (tosin selittyy ilmeisesti suurimmalti osin raskausajan hormonitasojen häiriöillä).
Toinen ehkä vielä erikoisempi on se, jos mies on mieltynyt itseään selvästi vanhempiin ja jo lisääntymisiän ylittäneisiin naisiin. Tämä lienee kuitenkin erittäin harvinainen ja esim Macronillakin kyseessä on homosuhteen peittely.
Se että ihminen kiihottuu ja tuntee vetoa lajitovereihinsa, joiden kanssa ei voi lisäääntyä, vain kertoo siitä että ihmiselle seksi merkitsee muutakin kuin pelkkää lisääntymistä. Siitä syystähän ihmisnaaraat kykenevät saamaan orgasmin ja heillä on pysyvästi isot rinnat, ei niitä tarvita lisääntymisessä mihinkään. Mutta eivät nämä minusta mitään perversioita saati fetissejä ole
jossain aasiassa. Oli thai ja hieronta. Parvekkeella. (niinpervoonii pervoo.. ettei ollu tosikaa). Hyihitto!
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ihminen kiihottuu ja tuntee vetoa lajitovereihinsa, joiden kanssa ei voi lisäääntyä, vain kertoo siitä että ihmiselle seksi merkitsee muutakin kuin pelkkää lisääntymistä. Siitä syystähän ihmisnaaraat kykenevät saamaan orgasmin ja heillä on pysyvästi isot rinnat, ei niitä tarvita lisääntymisessä mihinkään. Mutta eivät nämä minusta mitään perversioita saati fetissejä ole
Ihmisnaaraan orgasmi selittyy sillä, miehen sitouttaminen muussakin kuin lisääntymistarkoituksessa harrastetulla seksillä on tuottanut paremman kasvyympäristön ja siten enemmän henkiin jääviä jälkeläisiä. Ulkonevat bosat taasen ovat kehittyneet muistuttamaan pakaroista ja seksin iloista siinä vaiheessa kun naaraat alkoivat enemmän istuskelemaan tv:n ..eiku nuotion äärellä. Molemmille löytyy siis suoraan lisääntymiseen liittyvä selitys.
Prseen nuoleminen on täysin sairasta, ei mene vaan jakeluun miksi kukaan haluaa nuolla jonkun peräreikää jossa on sata varmasti ulostebakteereja.
Fetissisikö? kirjoitti:
Mies ehdotti että haluaisi katsoa kun uroskoira astuu minua...
Empä oikein tiedä mitä mieltä olisin asiasta.
Kai myös olisi äänittänyt tapahtuman älykellollaan?
Joo tuo on kyllä sairasta. Itseä ahdistaa kun puoliskon tytär twerkkaa persettä muhun ja kun kiipee syliin niin pyörittelee peffaa aina mun vehkeisiin. Pitää aina vaihtaa asentoa ja väistellä. Kun oli 16 niin aattelin että tekee niin tietämättään, mutta nyt jos hieman yli 18. Puoliskolle en ole kehdannut sanoa aiheesta. Väistelyllä siitä pääsee aika hyvin ja on kuin mitään ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin miehellä oli fetissi insestiin. Halusi minun kutsuvan häntä isäksi tai isäpuoleksi.
Insestifetisistimies tässä hei. Kyllä meidänlaisia tosiaan on. Se on ehkä semmoinen "outo perversio" jota tässä ketjussa haetaan.
Insesti on kyllä kuumaa. Ei siis kylläkään oikeasti omien sukulaisten kanssa, mutta fantasiana.
Oudoin ja samalla kiihottavin miesystävän erikoismieltymys on ollut tyttöystävän jakaminen. Kokemuksena häpeilin sitä aikani ja ihan suotta. Vähäsen vanhempana ja kokeneempana olisin osannut ottaa asetelmasta paljon enemmän irti. N52
Ihmettelen itse pierufetissiä. En siis tuomitse,kun jokainen tykkää mistä tykkää, mutta en ymmärrä, miten pieruista voi kiihottua. Jos joku haluaisi valaista asiaa niin kuulen mielelläni.
