G: Oudoin seksuaalinen fetissi/ perversio johon olet törmännyt?
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Haltija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:25"]Minä fantasioin siitä että mieheni pettää minua. Panee jotain nuorta naista ihan kiihkoissaan. En tietenkään halua että näin oikeasti tapahtuu, mutta laukean ajatuksesta.
Mulla sama juttu. Olen muuten aika mustasukkainen, mutta aina kun vaikka itsetyydytän mietin jostain syystä miestäni panemassa toisten kanssa. Olen itsekin ihan pihalla että miksi se kiihottaa..
Nämä on ihania... <3 Cuckold fetissi on aika yleinen ja muodissa nykyään. Enemmistö on varmaan miehiä joita kiihottaa että vieras/toinen/mies/rakastaja panee omaa vaimoaan ja joutuu itse katselemaan vierestä. Varmaan samaan katekoriaan menee tämä : naiset kiihottuu kun oma mies panee toista <3
Juu sama, mieheni haluaa että käyn vieraissa... ollaan keskusteltu tästä tiukastikin, kun heti käytyäni haluaa taas uudestaan. Hän saa valtavat kicksit ja itsekin kyllä kieltämättä kiihotun valtavasti ajatuksesta - etenkin yhteisestä ”monta miestä kerralla” -fantasioinnistamme. Siis että olisi jono himokkaita miehiä vuorollaan mua jyystämässä.
Mulle riittäisi kyllä mun mies ja nää yhteiset fantasioinnit. Tosin edellinen 16v suhde oli lopussa liki seksitön ja mietin onko fantasiatoteutus nykysuhteen intohimon selittäjä. Nyt yritän siis vapauttaa puritaanista mieltäni nauttimaan mahdollisuudesta käydä vieraissa kun se selvästi miehelle niin supertärkeää... terapeutin mielestä miehelläni on ”itsekäs perversio”....
Terapeuttien mielestä olisi varmaan täysin tuhoontuomittu skenaario jos sinä kertoisit nauttivassi vieraissa käymisestä. "Itsekäs perversio" kuulostaa harvinaisen tylyltä ja samaan aikaan naurettavalta ilmaisulta.
Jos mies nauttii siitä että vaimo käy vieraissa ja vaimoo nauttii käydä vieraissa, ainoastaan silloinhan se voi hyvin toimia. Jos toinen sitä pitää itsekkäänä tai perverssinä, kannattaa leikki jättää siihen. Jos kumpikin siitä nauttii, se varmasti on suurimpia syitä nykyisen suhteen intohimoon.
Ota kaikki ilo irti ja nauti mielesi vapauttamisesta, todennäköisesti se vahvistaa teidän suhdettanne ja pitää intohimon yllä vuosia.
Mun ex halusi
1) imeä mun nenää ratsastaessa
2) työntää sormen hanuriini
3) työntää nenänsä mun hanuriin
4) halusi että nasin häntä nenällä, molempiin aukkoihin
4) pissata mun päälle, minkä ,omien sanojensa mukaan, teki vahingossa (just joo...)
Jollekin nuo on ihan normikauraa, mulle ei, ja osittain myös tämän takia tästä naisesta tuli mun ex.
Kohdat 2 ja 3 normaalia eläimellistä käytöstä.
Mielenkiintoinen on ihmismieli.
Itsellä fetissinä on vanhat naiset. Ulkonäkö saa olla vaikka miten ruma kunhan on minua reilusti vanhempi.
Vielä jos olisi dominoiva ja kinky niin vau.
Minusta nämä esimerkit kertovat vain siitä, että seksuaalisuus hakee aina jonkin muodon jokaisen elämässä. Jollekkin se on siitä kieltäytymistä ja jollekkin sen ylikorostumista jatkuvana nautinnon hakuna.
Minullakin on oma fetissini. Haluan nähdä viehättäviä naisia sadevaatteissa. Enkä sitä yhtään häpeä. Juuri viime viikolla Hangossa törmäsin nuoreen naiseen jolla keltainen takahalkiollinen sadetakki päällä ja punaiset saappaat. Herätti voimakkaan tunteen ja samalla halun nähdä lisää ja kokea noita tunteita.
Mutta jokaisella joku juttu joka kiihottaa.
Tää on oikeesti vähän outo. Mut kiihottavaa.
Oon aina himoinnu anoppia, ja tilaisuuden tullen varmasti antaisin ja vaatisin uusintojakin.
Olis tilaisuus päästä anopin vaatekaapille, josta nappaisin mukaani jotkin seksikkäät stringit, rintaliivit ja esim kesämekon. Tilaisin ajan joltain 50v anoppia muistuttavalta huoralta ja pyytäisin häntä pukeutumaan kuin anoppini. Ikäänkuin hän esittäisi häntä, puhuisimme oikeilla nimillä yms.
Seksin aikana ei huoralle jäisi epäselväksi miten paljon haluan häntä nussia
Miehellä oli kuristamisfetissi ja samalla kun kuristaa niin panee ilman liukastetta anaaliin.
Vierailija kirjoitti:
mun eka poikaystävä halusi usein laueta häpykarvoille tai pakaroiden väliin ja nuolla minut puhtaaksi
eihän tämä edes ole mikään fetissi. Meillä ihan normi.
Olisko ollut mun eka poikaystävä, halusi että runkkaan häntä sellasella keltainen kumihanska kädessä, se että onko tämäkään fetissi, vai oliko vain kokeilun halua. No, runkkasin kyllä, kun se halusi
Mieheni haluaa katsella kun muut miehet panevat minua. Joskus on ollut useampikin mies yhtäaikaa. Lopuksi mieheni nuolee pillun puhtaaksi. En valita.
Nainen,dominattareksi pukeutuneena, pakottaa haistamaan peppuaan ja pahoja pakokaasujaan istumalla pääkkyni päällä.
Tyty olisi halunnut leikkiä kynttilöillä ja steariinilla ennemmin kuin mahtisauvallani. :(
Ylilautapoikien peniksen halkaisu.
Puolisoehdokas haluasi harrasta peppupainia jokakerta ennen seksiä
Kuristamista ja anukseen panemista yleisessä vessassa.
Oudoin oli eräs aisuriperversio. Nuorena miehenä 90-luvulla minulle syntyi suhde työpaikalla vanhemman varatun naisen kanssa (40+) ja meillä oli mahtavaa seksiä työpaikalla, matkoilla ja minun luona. Muutaman kuukauden jälkeen hän kertoi että miehensä haluaisi katsella naimistamme. Spesifisti miehen unelma oli että tulisin heidän kotiinsa jossa mies avaisi oven alastoman, puettuna pelkkiin sukkiin ja tarjoaisi minulle liukuvoidepurkin ja juoman. Sen jälkeen hän istuisi katsomaan kun korsettiin ja korkokenkiin pukeutunut nainen tulisi luokseni. Minun olisi pitänyt hyväillä naista siinä seistessä ja mm työntää liukastettu sormi naisen peppuun niin että naisen kiima nousisi äärimmilleen sillä välin kun mies odotti minun lupaa runkata. Tämän jälkeen veisin naisen pariskunnan makuuhuoneeseen ja panisin häntä rajusti, ja mies tulisi nuolemaan naisen pillun puhtaaksi.
Jäi toteuttamatta.
Oudoin fetissi jonka olen kuullut on useita kuukausia kestänyt suhde jossa keikkatyötä muualla Suomessa tehnyt miesystävä nukkui aina kaupungissa ollessaan tyttöystävänsä kanssa ja hyväili sekä suuteli tytön täyteen kiimaan mutta ei harrastanut lainkaan seksiä sen kanssa. Muiden naisten kanssa kyllä.
Sillä oli fetissi siotä että tyttöystävä oli jatkuvasti hirveässä puutteessa ja joutui masturboimaan itselleen orgasmin mikä oli luvallista vain miehen katsellessa vaatteet päällä nojatuolissa.
Periaatteessa siis master-slave suhde jossa slave pakotetaan elämään selibaatissa ja sitä kidutetaan kiihottamalla se likomäräksi antamatta lupaa tyydytykseen muuten kuin aniharvoin ja silloin mahdollisen nöyryyttävällä tavalla.
Tämä kävi tänään ilmi, huomasin että anopin käsilaukku oli jäänyt meille. Olin juuri alkamassa runkkaamaan kun tutkin vaivihkaa sen sisällön, enkä harmikseni löytänyt mitään kiihottavaa.
Joten ajattelin jättää anopille kyrpäni tuoksut käsilaukkuun.
Ensin hieroin kulliani siihen kunnes keksin puristaa laukun käsihihnat munani ympäri ja aloin nussia tuntui todella hyvältä ajatella samalla anoppia. Vaikka paninkin hänen laukkuaan :D
Vierailija kirjoitti:
Jollakin miehellä oli fetissi insestiin. Halusi minun kutsuvan häntä isäksi tai isäpuoleksi.
Insestifetisistimies tässä hei. Kyllä meidänlaisia tosiaan on. Se on ehkä semmoinen "outo perversio" jota tässä ketjussa haetaan.
Teininä tapailin yli nelikymppistä miestä, joka halusi katsella kun harrastan seksiä pelkät stay upit yllä ikäiseni miehen kanssa ja nautin miehestä oikeasti. Nuori mies oli komea ja osaava, mutta vanhempi mies oli vielä parempi ja olisin oikeastaan halunnut vain häntä.
Mulla sama juttu. Olen muuten aika mustasukkainen, mutta aina kun vaikka itsetyydytän mietin jostain syystä miestäni panemassa toisten kanssa. Olen itsekin ihan pihalla että miksi se kiihottaa..
Me toteutettiin tämä. Halusin mielikuvituksessa, mutta en oikeasti. Silti ehdotin kolmen kimppaa ja hommasimme sen nuoremman naisen. Nyt tätä on jatkunut pitkään ja haluan sitä jatkuvasti. Pelkään parisuhteeni puolesta, mutta mies vakuuttaa että nauttii vain seksistä. Itse olen siitä ihan sekaisin. En tiedä kaduttaako vai mitä, mutta saan monta orgasmia katsellessani heitä enkä pääse tästä nautinnosta eroon. Tunnen olevani itseni vanki.