Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin seksuaalinen fetissi/ perversio johon olet törmännyt?

Vierailija
06.01.2014 |

Siinäpä se.

Kommentit (285)

Vierailija
201/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään saada pallit naamalle. Ei mee kauan kun sormettaa ja pallei lipoo..orkku on taattu.

Kiihotun myös kun saan nuolla miehen peppua ( puhdasta) ja nussia kielellä sisään.

Suuseksi antaminen ja mällien saaminen suuhun..nam.

N38

Vierailija
202/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies netissä kertoi tykkäävänsä naisten "hirttämisestä".. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies netissä kertoi tykkäävänsä naisten "hirttämisestä".. 

Olen kuullut eräältä obduktio-assistentilta, miten noissa vaarallisissa "leikeissä" joskus toisinaan sattuu (...ihan siis:oikeita) vahinkoja.

Eli ihan kaikkea ei siis, leikilläänkään,pitäisi siltikään mennä aina kokeilemaan.

Tarkoitusta voi sitten jälkeenpäin vaikea kaikkien uskottavasti selittääkään-oikeustuomioistuimen edessä ja raastuvassa, kun jutun käsittely sitten tapauksen jälkeen  on esillä .

Joten:älkää siis hyvät ihmiset  kokeilko tuota kotonanne,jos saan parhaaksenne asian suhteen suositella...

Vierailija
204/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea fetisistinä on löytää kumppani jonka kanssa sen voi toteuttaa. Eksän kanssa sain kyllä noita pyllyjuttuja toteuttaa, tosin en sitä uskaltanut kertoa että haluan häntä alistavan minua sen verran vain että kutsuisi minua vessapaperikseen koska pelkäsin hänen reaktiotaan. Mutta tuntuu että moni nainen pitää jo sitä hieman outona ajatuksena että mies nuolee peppua :/ olisi kyllä todella hienoa jos löytyisi kumppani joka ei pitäisi outona tai inhoaisi minua fetissin takia...

203/204

Vierailija
205/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kiihottuu siitä  kun näkee naisen vain  sukkahousut jalassaan...

No onpa tosi "perverssi" mieltymys tuokin.

Varmaan tosi harvinainenkin, en ole aikaisemmin kuullut missään puhuttavankaan.

No-kaikkea sitä onkin...

Onneksi sentään itse en ole noin sairas, nuohan pitäisi kaikki panna tietystikin hoitoon, tuollaiset...

Ovat varmaan homoja,pervoja,pedoja, himomurhaajia ja ehkä vielä pommiterroristejakin.

Ei muuta kuin tunti turpaan, tuomio niskaan, ja pallo jalkaan vaan ja äkkiä pois täältä  ihmisten ilmoilta (kun ei vielä ole edes  Sharia-lakiakaan  täällä hoitamassa noita tapauksia)

Eikös vaan ,niille pervoille, hyi ,saa..na oikeen ,yäk.!!!

'Saunan taakse vaan ja savut korvista tommosilta ja munat valtiolle niiltä vielä sitä ennen....'

Vierailija
206/285 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on useita fetissejä, joista mainitsen nyt vain sen voimakkaimman eli sen, että kiihotun aivan suunnattomasti naisten jaloista ja varpaista. Ja nimenomaan siitä nilkan alapuolisesta osasta. Mitä hikisemmät jalat sen parempi. Olisi kivaa, jos kaunis nainen laittaisi jalkansa syliini ja sitten käskisi minun riisua sen kengät ja sukat ja alkaa hieromaan niitä hikisiä jalkoja. Myös niiden sukkien ja kenkien haistelu on kivaa. Sitten hieronnan lopuksi nuolen niitä jalkoja ja varpaita.

Tavallisesta seksistä en sen sijaan kiihotu juuri yhtään.

Vierailija
207/285 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut että joitakin ihmisiä kiihottaa se että heidän suutaan käytetään vessanpönttönä, eli suuhun virtsaamista ja ulostamista

Vierailija
208/285 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen nainen (tuolloin), joka ei kiihottunut muuten kuin että miehellä oli pelkät uimaräpylät jalassa naidessa.

Vierailija
209/285 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun eka poikaystävä halusi usein laueta häpykarvoille tai pakaroiden väliin ja nuolla minut puhtaaksi

Vierailija
210/285 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei ehkä ole oudoimmasta päästä, mutta aika asiallisesti kaveri käsittelee omia suuntautumuksiaan

http://kinnusen.blogspot.fi/2015/02/moi-luin-sun-koko-blogin-lapi-milla…

Vierailija
211/285 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen pissaa joka ilta mukiin ja käskee minun juoda sen. Joskus meillä on kokonaisia päiviä pyhitetty sille että hän juo mahdollisimman paljon ja minä juon ne kaikki sitten hänen läpi suodatettuna. Joskus kun hänellä on työpäivä, mutta minulla vapaapäivä, niin aamulla töihin lähtiessä hän pissaa väkevät aamupissat pääni päälle ja tyynylleni.

M29

Vierailija
212/285 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas jotakin...