Naisystäväni halusi väkisin laskea kaapelia suuhuni, menin suostumaan, koskaan en ole saannut niin rajua oksennusrefleksiä.
Uusin fetissini jonka tajusin hieman aikaa sitten on oikein pitkäkyntiset varpaat. Suoraansanottuna haluan jonkun karvaiset varpaat tiukkaan peppureikääni. M47
Hieman, omastamielestä, outoa on se että mun mies kiihottuu kun hän nuolee mun anusta.
Mutta täytyy myöntää, se tuntuu niin hyv'lle että mun helppo "suostua", vaikka itse en nuolisikaan. Suihin otan kyllä.
En nyt tiedä onko niin outo tai fetissijuttu, mutta yksi mies tykkäsi vatsallani maatessani painaa kasvonsa peppuposkieni väliin, ja samaan aikaan panna mua jalkojen väliin. Liukkaria laittoi jalkoihini kuin myös kasvoilleen..Siinä asennossa sitten hieroi nenäänsä pyyllyyni ja nuoli mua takaapäin ja lykki menemään jalkojeni väliin. Halusi myös, että runkkaan itseäni samaan aikaan kun hän nuolee, ja yritti, että saataisiin orgasmi samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Prseen nuoleminen on täysin sairasta, ei mene vaan jakeluun miksi kukaan haluaa nuolla jonkun peräreikää jossa on sata varmasti ulostebakteereja.
Lukeneen porukan harraste.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko niin outo tai fetissijuttu, mutta yksi mies tykkäsi vatsallani maatessani painaa kasvonsa peppuposkieni väliin, ja samaan aikaan panna mua jalkojen väliin. Liukkaria laittoi jalkoihini kuin myös kasvoilleen..Siinä asennossa sitten hieroi nenäänsä pyyllyyni ja nuoli mua takaapäin ja lykki menemään jalkojeni väliin. Halusi myös, että runkkaan itseäni samaan aikaan kun hän nuolee, ja yritti, että saataisiin orgasmi samaan aikaan.
Miesystäväni tekee just noin. En ikinä ajatellut, että siinä olis mitään feetissiä tjms.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kiihottavalta, täytyykin kokeilla! 😋
Vierailija kirjoitti:
Alle parikymppinen tyttö, joka kiihottui ainoastaan jos miehellä oli uimaräpylät jalassa seksin aikana. Tuo ikä ja vaatimuksen ehdottomuus olivat aika outoja...
Kiihoittuiko se tyttö, jos "alle parikymppisellä pojalla" oli uimaräpylät jalassa seksin aikana?
Tämä(kään) ei ehkä ole siitä oudoimmasta päästä, kun ajattelee vaikkapa että joku oikeasti kiihottuu/akastuu johonkin rakennuksiin tms.
Minulla on sellainen, että saan jo jonkinlaisen miniorgasminkin siitä jos näen komean kullin täydessä erektiossa. Siinä on jotain selittämättömän maskuliinista ja haluan sitä koskettaa, hyväillä ja nähdä miten se laukeaa. Olisiko joku penisihailujuttu. Siihen liittyy hieman tai oikeastaan paljon bukkake tyyppinen alistuminen. Mieheni tämän tietää ja vuosien saatossa hän on tämän kivasti hyäkynyt, kun ei tarvitse pelätä sen vaarantavan suhdettamme, se nyt vain on osa minua. Pari-kolme kertaa vuoteen hän järjestää saunaillan luottoystävien kanssa, johon minut kutsutaan lopuksi mukaan. Saan pestä miehet ja katsella niitä erektioita, hyväillä peniksiä käsin ja joskus suullakin, kunnes lopulta olen siinä keskellä ja he masturboivat nähteni ja päälleni. Sitten taas maanantaina nuttura kireälle ja töihin tiukkana, en usko että kukaan voisi edes kuvitella minusta mitään tuollaista jotka minut tuntevat.