Rintatulehdus: Kefexin-antibioott.+Paracetamol, mahdollista?
voinko ottaa kuumeen laskuun Paramaxia, jotta kuume laslee ja jaksan tän illan?
Antibioottikuuri vasta alakanut, yhden nappulan ottanut.
Kommentit (27)
paremmin, kun taas parasetamol laskee kuumettaa paremmin. Ja ihan tiedoksi taukille, että niitä suositellaan otettavaksi samanaikaisesti.
Muutaman tunti väliä olisi hyvä olla. Siis buranalla ja parasetamolilla.
voit ottaa Parasetamolia. Ota myös Buranaa se lievittää sitä tulehduskipua paremmin kuin Paramax.
minkä vuoksi esim sairaalassa aina annetaan samanaikaisesti molemmat.Puhukaa, kun tiedätte paremmin.
Ihan sairaalassa kivun hoitoon 1g panadol ja 600 gramman burana yhtä aikaa. Mutta siis ihan sama kumpaa otat, molemmat laskee kuumetta ja helpottaa oloa.
Kotioloissa ei ole suositeltavaa ottaa samaan aikaan ipubrofeiinia ja parasetamolia. Vähintään neljä tuntia väliä.
Kaupasta ostamaan keräkaalia ja siitä siivu rinnan päälle! Toimii!
Mulla parani melkein pelkästään tolka konstilla päivässä rintatulehdus
Kaalinlehti on ihan "vanhan kansan" lääke rintatulehdukseen
Halpa ja hyvä lääke
esim leikkauksen jälkeen.
Sama kivunhoito jatkui myös kotona!
Olen 10.
Ottakaa nyt ihmeessä kovaan kipuun samalla kellonlyömällä parasetamolia ja ibuprofeenia. Seuraavan annoksen saa ottaa vasta kuuden tunnin päästä. Eli suomeksi sanottuna KOVAAN kipuun 2x500mg parasetamolia ja 400-600mg ibuprofeiinia samalla kertaa.
Jos kipu jatkuu, niin lääkäriin!
ja hän kysyi voiko ottaa samaan aikaan paracetamolia. Vastaus: saa. Mutta MIKSI suurin osa on tuputtamassa buranaakin vielä tähän päälle. "Kovaan kipuun" mistä ap ei ole maininnut itse sanallakaan... Joku vertasi leikkauksen jälkeiseen lääkitykseen jopa... Huoh.
lääkitys olivat ihan samaa tasoa. Joten huoh vaan itsellesi. Parasetamoli ei ole periaatteessa edes kipulääke, vaan kuumelääke, huoh taasen.
tuota kombinaatiohoitoa kivun suhteen, koska se aika menee kunnes antibiootti poistaa tulehduksen ihan kunnolla.
ja hän kysyi voiko ottaa samaan aikaan paracetamolia. Vastaus: saa. Mutta MIKSI suurin osa on tuputtamassa buranaakin vielä tähän päälle. "Kovaan kipuun" mistä ap ei ole maininnut itse sanallakaan... Joku vertasi leikkauksen jälkeiseen lääkitykseen jopa... Huoh.
Burana on TULEHDUSkipulääke ja ap:lla on rintaTULEHDUS, joten ihmiset neuvovat ottamaan lääkettä, joka auttaa tulehdukseen ja kipuun sekä laskee kuumetta.Paracetamoli rinnalla tehostaa vaikutusta. Kipu rintatulehduksessa voi olla samaa luokkaa kuin leikkauksen jälkeinen kipu ja lääkkeet toimivat samalla tavalla molempiin.
em lääkkeet otetaan samanaikaisesti.Tärkeää on, että ei ylitetä ylintä sallittua vrk-annostusta kummastakaan.
pidetään useampi tunti väliä eri kipulääkkeissä.
miten hyvin sairaanhoitajat tietää lääkkeistö, joten kuunnelkaa farmaseuttia ja kätilöä!
niin kätsyjen kätilöiden lääketietämys ei laajudessaan vedä vertoja sairaanhoitajan lääketietämykselle, mutta se on taas aivan eri tarina.
Niitä ei muuten pitäisi ottaa samaan aikaan.