Vierailija
213/285 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö mitä hittoa 😂 kuka muka ei syö omia menkkaveriään???😝

Vierailija
214/285 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikenlaista sitä on. Eräs entinen naisystävä sai tosi kovia orkkuja vain jos häntä hänen käskystää nai niin, että vaihteli kalua pepusta pilluun ja takaisin. Kyllä. Hän tiesi riskit, mutta halusi siitä huolimatta. Laukesi kyllä normisti muutenkin, mutta tuolla tavalla sillain tajunnan menetyksen partaalla muutama minuutti -orkkuja...

Toinen  vanhempi nainen halusi että katselen kun hän nussii sängyn päätytolppaa ja kerran tulin hänen anukseen samanaikaisesi. Se oli oikeastaan kovimpia orkkuja itselläni koskaan. Puinen sängyntolppa oli ISO ja törmäsin siihen välilihan kohdalta monta kertaa kipeästi kiihkoissani.

Ja sitten nykyinen naiseni on aina pitänyt soundaamisesta. Itselle ei niin erityisen kivaa, mutta aina joskus hän työntää Sorsakosken haarukan varren kullini sisään liukasteen kanssa ja sitten runkkaa dildollaan itselleen kaamean orkun. Kuulemma katseleminenkin pelkästään aiheuttaa orkun hänelle...

Vierailija
215/285 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdotti että haluaisi katsoa kun uroskoira astuu minua...

Empä oikein tiedä mitä mieltä olisin asiasta.

Vierailija
216/285 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistien poissulkeminen kuten silmien peittäminen tai kuulon estäminen kuulosuojaimilla, korvatulpilla tai vastaavaa.

Kuulotesti on mukavuuden rajamailla, haluaisin olla luonnollinen mutta vaikeaa on kun tilanne on niin kiusallinen. Kuulokkeet korvilla et kuule ympäröivää maailmaa, jos istut kopissa niin vielä vähemmän ja samalla näkökenttä on rajoittunut niin että katsot päin seinää tai vastaavaa. Hoitaja on siinä tilanteessa selän takana, en tiedä mitä hän milloinkin tekee ja hänellä on valta siihen mitä kuulen ja tehtäväni on painaa nappia sikäli kun jotain kuulen. Koko homma menee vielä vaikeammaksi kun piippaukset vaimenevat ja pitää keskittyä että kuulee ne hiljaisimmatkin äänet ja samalla jännittää ettei luurien ja/tai kopin sisään tule ulkopuolisia ääniä häiritsemään.

Vierailija
217/285 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissisikö? kirjoitti:

Mies ehdotti että haluaisi katsoa kun uroskoira astuu minua...

Empä oikein tiedä mitä mieltä olisin asiasta.

Älä vaan suostu moiseen, kun näytät epäröivän. Muutenkin kaikki eläimiin sekaantuminen on sairasta.

Vierailija
218/285 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hallunut niin että kaksi naista ( raiskaisi mut ). Pitäisivät minua leluna, sitoisivat mut sänkyyn. Yksi istuisi pillu kasvojeni päällä, yksi ratsastaisi kyrvälläni ja tulisi pois. Hetken päästä kyrvältä runkkaisi ja nuolisi minua rajusti. Sanois tälle toiselle, vaihdetaan paikkoja, ja niin he tekisivät. Irrottaisivat minut sängystä ja runkkaisi heidän rinnoille. Käsky kävis, nuole meitä ja työnnä kätesi kummankin vittuun. Näin tein ja nuolisin samalla klitoriksia, he alkaisi jo liikkua ja huohottaa ja älytöntä ääntä pitäisivät orgasmin tullessa. Sitten pitäisi nuolettaa pillulimat pois, näin tehtyäni he kusisivat päälleni. Sitten he sitoivat minut tuoliin kiinne ja alkaisivat lesboilemaan, kumpikin saisivat orgasmin. Kumpikin virne kasvoillaan, he alkoivat runkkaamaan minua, ei siinä kauvaa mennyt kun tulin ja tietysti heidän rinnoilleen. Tämän jälkeen ottivat suihin, toinen häippäs tuli takaisin, nyt ruoskit persseet helläksi. Aloin ruoskimaan, toinen heistä sanoi nyt laitat kätesi vittuumme ja ruoskit meitä aika ajoin, niinhän minä tein. Orgasmin saadessaan toinen sanoi kaadat tämän vesikannusta veden meidän pilluihin. Taas alkoi huohotus jälleen he saivat orgasmin, He ruuttasivat pilluista vede päälleni. He käskivät ruoskia heidän perseet niin että he saisivat orgasmin. Niin he kiittelivät, juotiin kahvit ja he kysyivät haluatko joskus tehdä näin. VASTASIN KYLLÄ

Vierailija
219/285 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosituhannen alussa silloinen poikakaverini halusi, että kun rakastellaan, niin pukeutuisin ja meikkaisin itseni samanlaiseksi, kuin pokemon sarjassa ollut misty.

Vierailija
220/285 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä olleen´naisen juoksutrikoiden riisuminen ja hikisen pillun nuoleminen ja naiminen ulkona luonnossa kiihottaisi kovasti. Olisko pururadan kiertäjiä kuulolla 8)

Tämä!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi